چگونه ربات چت خود را با GPT های سفارشی OpenAI ایجاد کنید

نزدیک به یک سال پس از انتشار، ChatGPT برای همه ی،ان رفتار کرد. به استثنای ردیف پولی ChatGPT Plus و مدل اختیاری زبان GPT-4، راه های زیادی وجود نداشت که بتو،د چت بات را سفارشی کنید. با این حال، زم، که ChatGPT دستورالعمل های سفارشی را معرفی کرد، که به شما امکان می دهد سبک های پاسخ ربات چت را مشخص کنید، سرانجام تغییر کرد. اکنون، OpenAI با GPT های سفارشی که هر ،ی می تواند بسازد و با جهان به اشتراک بگذارد، یک قدم جلوتر می رود.

یک ChatGPT سفارشی را تصور کنید که می تواند مصاحبه را شبیه سازی کند، زبان جدیدی را به شما آموزش دهد، کار خلاقانه شما را نقد کند، یا فقط فیلم هایی را برای تماشای آ، هفته توصیه کند. GPT های سفارشی می توانند همه این کارها را انجام دهند، بدون اینکه یکنواختی در توضیح هر بار کار به ChatGPT باشد. مفید به نظر می رسد؟ ما موافقیم! در اینجا نحوه شروع شما آمده است.

ایجاد GPT های سفارشی: به چه چیزی نیاز دارم؟

سازنده gpt سفارشی openai

Calvin Wankhede / Android Aut،rity

GPT های OpenAI توسعه دستورالعمل های سفارشی ChatGPT هستند که به شما امکان می دهند لحن، دانش و هدف چت بات را مشخص کنید. می‌تو،د GPTهای سفارشی را با دیگران به اشتراک بگذارید – آنها را مانند برنامه‌های کوچک در نظر بگیرید که هر کدام برای یک مورد خاص طراحی شده‌اند.

علاوه بر تعیین دستورالعمل‌های سفارشی خود، GPTها همچنین به شما اجازه می‌دهند فایل‌های مرجع مانند PDF را برای ربات چت بارگذاری کنید. برای مثال، می‌تو،د کتاب قو،ن را برای یک بازی رومیزی مبهم آپلود کنید و GPT سفارشی را در کنار آن بازی کنید یا به ،وان داور بازی کنید.

OpenAI یک رابط ویژه ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد GPT های سفارشی را به صورت مکالمه ایجاد کنید که به درستی GPT Builder نامیده می شود. متأسفانه، برای دسترسی به آن به اشتراک ChatGPT Plus فعال نیاز دارید. این ویژگی ممکن است زم، در آینده به سطح رایگان کاهش یابد، اما در حال حاضر، باید 20 دلار در ماه هزینه کنید.

نحوه ایجاد GPT های سفارشی با GPT Builder OpenAI

با فرض اینکه نیاز ChatGPT Plus را برآورده کنید، در اینجا نحوه ایجاد GPT سفارشی خود را آورده ایم:

  1. یک مرورگر باز کنید، به رابط وب ChatGPT بروید و وارد حساب OpenAI خود شوید. ابزار GPT Builder هنوز به برنامه موبایل ChatGPT راه پیدا نکرده است.
  2. در نوار کناری سمت چپ، روی دکمه بر،ب زده شده کلیک کنید کاوش کنید. بعد، کلیک کنید یک GPT ایجاد کنید. این ابزار جدید OpenAI GPT Builder را نشان می دهد.
  3. ابزار GPT Builder از دو تب تشکیل شده است، ايجاد كردن و پیکربندی کنید (تصویر بالا). ما با اولی شروع می کنیم، که به شما امکان می دهد GPT خود را از طریق یک مکالمه چت سفارشی کنید.
  4. تابعی را که می‌خواهید GPT سفارشی انجام دهد تایپ کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د درخواست یک GPT کنید که ایمیل‌ها یا مقالات شما را با تأکید بر تصحیح خطاهای گرامری، حرفه‌ای بودن و سایر عوامل تجزیه و تحلیل انتقادی کند. از طرف دیگر، می تو،د یک مربی GPT بسازید که شما را از طریق حل مسائل ریاضی، برنامه نویسی یا یادگیری زبان راهنمایی کند.
  5. ربات گفتگوی GPT Builder ممکن است سؤالات بعدی بپرسد و حتی یک ع، نمایه تولید کند که می تو،د آن را بپذیرید یا با ع، خود جایگزین کنید.
  6. در این مرحله، می‌تو،د مشخص کنید که پاسخ‌های کوتاه یا طول، و همچنین جنبه‌های دیگری مانند صداقت و مشخص بودن را می‌خواهید.
  7. می تو،د GPT سفارشی خود را از طریق جعبه متنی که در سمت راست صفحه شما قرار دارد آزمایش کنید. اگر به هیچ وجه کمبود آن را یافتید، به GPT Builder برگردید و رفتاری را که می‌خواهید تغییر کند مشخص کنید.
  8. هنگامی که از نتایج راضی بودید، می تو،د GPT سفارشی خود را ذخیره کنید یا حتی بیشتر آن را سفارشی کنید. برای مورد دوم، به برگه پیکربندی بروید، جایی که دستورالعمل‌های سفارشی که GPT Builder برای ما ایجاد کرده است را مشاهده خواهید کرد. در ادامه، می تو،د حدا،ر 10 فایل را در پایگاه دانش GPT سفارشی خود آپلود کنید – این می تواند اسناد متنی یا حتی ارائه های پاورپوینت باشد. و در توانایی ها در بخش، با خیال راحت ویژگی‌های ChatGPT مانند مرور وب، تولید تصویر DALL-E و مفسر کد را فعال یا غیرفعال کنید.
  9. برای ذخیره GPT سفارشی خود، به دنبال آن باشید صرفه جویی دکمه در گوشه سمت راست بالا سپس ابزار GPT Builder از شما می خواهد که تنظیمات اشتراک گذاری را مشخص کنید، عمومی، فهرست نشده یا خصوصی.
  10. خودشه! می‌تو،د در هر زمان از طریق کاوش کنید دکمه در نوار کناری

می‌تو،د GPT سفارشی خود را با هر ،ی که از پیوند استفاده می‌کند به اشتراک بگذارید، اما آنها به اشتراک ChatGPT Plus فعال نیاز دارند. OpenAI همچنین در اوایل سال 2024 یک فروشگاه GPT باز خواهد کرد که در آن هر ،ی می تواند GPT های عمومی را پیدا کند. سازندگان GPTهای برتر بسته به استفاده و محبوبیت نیز پرداختی دریافت خواهند کرد.

<،on type="،on" cl،="---____k ---___U ---___V">نظرات

منبع: https://www.androidaut،rity.com/،w-to-create-openai-custom-gpts-3397425/

کتاب شیمی مواد غذایی.