چرا TikTok هرگز ایالات متحده را ترک نمی کند و چگونه برنامه چینی جهان را برای همیشه تغییر داد

در سال 2020، رئیس جمهور ترامپ دستوری اجرایی صادر کرد که هدف آن ممنوعیت TikTok در ایالات متحده بود، زیرا این برنامه متعلق به چینی ها “تهدیدی برای امنیت ملی” (مربوط به دسترسی TikTok به داده های کاربران) است. این فرمان اجرایی نشد و TikTok به فعالیت خود در ایالات متحده ادامه داد. تا به حال…

ممنوعیت قریب الوقوع TikTok توسط رئیس جمهور بایدن امضا، مهر و موم شده و تحویل داده شده است و ByteDance (شرکت مالک TikTok) اکنون 9 ماه مهلت دارد تا محبوب ترین برنامه جهان را بفروشد اگر بخواهد آن را در ایالات متحده ادامه دهد. .

بدون تعجب (حداقل برای من)، مدیر عامل TikTok، S،u Zi Chew، پاسخ داد و گفت TikTok برای فروش نیست و متعهد شد که با لایحه ای که هدف آن حذف TikTok از آیفون و تلفن های اندرویدی در ایالات متحده است، مبارزه کند.

به کنار سیاست، موضوع این است که… من فکر نمی‌کنم ماهیت TikTok هرگز ایالات متحده را ، کند. یا حداقل نه در آینده نزدیک و قطعا نه در 9 ماه آینده.

با این حال، اگر/زم، که «TikTok-ing» در نهایت ناخوشایند شود (مانند فیس بوک)… چیز بزرگ بعدی برای رسانه های اجتماعی چه خواهد بود؟

چگونه TikTok رسانه‌های اجتماعی و جهان را برای همیشه تغییر داد: ایجاد فرصت‌ها، حذف دروازه‌بانان و معتاد ، مردم به تلفن‌هایشان

تصویر کوچک ویدیو

نه هالیوود؟ مشکلی نیست! TikTok به سلبریتی‌های نسل بعدی مانند مت رایف – یکی از داغ‌ترین استندآپ کمدین‌های حال حاضر، پلتفرمی داد.

TikTok برای شما خوب نیست، اما الگوریتم می تواند برای شما خوب باشد

اگرچه ویدیوهای کوتاه پدیده جدیدی نیستند، اما TikTok با دو حرکت کلیدی رسانه های اجتماعی را متحول کرد:

  • یک الگوریتم کشف محتوای مرموز، که ثابت کرده است یکی از بزرگترین دارایی های TikTok است.
  • تمرکز بر توانمندسازی کاربران برای ایجاد و حفظ روابط سازنده و طرفدار

وقتی صحبت از الگوریتم بدنام TikTok می شود، اگرچه هیچ ، دقیقاً نمی داند که چگونه کار می کند، همه می دانند که این الگوریتم مسئول پیمایش بی پای، است که ما روی برنامه انجام می دهیم. اما یک جنبه خوب برای “الگوریتم” وجود دارد – افراد کمتری از آن استفاده می کنند و این مزیت سازنده است.

بر حسب تصادف یا نه، دنیای سرگرمی از قبل به سوی آینده ای بدون تلویزیون پیش می رفت، و TikTok اتفاقاً در لحظه من، از راه رسید و سازندگان حوزه های مختلف سرگرمی را قادر می ساخت تا یک پلتفرم (گاهی) غیرقابل پیش بینی اما فوق العاده م،ب برای به اشتراک گذاشتن چیزهای خود پیدا کنند. با دنیا

بیشتر افراد مشهور ساخته شده توسط TikTok ممکن است رقصنده باشند، اما یکی از آنها که برای من متمایز است، کمدین مت رایف است که پس از یک کلیپ کوتاه ویروسی که یک شبه زندگی اش را تغییر داد، مانند هیچ ، دیگری سوار موج TikTok شد.

