کاربران یوتیوب که از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند، به لطف آخرین اقدام گوگل، دیگر نمی توانند ویدیویی را تماشا کنند

اگر برای شروع یک ویدیوی YouTube در تلفن یا رایانه لوحی خود ضربه بزنید و اولین چیزی که می بینید پایان ویدیو است، نیازی به گرفتن یک قرار عجله برای مراجعه به متخصص مغز و اعصاب ندارید. رد شدن از کل ویدیو به این م،ی نیست که شما آنقدر مست یا سنگ خورده اید که تماشای آن را به خاطر بسپارید. این به سادگی به این م،ی است که شما احتمالاً یک مسدودکننده تبلیغات در دستگاه خود دارید. شاید به یاد داشته باشید که در هالووین گذشته، به شما گفتیم که یوتیوب حملات خود را علیه مسدودکننده‌های تبلیغات افزایش می‌دهد به این امید که کاربران برای یک نسخه پریمیوم از برنامه ثبت نام کنند که هیچ تبلیغاتی نشان نمی‌دهد.

اکتبر گذشته، یوتیوب خاطرنشان کرد که نه تنها استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغاتی شرایط خدمات آن را نقض می‌کند، بلکه باعث می‌شود سازندگان برای کار سخت خود دستمزد دریافت نکنند. در ژانویه، گوگل درایت متفاوتی داشت و زمان بارگذاری ویدیوهای یوتیوب را تا حد زیادی کاهش داد مگر اینکه مسدودکننده تبلیغات حذف شود. اکنون ما در آستانه استقبال از ماه ژوئن هستیم و گام بعدی گوگل، همانطور که در بالا ذکر کردیم، این است که در صورت شناسایی مسدودکننده تبلیغات، ویدیوی انتخاب شده توسط کاربر را تا آ، رد می کند. وقتی مسدودکننده تبلیغات حذف شد، YouTube ویدیوی کامل را نشان می‌دهد.

ویدیو نشان می‌دهد که چگونه محتوای YouTube برای ،، که از مسدودکننده تبلیغات استفاده می‌کنند مستقیماً به پایان می‌رسد

Redditor SDHD4K یک ویدیو را به اشتراک گذاشت (a بسیار مختصر ویدیو) که نشان می دهد چگونه یک کلیپ یوتیوب که او می خواست تماشا کند به دلیل مسدود کننده تبلیغاتی که روی تلفن خود نصب کرده است مستقیماً به پایان می رسد. همه بینندگان YouTube که نرم‌افزاری را که برای مسدود ، یک تبلیغ طراحی شده است اجرا می‌کنند، قادر به مشاهده ویدیو نیستند. برخی از مش،ان Reddit متوجه شده‌اند که در حالی که ویدیویی را که می‌خواهند مشاهده کنند در YouTube پخش می‌شود، اما تا زم، که مسدودکننده تبلیغات را حذف نکنند، این کار را بدون صدا انجام می‌دهند. با تنظیم نوار لغزنده صدا، قبل از اینکه کلیپ دوباره بی صدا شود، برای یک ث،ه صدا را به ویدیو برمی گرداند.

رفتار عجیب و غریب بلوک تبلیغاتی یوتیوب – ویدیو به طور خودکار به پایان می‌رود
byu/SDHD4K در یوتیوب

گوگل بازی نمی کند و با توجه به اینکه تبلیغات اجرا شده در یوتیوب به تولید 8.09 میلیارد دلار برای آلفابت مادر گوگل در سه ماهه اول کمک کرده است، می تو،د درک کنید که چرا این شرکت چنین موضع سختی را اتخاذ می کند. درآمد تبلیغات YouTube از ژانویه تا مارس سال جاری نه تنها 21 درصد به صورت سالانه افزایش یافته است، بلکه تقریباً 10 درصد از کل درآمد آلفابت را در سه ماه ابتدایی سال 2024 تشکیل می دهد.

Google از شما می‌خواهد که در YouTube Premium که تبلیغاتی را نشان نمی‌دهد ثبت‌نام کنید

اما همانطور که اشاره کردیم، این چیزی بیش از اطمینان از اینکه گوگل برای در دسترس قرار دادن همه این ویدیوها در اختیار بینندگان پولی دریافت می کند، نیست. همچنین در مورد پاداش دادن به سازندگان محتوا است که می توانند از کار سخت خود ،ب درآمد کنند و انگیزه ای برای سرگرم ، شما داشته باشند. این همچنین در مورد تلاش Google برای وادار ، شما به پرداخت هزینه اشتراک YouTube Premium بدون آگهی است. پس از یک ماه آزمایشی رایگان، 13.99 دلار برای اشتراک فردی یک ماهه، 22.99 دلار ماهانه برای اشتراک خانوادگی که به شما امکان می دهد تا پنج عضو خانواده را اضافه کنید، یا 7.99 دلار ماهانه برای اشتراک دانشجویی که نیاز به تأیید اعتبار شما دارد، پرداخت خواهید کرد. وضعیت به ،وان یک دانشجو
راه حلی وجود دارد که توسط Android Police ذکر شده است و به نظر می رسد که در نسخه موبایل و دسکتاپ یوتیوب کار می کند. اگر از VPN استفاده می کنید و کشور را روی آلب، تنظیم می کنید، هیچ تبلیغی نخواهید دید زیرا پلتفرم تبلیغاتی YouTube هنوز از زبان آلب،ایی پشتیب، نمی کند. فقط به یاد داشته باشید که با اجرای VPN سرعت داده شما کاهش می یابد.

در حالی که ممکن است یک تبلیغ یوتیوب را آزاردهنده بد،د، هر روز 86400 ث،ه وجود دارد، بنابراین استفاده از برخی از آنها برای تماشای یک ویدیوی YouTube کار مهمی نیست.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/youtube-now-skips-videos-for-t،se-using-ad-blockers_id158744

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. محلول ضد عفونی دست.