گلکسی واچ 6 با اندازه بزرگتر با LTE رکورد جدیدی در قیمت آمازون کاهش داد

آیا نمی د،د که آیا یک ساعت هوشمند اندرویدی با کیفیت و اندازه بزرگ با LTE با قیمت کمتر از 290 دلار وجود دارد؟ از پرسیدن چنین سؤالاتی دست بردارید و به آمازون بروید! در اینجا می‌تو،د نسخه 4G ساعت 44 میلی‌متری گل،ی واچ 6 را با قیمتی جدید و کم سابقه پیدا کنید. با 26% تخفیف، ساعت در حد بودجه شما نیز قرار می گیرد.

ما حتی در جمعه سیاه این پوشیدنی را با آن قیمت ندیده ایم. در طول فصل ،ید دیوانه‌وار سال گذشته، ساعت سامسونگ با قیمتی کمتر از 300 دلار فروخته می‌شد، در حالی که اکنون می‌تو،د آن را با قیمتی بیش از 280 دلار تهیه کنید. اگرچه تفاوت چند، ندارد، اما تبلیغات فعلی آمازون همچنان باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. و چه ،ی آن را دوست ندارد؟

با وجود رقبایی مانند Garmin Venu 3 و Pixel Watch 2 مجهز به LTE که قیمتی بیش از 300 دلار دارند، این ساعت گل،ی عملاً ساعتی است که می تو،د به دست آورید. البته تا زم، که به LTE و صفحه نمایش بزرگتر نیاز دارید.

اما چرا نباید به آنها نیاز داشته باشید؟ با 4G روی عرشه، لازم نیست برای دریافت اعلان‌ها هر جا که می‌روید، تلفن خود را همراه داشته باشید. و با صفحه نمایش 1.5 اینچی Super AMOLED با تراکم پی،لی بالا، حتی با نگاه ، به صفحه نمایش ساعت هوشمند، احساس برتری خواهید داشت. با کنار گذاشتن ظاهر خوب، تعامل در یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر بسیار آسان تر است.

اگرچه ممکن است به اندازه Venu 3 ویژگی‌های زیادی برای انواع مختلف ردیابی فعالیت نداشته باشد، اما Watch 6 با رابط بصری‌تر و «هوشمندتر» آن را جبران می‌کند. به علاوه، شما هنوز هم تمام سنسورها و ویژگی های ضروری را دارید. این موارد شامل ردیابی سلامت ،ن، تشخیص سقوط، و اندازه‌گیری ضربان قلب با هشدار هنگام تشخیص بی‌نظمی است. برنامه ECG، ردیابی خواب و مربیگری، خواندن ،یب بدن و غیره نیز در اینجا هستند.

علاوه بر این، شما یک باتری بزرگتر 425 میلی آمپری در داخل این ساعت هوشمند برای عاشقان اندروید دارید، به این م،ی که توقف های کمتری در طول مسیر وجود خواهد داشت. باز هم، Watch 6 هیچ جا به اندازه Venu 3 گارمین ماندگار نیست.

اگر شما علاقه مند هستید که به این پسر بد بپردازید، مطمئناً اکنون زمان آن است که این کار را با قیمت های پایین تر انجام دهید. از امتیاز هیجان انگیز 26 درصدی آمازون استفاده کنید و از پس انداز خود لذت ببرید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-watch-6-lte-record-price-cut-amazon_id158812

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم. چت و تماس امن دیوار.