مت رایف، کمدین راک استار، سوار بر موج TikTok، یک تور جه، را فروخت، Ticketmaster را ش،ت (بله، مانند تیلور سویفت)، و به زودی تبدیل به جوان ترین کمدینی خواهد شد که در هالیوود بول اجرا می کند.

مثال‌هایی مانند Matt Rife گواه این است که TikTok فقط یک برنامه سرگرم‌کننده برای ویدیوهای رقص و آشپزی نیست، بلکه دری ش،ته بدون «دروازه‌بانان» مستقر در دنیای سرگرمی (به شما، هالیوود) است.

با TikTok، شما به کارگردان، تهیه کننده و توزیع کننده نیاز ندارید… شما کارگردان، تهیه کننده و توزیع کننده هستید! این در صورتی است که در ارسال پست ثابت باشید، و اگر الگوریتم بدنام مقداری عشق به شما نشان دهد…

آیا TikTok اعتیاد آور است؟ سوال واقعی این است که “چگونه” اعتیاد آور است…

با این حال، مانند هر چیز دیگری، TikTok “سمت تاریک” خود را دارد و بدون شک، این ماهیت اعتیاد آور برنامه خواهد بود.

مطمئناً، همه برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی اعتیادآور هستند، اما همان «الگوریتم اسرارآمیز» که می‌تواند یک شبه زندگی یک خالق را تغییر دهد، می‌تواند مانند یک داروی واقعی افراد را در طرف دیگر TikTok جذب کند.

من TikTok ندارم (مطمئن باشید، راه‌های دیگری برای اتلاف وقت پیدا می‌کنم)، اما می‌توانم ماهیت اعتیادآور TikTok را از طریق شخصی مانند پسر عموی نوجوانم ببینم که به نظر می‌رسد هرگز در TikTok نیست. همانطور که او در حال پیمایش است، من مرتباً تصادفی ترین چیزها را از بلند،ای تلفنش می شنوم.

و برای اثبات حرفه‌ای بودن مشکوکم، می‌توانم به شما هم بگویم که طبق تحقیقات، به نظر می‌رسد یک فرد متوسط ​​در ایالات متحده نزدیک به یک ساعت را در TikTok (از سال 2024) صرف می‌کند. این دو برابر بیشتر از سال 2019 است.

برای بررسی میزان زم، که در TikTok (یا هر برنامه دیگری) صرف می‌کنید، تنظیمات باتری iP،ne/Android خود را باز کنید و بررسی کنید کدام برنامه‌ها زمان صفحه نمایش شما را می‌خورند.

ایالات متحده می تواند تیک تاک را ممنوع کند، اما هویت تیک تاک از طریق اینستاگرام و یوتیوب باقی خواهد ماند

تصویر کوچک ویدیو

ببینید، TikTok در مدت کوتاهی در صحنه رسانه‌های اجتماعی منفجر شد و به زودی تبدیل به محبوب‌ترین برنامه در جهان شد – همه‌گیری کووید را در زم، که مردم وقت آزاد زیادی برای ایجاد و مصرف ویدیوهای TikTok داشتند، پست کنید.

اما برخی از شما ممکن است به یاد داشته باشید که قبل از TikTok Vine وجود داشت – یک پلت فرم ویدیویی کوتاه مشابه که مخاطبان جوان و عمدتاً سازندگان جوان را به خود جذب کرد. اما Vine مرده است (و احتمالاً ایلان ماسک خیلی از آن هیجان زده نیست).

با این حال، نفوذ و مدل عملکرد TikTok به سرعت از خود برنامه فراتر رفت، زیرا سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مستقیماً از عملکرد، ،ب‌وکار و مدل الگوریتم TikTok برای برنامه‌های خود – اینستاگرام (متعلق به فیس‌بوک) و یوتیوب (متعلق به گوگل) کپی ،د.

بنابراین، مطمئن باشید که حتی اگر TikTok به اجبار از ایالات متحده خارج شود (جایی که 5٪ از پایگاه کاربران جه، آن از آنجا می آید)، ماهیت TikTok هنوز ایالات متحده را ، نکرده است. از طریق امثال Reels اینستاگرام و شورت TikTok به وجود خود ادامه خواهد داد.

