گوشی مفهومی جدید سامسونگ محبوب ترین گوشی تاشوی جهان را به سمت و سوی جدیدی می برد

سامسونگ یک گوشی مفهومی جالب را در نمایشگاه Consumer Electronics S،w (CES) به نمایش می گذارد که دستگاه مفهومی «Flex in & Out Flip» نام دارد. صفحه نمایش را می توان باز و بسته کرد و حتی به سمت عقب خم می شود تا بتو،د از صفحه نمایش حتی در صورت بسته بودن استفاده کنید. اندازه نمایشگر 6.7 اینچی مانند گل،ی زد فلیپ 5 است و هنگامی که به عقب خم می شود، یک طرف نمایشگر بزرگتر از طرف دیگر است تا از مسدود شدن دوربین ها جلوگیری شود.
طبق گفته CNET، کنار صفحه نمایش با املاک اضافی فضای کافی برای نمایش چند نماد در منوی تنظیمات سریع، زمان و درصد عمر باتری باقی مانده و کنترل های پخش رسانه دارد. واضح به نظر می رسد که این ارتقاء جالبی برای سری گل،ی زد فلیپ خواهد بود، اما گوشی دومی همچنان محبوب ترین گوشی تاشو در جهان باقی مانده است، به این م،ی که سامسونگ عجله ای برای ایجاد تغییرات در گوشی تاشوی تاشو خود صرفاً به خاطر ایجاد آن ندارد. تغییر.
اما سامسونگ ممکن است علاقه بیشتری به سرعت بخشیدن به توسعه مفهوم “Flex in & Out” برای تاشوی کتاب خود داشته باشد. تابستان گذشته، سامسونگ دیسپلی ویدیویی را منتشر کرد (که ما در این مقاله قرار داده ایم) که مفهومی مشابه را برای سبک کتاب خود نشان می داد. گوشی تاشو. این یک ویدیوی کوتاه است اما چیزی که نشان می‌دهد یک مدل Galaxy Z Fold است که مانند یک کتاب بسته می‌شود، اما همچنین با خم ، صفحه به عقب بسته می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که نیمی از صفحه نمایش داخلی را که زم، به یک صفحه خارجی تبدیل می‌شود، ببینید. .
با توجه به اینکه مصرف کنندگان قبلاً شکایت دارند که سامسونگ هیچ تغییری در طراحی گل،ی زد فولد 5 ایجاد نکرده است، انتظار می رود کار بر روی این کانسپت مقداری بخار شود. از سوی دیگر، نمی‌توان گفت که سامسونگ بهبود نیافته است کهکشان Z Flip 5 از آنجایی که پس از شکایت مشتریان، اندازه و قابلیت های نمایشگر خارجی آن مدل را به شدت افزایش داد.

تصویر کوچک ویدیو

هنوز چند سال طول می کشد تا مفهوم «Flex in & Out Flip» را ببینیم که توسط سامسونگ برای گوشی هایی که مصرف کنندگان می توانند ب،ند اعمال شود. تا آن زمان، سامسونگ مطمئناً ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهد کرد که به قابلیت تا ، صفحه نمایش داخلی گوشی به عقب متکی است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-foldable-concept-bends-over-backward-for-you_id154124

چت و تماس امن دیوار. کتاب شیمی مواد غذایی.