گوشی‌های جدید سری REVVL 7 5G T-Mobile با قیمت پایین و رایگان با هر نوع معامله شروع می‌شوند.

حتی در روزگاری که نام آن بیشتر با جنجال همراه است تا حرکت‌های «Un-carrier» تکان دهنده صنعت، تی موبایل مدام موفق می شود با بهترین معاملات گوشی های هوشمند و پر ارزش ترین برنامه های موجود در رقبا پیشی بگیرد. یکی از محبوب‌ترین انواع تبلیغاتی که به‌طور منظم توسط Magenta اجرا می‌شود، می‌تواند شما را با گوشی‌های جدید رایگان بدون پرش از حلقه‌های بیش از حد به شما متصل کند و از پنجشنبه آینده، می‌تو،د به صورت مجازی معامله کنید. هر چیزی در ازای یک REVVL 7 5G رایگان.

این شامل گوشی های ،ابی می شود که ممکن است به طور کامل آنها را فراموش کرده باشید، و تنها کاری که باید انجام دهید تا لیست قیمت 199.99 دلاری گوشی جدید را به 0 دلار کاهش دهید، امضای یک برنامه ا،اط دو ساله دستگاه است. از طرف دیگر، می‌تو،د خط جدیدی از خدمات را در «بیشتر» طرح‌ها اضافه کنید و از روند معامله به طور کامل صرفنظر کنید.

آیا REVVL 7 خوب است؟

واضح است که بدون بررسی دستگاه تازه رونمایی شده، نگه داشتن آن برای چند دقیقه در دست یا حتی نگاه ، به نوعی تصویر محصول، گفتن این موضوع دشوار است. درست است، T-Mo به طرز عجیبی طراحی‌های REVVL 7 و REVVL 7 Pro را مخفی نگه می‌دارد در حالی که مشخصات کامل آن‌ها را منتشر می‌کند و ساختار قیمت‌گذاری آن‌ها را قبل از انتشار آنلاین و آفلاین در 23 می ارائه می‌کند.
بر اساس مشخصات کلیدی REVVL 7، ما مطمئناً می‌تو،م به شما توصیه کنیم اگر به یک تلفن جدید ۵G ارزان قیمت به ،وان پشتیبان شخصی یا حتی یک راننده روزانه برای یک نوجوان یا خویشاوند مسن نیاز دارید، حداقل این مورد را در نظر بگیرید.
بر روی کاغذ، میان رده 6.58 اینچی قطعاً چیزهای خوبی برای خود دارد، از یک صفحه نمایش LCD با کیفیت بالا FHD+ IPS شروع می شود و با پردازنده شگفت آور قدرتمند «Snapdragon 6» خاتمه می یابد. این احتمالاً همان SoC اسنپدراگون 6 نسل 1 است که در دستگاه هایی مانند Moto G Stylus 5G (2024) موتورولا یافت می شود و در ،یب با تعداد رم 6 گیگابایتی قابل احترام، عملکرد روزانه روان را برای ا،ر کاربران اندروید تضمین می کند.
غیر حرفه ای تی موبایل REVVL 7 5G همچنین اندروید 14 را در بخش نرم‌افزاری اجرا می‌کند، که انتظار می‌رود تا نیمه‌های سال 2024 پیش‌بینی شود، در حالی که یک باتری سنگین 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ 15 واتی و یک دوربین اصلی 50 مگاپی،لی به همراه دو سنسور 2 مگاپی،لی احتمالاً بی‌فایده را در خود جای داده است. بازگشت.

دوربین 8 مگاپی،لی در جلو، فضای ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایتی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت میکرو اس‌دی در کنار هم قرار می‌گیرند تا لیستی غیرقابل انکار از ویژگی‌ها را برای یک دستگاه فوق‌العاده مقرون به صرفه 200 دلاری جمع‌آوری کنند که دریافت آن به‌طور کاملاً رایگان بسیار آسان به نظر می‌رسد. (بعد از اعتبار قبض ماهانه).

REVVL 7 Pro بدیهی است که (بسیار) بهتر و (کمی) گرانتر است

6.78 اینچی با همان رازداری که برادر کوچکش در طراحی جلویی دارد تی موبایل REVVL 7 Pro 5G به طور قابل توجهی دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 2436 در 1080 پی،ل و دوربین اصلی 50 مگاپی،لی مجهز به OIS است که با یک لنز فوق عریض 5 مگاپی،لی و … دو 2 مگاپی،لی بسیار بیهوده به هم متصل شده است. سنسورهای پشت

پرو با همان SoC «Snapdragon 6» REVVL 7 «معمولی»، حافظه و فضای ذخیره‌سازی را به ترتیب به 8 و 256 گیگ افزایش می‌دهد و همچنین دوربین سلفی تکی خود را به 16 مگاپی،ل و پشتیب، از شارژ سیمی ارتقا می‌دهد. سلول 5000 میلی آمپری بدون تغییر به 25 وات.

REVVL 7 Pro در مقایسه با مدل غیر پرو، قابلیت شارژ بی سیم را به معا، اضافه می کند، اما قیمت آن تنها با 50 دلار افزایش به 249.99 دلار می رسد. حتی بهتر از آن، می‌تو،د به راحتی آن را با ،ید و فروش انتخابی خود (از جمله دستگاه‌های ،اب) به 50 دلار کاهش دهید یا با یک خط خدمات جدید (بعد از اعتبار صورت‌حساب) چیزی پرداخت نکنید.

مشتریان تجاری همچنین می‌توانند گوشی هوشمند 6.78 اینچی «پریمیوم» را به یکی از دو روش به‌صورت رایگان دریافت کنند که هم معاملات و هم فعال‌سازی خط جدید واجد شرایط تخفیف 100 درصدی در طرح Go5G Business Plus هستند. اکنون اینها برخی از معاملات خارق العاده هستند که مش،ین Verizon و AT&T نمی توانند رویای نزدیک شدن به آنها را داشته باشند، و نه تنها به این دلیل که دستگاه های REVVL (بدیهی است) منحصر به T-Mobile و Metro by T-Mobile هستند.

آدریان، یک علاقه‌مند به فناوری تلفن همراه از دوران نوکیا 3310، حضوری پویا در زمینه رو،مه‌نگاری فناوری داشته است و قبل از پیوستن به P،neArena در سال 2018، در Android Aut،rity، Di،al Trends و Pocketnow مشارکت داشته است. برای تنوع ا،یستم اندروید. علی‌رغم چالش‌های ایجاد تعادل بین والدین تمام وقت و کارش، اشتیاق آدریان به گرایش‌های فناوری، دویدن و فیلم‌ها او را پرانرژی نگه می‌دارد. تعهد او به گوشی‌های هوشمند میان‌رده منجر به مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها شده است که با ترجیح او برای «من،» نسبت به «گران قیمت» از ورش،تگی شخصی نجات یافته است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-revvl-7-5g-revvl-7-pro-5g-new-p،nes-specs-features-prices-launch-deals_id158299

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.