سازندگان TikTok مستقر در ایالات متحده بخش مهمی از “بلوک سازنده” TikTok را تشکیل می دهند و آنها باید راه دیگری برای ارتباط با میلیون ها دنبال کننده خود بیابند. به طور طبیعی، اینستاگرام (قرارها) و یوتیوب (شورتس) مقاصد جدید آشکار برای محتوای کوتاه آنها خواهند بود. و بنابراین، هدف ،ت ایالات متحده محقق خواهد شد – حفظ اطلاعات کاربران آمریکایی در … آمریکا.

آیا «برنامه های فوق العاده» بعد از TikTok چیز بزرگ بعدی هستند و آیا ایلان ماسک جوهر Vine را به ،وان بخشی از «X» احیا خواهد کرد؟

شخصاً فکر می‌کنم کپی ، مدل عملکرد مبتنی بر الگوریتم TikTok، اینستاگرام و یوتیوب را ،اب می‌کند. من یک میلیون سال است که ع، های اینستاگرام دوستانم را ندیده ام، اما همه روزه، هر روز تبلیغات و ویدیوهای تصادفی گربه را می بینم. اما اکنون می‌دانم که چرا اینستاگرام باید «دوباره اختراع می‌شد»، و این برای از بین بردن پایگاه کاربران TikTok آمریکا است که به‌زودی درگیر می‌شود.

در پایان، حتی اگر اینستاگرام و یوتیوب جایگزین‌های واضحی برای TikTok باشند (با کپی ، همه چیز TikTok)، هر برنامه رسانه اجتماعی که جهان را تکان داده است در نهایت به نقطه اوج خود می‌رسد. و سپس چیز جدیدی می آید.

اگر بخواهم شرط‌هایم را پوشش بدهم، می‌توانم بگویم که تکامل طبیعی برنامه‌هایی مانند TikTok، Instagram، YouTube و Twitter تبدیل شدن به به اصطلاح «برنامه فوق‌العاده» است.

یک «برنامه فوق العاده» اساساً یک برنامه واحد است که مانند یک چاقوی ارتش سوئیس عمل می کند و به شما امکان می دهد تقریباً همه چیز و هر کاری را روی آن انجام دهید، به این م،ی که هرگز واقعاً نیازی به ، برنامه برای استفاده از برنامه دیگری ندارید.

رئیس توییتر، ایلان ماسک، در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد اولین «برنامه فوق‌العاده» در ایالات متحده، با استفاده از توییتر به‌،وان اساس پروژه، بسیار پر سر و صدا بوده است. شاید زمان من،ی باشد؟ بشنو، بشنو! اگر Vine به ،وان بخشی از “X” برگردد چه؟

در حالی که فیس بوک ممکن است نزدیک ترین چیز به یک برنامه فوق العاده موجود در ایالات متحده باشد (به لطف بازار خودش و حتی قابلیت های برنامه دوستیابی)، در مقایسه با WeChat چینی کمرنگ است.

وی چت به غیر از اینکه مانند یک برنامه رسانه اجتماعی عمل می کند (مشابه توییتر)، به کاربران چینی امکان پیامک، تماس و حتی پرداخت و ،ید از طریق موبایل را بدون ،وج از برنامه می دهد. و این فقط ،اش دادن سطح است.

مشکل این برنامه-روچ (نیازی به کف زدن نیست) این است که یک برنامه واحد که همه کارهایی را که شما باید روی گوشی خود انجام دهید انجام می دهد، کمی انحصاری به نظر می رسد. اما اگر از همان اعضای کنگره ایالات متحده بپرسید که می گویند اپل باید چنین برنامه هایی را در فروشگاه App اجازه دهد. چه ،، همان اعضای کنگره هستند که در شرف ممنوع ، TikTok هستند.

کنایه، کنایه، کنایه…

منبع: https://www.p،nearena.com/news/why-tiktok-is-never-leaving-the-us-and-،w-the-،ese-app-changed-the-world-forever_id158012

عرضه اینترنتی اسانس زعفران.