یوتیوب شروع به آزمایش ویژگی های بیشتر با هوش مصنوعی برای Shorts می کند

یوتیوب به افزودن ویژگی‌های آزمایشی جدید ادامه می‌دهد که قدرت هوش مصنوعی را بالا می‌برد. پس از راه اندازی Dream Track، مجموعه ای از ابزارهای آزمایشی که به طور خاص برای کمک به سازندگان برای ساخت موسیقی منحصر به فرد برای S،rts خود توسعه یافته است، YouTube چند ویژگی جدید منتشر کرد که قدرت Dream Track را افزایش می دهد.

ماه گذشته، یوتیوب توانایی اضافه ، موسیقی متن‌های تنها ابزاری تولید شده توسط هوش مصنوعی را با Dream Track برای S،rts معرفی کرد. از آنجایی که اولین ویژگی تست Dream Track که سال گذشته توسط یوتیوب راه اندازی شد، تنها به کاربران اجازه می داد با استفاده از صدای هنرمندان تولید شده توسط هوش مصنوعی، موسیقی متن بسازند، منطقی بود که این شرکت ویژگی مشابهی را ارائه کند، اما برای موسیقی متن های فقط ابزاری.

از این هفته، تعداد بسیار محدودی از سازندگان یوتیوب می‌توانند یکی دیگر از ویژگی‌های آزمایشی مرتبط با Dream Track را آزمایش کنند. این بار ربطی به موسیقی ندارد، زیرا Dream Screen از هوش مصنوعی برای تولید پس‌زمینه صفحه سبز تصویر برای S،rts استفاده می‌کند.

سازندگان YouTube که قبلاً در گروه آزمایشی هستند و می‌خواهند ویژگی جدید را بررسی کنند، می‌توانند با دنبال ، راهنمای ارائه شده توسط YouTube به آن دسترسی داشته باشند. برای استفاده واقعی از این ویژگی، کافی است یک ایده را در ابزار تایپ کنید تا تصاویر جدیدی ایجاد کنید تا در S،rts خود قرار دهید.

اگرچه Dream Screen فقط برای تعداد کمی از سازندگان S،rts در دسترس است، یوتیوب می گوید که این ویژگی را در اوا، امسال برای سازندگان بیشتری عرضه خواهد کرد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/youtube-dream-screen-ai-feature-s،rts_id159027

کتاب شیمی مواد غذایی.