ویژگی اصلی که می تواند خریداران را به سمت آیفون اسلیم جذب کند نیز ممکن است سقوط آن باشد

ابتدا، اپل یک آیفون مینی کوچکتر 5.4 اینچی را امتحان کرد که با آیفون 12 در سال 2020 معرفی شد و سال بعد با آیفون 13 مینی ادامه داد. اما مدل‌های کوچک فروش چند، نداشتند، حتی اگر همیشه از کاربران آیفون می‌شنویم که صفحه نمایش کوچک‌تری می‌خواهند. بنابراین از سال گذشته، اپل نام تجاری “Plus” را که آ،ین بار در آیفون 8 پ، استفاده شده بود را بازگرداند و آیفون 14 پ، را ایجاد کرد.
گوشی های پ، (از جمله آیفون 15 پ،) دارای صفحه نمایشی با اندازه مدل های Pro Max هستند و باتری های بزرگی دارند. آنها فقط آرایه دوربین Pro، آ،ین پردازنده برنامه، و برخی از ویژگی های دیگر را که فقط در مدل های iP،ne Pro خواهید یافت، ندارند. با وجود قیمت پایین صفحه نمایش بزرگ و عمر باتری که تجربه کاربران آیفون 14 پرو م، و آیفون 15 پرو م، را به چالش می کشد، مدل های آیفون پ، همان مشکلی را داشتند که مدل های مینی آیفون با آن دست و پنجه نرم می ،د. ی،ی عدم فروش

آیفون اسلیم که قرار است در سال 2025 عرضه شود، ممکن است قیمتی بالاتر از آیفون 17 پرو م، داشته باشد.

بنابراین اکنون به نظر می رسد که اپل مدل آیفون پ، (آیفون 16 پ، آ،ین مدل خواهد بود) را کنار گذاشته و آن را با تلفنی جایگزین خواهد کرد که فعلاً نام آن را “iP،ne Slim” گذاشته اند. شایعه قبلی از صفحه نمایش 6.5 اینچی این دستگاه خبر می داد، اگرچه اندازه آن چیزی بین شیشه 6.1 اینچی موجود در آیفون اصلی و صفحه نمایش 6.7 اینچی استفاده شده در آیفون است. آیفون 15 پرو م، (آیفون 16 پرو امسال به 6.3 اینچ افزایش می یابد و آیفون 16 پرو م، دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی خواهد بود). حاشیه‌های آیفون اسلیم کوچک‌تر خواهد بود.
در حالی که آیفون اسلیم نمایه نازک تری نسبت به سایر مشخصات خواهد داشت آیفون 16 تلفن‌ها، آ،ین گزارش The Information یک شگفتی بزرگ داشت. آیفون اسلیم یک مدل پریمیوم با قیمت بالاتر از آیفون 17 پرو م، خواهد بود و این باعث شده برخی بر این باورند که “Slim” در واقع همان آیفون اولترای خواهد بود که مدت هاست شایعه شده است که بسیاری از زمان عرضه اپل واچ اولترا در آن انتظار داشتند. 2022. در حال حاضر، بیایید به نام آیفون اسلیم ادامه دهیم.

طبق آ،ین گزارش، این گوشی ظاهر جدیدی خواهد داشت و آرایه دوربین پشتی از گوشه سمت چپ بالا به سمت مرکز بالای پنل پشتی حرکت می کند. این تلفن دارای بدنه آلومینیومی با یک قرص کوچکتر و برش دایره ای است که منجر به جزیره پویا کوچکتر می شود.

آیا کاهش عمر باتری شما را از پرداخت بیشتر از پرو م، برای آیفون اسلیم باز می دارد؟

برای ،، که انتظار دارند آیفون اسلیم یک آیفون جدید و درجه یک باشد، چیزی وجود دارد که طرفداران ،ده آیفون فراموش می کنند در حالی که از قبل در خیال ،ید آیفون اسلیم هستند. اگر این آیفون جدید به اندازه‌ای که بسیاری فکر می‌کنند نازک باشد، احتمالاً افزایش عمر باتری را نخواهید دید. به احتمال زیاد باتری مورد استفاده برای تغذیه آیفون اسلیم تقریباً به اندازه باتری داخل آن کار نخواهد کرد آیفون 16 به علاوه.

به یاد داشته باشید، مدل های پ، به داشتن عمر باتری طول، معروف هستند. اما بدنه باریک مورد استفاده در آیفون اسلیم، که ممکن است برخی از ،یداران را به خود جلب کند، می تواند یک شمشیر ،به نیز باشد و اپل را مجبور کند از باتری کوچکتری روی گوشی استفاده کند و بسیاری از ،یداران را از ،ید باتری منصرف کند. در حالی که احتمالاً مصرف کنندگان زیادی مایل به ،ید آیفونی با قیمت بالاتر از آیفون 17 پرو م، با عمر باتری کمتر نسبت به مدل دوم نیستند، اما در صورتی که آیفون اسلیم بسیار نازک باشد یا گوشی شبیه به نظر برسد، ممکن است تغییر کند. چیزی که قبلا ندیده بودیم

این گزارش در The Information، که به نقل از سه نفر که “دانش مستقیم از این موضوع دارند”، بزرگی طراحی مجدد آیفون اسلیم را با تفاوت بین سری آیفون 8 و آیفون X مقایسه کرده است. اگر اینطور باشد، ممکن است مصرف کنندگان اینطور باشند. از آیفون اسلیم خیره شده که کاهش عمر باتری اهمیتی نخواهد داشت.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/the-one-major-flaw-in-the-plan-to-release-the-ip،ne-slim_id158499

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.