گوشی قدرتمند Moto G Power 5G (2023) همچنان با 100 دلار تخفیف در فروشگاه رسمی موجود است.

آیا گوشی های Moto G را دوست دارید؟ آنها مطمئناً ارزش بسیار زیادی برای پول ارائه می دهند و اغلب مدل ها اغلب با قیمت های بسیار با تخفیف به دست می آیند. برای مثال Moto G Power 5G (2023) را در نظر بگیرید. این پسر بد معمولاً حدود 300 دلار به فروش می رسد، اما در حال حاضر می تو،د یکی از آنها را مستقیماً از فروشگاه رسمی با 100 دلار تخفیف سخاوتمندانه تهیه کنید.

اگر مدتی است که معاملات گوشی‌های اندرویدی را دنبال می‌کنید، بدون شک می‌د،د که این اولین باری نیست که موتورولا جانور قدرتمند سال 2023 خود را تا این حد سخاوتمندانه تخفیف می‌دهد. باز هم، ما نمی‌تو،م انکار کنیم که گوشی را با بهترین قیمت به ارمغان می‌آورد، و به شما پول بیشتری می‌دهد. بنابراین، اگر به یک دستگاه روزمره بدون نیاز با 5G روی عرشه و عمر باتری کامل نیاز دارید، این گوشی موتورولا نباید شما را ناامید کند.

در حالی که قبلاً از جانشین آن استقبال کرده است، قدرتمندتر Moto G Power 5G (2024)، این توله سگ همچنان یک انتخاب عالی است. به طور خاص، کاربر، که نمی‌خواهند MSRP کامل را برای مدل جدیدتر بپردازند، باید آن را یک جایگزین کاملاً من، بیابند و ما بدون شک موافقیم. بنابراین، سرمایه گذاری حدود 200 دلاری شما چه چیزی به شما می دهد؟

در واقع خیلی زیاد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با اندازه من، با نرخ رفرش 120 هرتز است، عملکرد قابل توجهی را با پردازنده MediaTek خود ارائه می دهد و با 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. همانطور که گویی این کافی نیست، موتورولا یک اسلات کارت microSD را ادغام کرده است که در بسیاری از گوشی های هوشمند مدرن نمی تو،م آن را ببینیم.

در مورد دوربین، این توله سگ مطمئناً قصد رقابت با بهترین تلفن های دوربین موجود در بازار را ندارد. با این حال، شما یک واحد اصلی 50 مگاپی،لی در عقب دارید که قادر به ضبط ویدیو با سرعت 60 فریم در ث،ه است که نسبت به محدوده قیمت آن بسیار خوب است. در ،مت جلو، دستگاه از یک سنسور 16 مگاپی،لی بهره می برد. علاوه بر این، این گوشی دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است.

در حقیقت، Moto G Power 5G (2023) احتمالاً کاربران گوشی های پرچمدار را شگفت زده نخواهد کرد. سپس دوباره، برای یک مخاطب کاملا متفاوت در نظر گرفته شده است. و برای افرادی که بودجه کمی دارند، این دستگاه عالی است که با 100 دلار تخفیف بیش از جذابیت دارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/moto-g-power-5g-2023-100-dollars-off_id158175

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. چت و تماس امن دیوار.