هیچ چیزی برای انتشار یک کیت توسعه دهنده برای رابط Glyph، باعث می شود که سیگنال به کد مورس ارسال شود

در کنار اعلام Nothing (2a) از 1 فوریه، شرکت کارل پی همچنین به اشتراک گذاشت که یک کیت توسعه دهنده برای رابط Glyph تلفن Nothing منتشر خواهد کرد. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید عجایب کنترل Glyph درونی خود را آزاد کنید و چراغ‌های پشت تلفن Nothing از شما اطاعت کنند.

یک موضوع خنده دار و آموزنده X/Twitter توسط کاربر وجود دارد RapidZapper که نشان می دهد رابط Glyph پس از دریافت درمان Developer Kit چه کاری می تواند انجام دهد.

کاربر یادداشت می کند که SDK (کیت توسعه نرم افزار) را برای چند هفته بررسی کرده است.

اول، بازی حافظه با قدرت Glyph، Simone وجود دارد که از بازی الکترونیکی ک،یک Simon الهام گرفته شده است. در گوشی Nothing، Glyph به ،وان رابط بازی عمل می کند:

سیمون: چالش حافظه با استفاده از گلیف:
P1/P2
نسخه نهایی بازی اکنون آماده است، با الهام از بازی الکترونیکی ک،یک Simon، با استفاده از Glyph به ،وان رابط بازی، آماده شوید تا ساعت ها با پشت گوشی خود بازی کنید.
صدا توسط @3DPrintedCatpic.twitter.com/oUHLnhhvvp

– RapidZapper (@WaterFlashRZ) 1 فوریه 2024

سپس، آزمایش‌کننده SDK نشان می‌دهد که چگونه Glyph پشت گوشی Nothing P،ne برای برقراری ارتباط با کد مورس ساخته شده است:

گلیف مورس:
P1/P2
با جستجوی پیشنهاد کاربر برای ویژگی‌های جدید Glyph، متوجه شدم که مورس مثال جالبی است، متنی را تایپ کنید و کد مورس را با نور و صدا پخش کنید! یک ابزار سرگرم کننده برای نمایش رابط Glyph به دوستان خود.
صدا توسط @3DPrintedCatpic.twitter.com/wXUIIZlYu1

– RapidZapper (@WaterFlashRZ) 1 فوریه 2024

همچنین، راهی برای Glyph Timer وجود دارد که در تلفن (2) از طریق Nothing OS 2.0 برای پشتیب، از تایمر Google معرفی شده است:

Google Timer، Glyph Progress ادغام:
P2
هنگامی که Nothing OS 2.0 Glyph Timer را روی تلفن معرفی کرد (2)، بسیاری از کاربران درخواست پشتیب، از برنامه Google Timer برای Glyph ،د، بنابراین من سعی کردم کاری در مورد آن انجام دهم… pic.twitter.com/scEhEzsysa

– RapidZapper (@WaterFlashRZ) 1 فوریه 2024

در نهایت، کارهای آینده می‌توانند Glyph همگام‌سازی انبوه را برای یک «نمایش» جمعی در رویدادهایی با سایر تلفن‌های Nothing در اطراف به ارمغان بیاورند:

نمایش گلیف:
P1/P2
بسیاری به همگام سازی Glyph برای یک “نمایش” جمعی در رویدادها با دیگر دارندگان تلفن Nothing ابراز علاقه ،د. من در مراحل اولیه توسعه این راه حل هستم. گوش به زنگ باشید! pic.twitter.com/Evmfe8WBI3

– RapidZapper (@WaterFlashRZ) 1 فوریه 2024



منبع: https://www.p،nearena.com/news/nothing-developer-kit-for-the-glyph-interface_id154951

چت و تماس امن دیوار.