واتس اپ یک رابط کاربری جدید ارائه می کند و حال و هوای اینستاگرام را به ارمغان می آورد

به‌روزرس، واتس‌اپ بتا برای اندروید (نسخه 2.24.1.6) رابط جدیدی را هنگام اشتراک‌گذاری به‌روزرس،‌های کانال در وضعیت به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر، این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است، اما در هفته‌های آینده برای افراد بیشتری (از طریق WABetaInfo) عرضه خواهد شد.

همانطور که در بالا مشاهده شد، ،، که به‌روزرس، نسخه 2.24.1.6 را دریافت کرده‌اند، ممکن است رابط جدیدی را کشف کنند که نحوه مشاهده به‌روزرس، کانال را از طریق به‌روزرس، وضعیت بهبود می‌بخشد. به طور خاص، واتس‌اپ یک طرح‌بندی اختصاصی برای به‌روزرس، کانال ایجاد می‌کند، با هدف شفاف‌سازی اینکه محتوای ارسال شده در Status از یک کانال سرچشمه می‌گیرد.

،، که می‌خواهند آن را بررسی کنند و ببینند که آیا این ویژگی از قبل در حساب‌هایشان موجود است، می‌توانند به سادگی یک به‌روزرس، کانال را در وضعیت خود به اشتراک بگذارند (سریعترین روش برای انجام این کار، فوروارد ، به‌روزرس، کانال است). همچنین مهم است که توجه داشته باشید که WhatsApp اخیراً یک نقطه ورودی دیگر را در زیرنویس وضعیت معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد فوراً به محتوای کانال مرتبط دسترسی پیدا کرده و آن را مشاهده کنند. کارشناسان WhatsApp در WABetaInfo می گویند که رابط کاربری به روز شده یک طرح بصری را ارائه می دهد و “آن را ایجاد می کند. تعامل و دسترسی به به‌روزرس،‌های کانال مش، برای کاربران آسان‌تر است.» آنها همچنین خاطرنشان می کنند که این رابط با گرایش های طراحی معاصر مطابقت دارد – “این بسیار شبیه به طرح ارائه شده توسط اینستاگرام هنگام اشتراک گذاری پست ها به ،وان استوری اینستاگرام است”.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/whatsapp-new-interface-instagram-vibe_id153792

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب. چت و تماس امن دیوار. محلول ضد عفونی دست.