گوشی‌های Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ با تعداد زیادی از گوشی‌های تاشو عرضه خواهند شد

این گوشی تاشو به نظر می رسد که دیوانگی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، زیرا پیش بینی می شود تعداد ماژول ها در سال 2024 راه اندازی شوند. گوشی تاشو DSCC گزارش می دهد که رهبری سهم بازار به طور متناوب در اختیار سامسونگ و هواوی قرار خواهد گرفت و این دو جایگاه خود را بین نیمه اول و نیمه دوم سال عوض خواهند کرد.

با این حال، در طرح بزرگ همه چیز، انتظار می‌رود که برندهای مختلف گوشی کمتر از 38 دستگاه عرضه کنند گوشی تاشو پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ به تنهایی پس از عرضه گل،ی Z Fold 6 و Z Flip 6، 13 میلیون گوشی تاشو در سال 2024 بفروشد.

بنابراین سامسونگ 48 درصد از سهم بازار را تصاحب خواهد کرد گوشی تاشو صنعت امسال پس از آن هواوی با 28 درصد و کمتر از 4 مدل در بین 10 مدل برتر قرار دارد.

انتظار می رود سامسونگ سه مورد از پرفروش ترین ها را داشته باشد گوشی تاشو مدل ها – گل،ی زد فولد 6Z Flip 6 و Z Flip 5 – در حالی که بقیه به Honor تعلق خواهد گرفت که پیش بینی می شود سال را با 10 درصد سهم بازار و دو تا از باریک ترین گوشی های تاشو در رده بندی 10 برتر به پایان برساند.

به طور خلاصه، سامسونگ دیگر تنها بازی موجود در شهر نیست گوشی های تاشوو هواوی حتی در حال حاضر فروش خود را با 55 درصد سهم بازار در H1 پیشی گرفته است. با این حال، در نیمه دوم سال، سامسونگ با عرضه پنل‌های تاشوی خود در سال 2024 پیش خواهد رفت و با 52 درصد از فروش پنل‌ها، جایگاه اول خود را در سال به دست خواهد آورد.

سامسونگ در حال حاضر در حال کار بر روی اتو ، چین خوردگی خود است گوشی های تاشو که از این نظر از گوشی‌های چینی عقب‌تر هستند، اما همچنین برای آرام ، اپل که خواستار یک چین تقریبا نامرئی برای اولین آیفون تاشو خود است که هنوز در مورد فرم آن تصمیم‌گیری نشده است.

د،ل که از سال 2010 در P،neArena یکی از نویسندگان متعهد فناوری است، از دوران ویندوز موبایل درگیر فناوری تلفن همراه بوده است. تخصص او شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار و شبکه‌های اپراتور تلفن همراه است و علاقه زیادی به آینده سلامت دیجیتال، اتصال خودرو و 5G دارد. فراتر از فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش، د،ل تعادل را در سفر، مطالعه، و کاوش در نوآوری‌های فناوری جدید پیدا می‌کند، در حالی که به پیامدهای اخلاقی و حریم خصوصی آینده دیجیتال ما فکر می‌کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Samsung-Z-Fold-6-and-Z-Flip-6-will-battle-record-number-of-foldable-p،ne-launches_id159173

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.