آموزش فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای

در دوره مقدماتی فتوشاپ هدف این است که مسائل پیچیده فتوشاپ را به روش ساده به شما یاد بدهیم. تا هر فردی با سطح اطلاعات پایین در مورد کار با نرم افزارهای گرافیکی، بتوانند مباحث مرتبط را متوجه شوند.نرم افزار فتوشاپ قسمتی از نرم افزارهای گرافیکی است که بر اساس Bitmap فعالیت می کند. نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش برند Adobe می باشد .

آموزش رفع کج بودن عکس در فتوشاپ | در چند ثانیه

در این فصل ما آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و شما میتوانید با استفاده از این نکات آموزشی به راحتی عکس هایی ایجاد کنید که ترکیبی از چند تصویر میباشد و به این ترتیب تصاویر یونیک و جذابی ایجاد کنید. در این فصل آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۲۰ شما را با ابزار های فتومونتاژ آشنا میکنیم و نکات استفاده از این ابزار ها را به شما آموزش میدهیم. مجموعه آریا تهران برای آن که شما بتوانید مهارت های کار با نرم افزار فتوشاپ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ را به صورت تخصصی کسب کنید و زیر نظر برترین استاد فتوشاپ تهران آموزش ببینید در این صفحه آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۱ و آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۰ را فراهم کرده است. شما میتوانید با تکنیک هایی که استاد گرانقدر به شما آموزش میدهد برای ورود به بازار کار آماده شوید و به سرعت از مهارت های خود کسب درآمد کنید. کلاس های آموزش فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود تا شما عزیزان بتوانید بدون محدودیت زمانی در این کلاس ها شرکت کنید و سطح مهارت های فنی و تخصصی خود را ارتقا بخشید.

برای افزودن Anchor Point یا همان نقاطی که می‌توان خطوط را تغییر داد از ابزار Add Anchor Point Tool استفاده شرکت طراحی کنید. از ابزار Pattern Stamp برای ترسیم یک الگو روی تصویر استفاده می‌کنید. با استفاده از زبانه‌های اطراف کادر، می‌توانید تصویر را کراپ کنید. من دوره رو به تازگی تهیه کردم ؛ ولی قبلا دوره های متنوعی رو در زمینه فوتوشاپ دیده بودم و باید بگم از همون ویدئو های ابتدایی ، یک سبک متفاوت احساس کردم. آی دی تلگرام پشتیبانی بلافاصله بعد از ثبت نام در اختیارتان قرار می گیرد.

  • جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
  • با استفاده از این ابزار می‌توانید بخشی از عکس را به عنوان نمونه انتخاب کرده و در بخش‌های دیگر عکس استفاده کنید.
  • اگر شما تاکنون فتوشاپ را باز هم نکرده باشید بطور میانگین حدود ۴ هفته زمان خواهد برد که با مشاهده آموزش های ما به سطح قابل قبولی در زمینه طراحی گرافیک با فتوشاپ دست یابید.
  • تمام فیلم های آموزش فتوشاپ با کیفیت بالا و حجم پایین هستند.
  • برای استفاده از این ویژگی بر روی نماد جستجو (ذره بین) که دقیقاً بالای ستون پنل‌ها است، کلیک کنید.
اگر شما با فتوشاپ آشنا باشید و ابزار ها ، منو ها و قسمت های مختلف فتوشاپ را بشناسید در مدت زمان کمتری نسبت به فردی که اصلا با فتوشاپ کار نکرده است می توانید فتوشاپ را یاد بگیرید. ما در دوره آموزش فتوشاپ ۲۰۲۲ یکتاکالا از صفر تا صد فتوشاپ را بصورت قدم به قدم به شما آموزش داده ایم تا برای تمامی افراد علاقه مند به یادگیری فتوشاپ مناسب باشد. از جمله سرفصل های آموزشی در دوره فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته میتوان به طراحی کارت ویزیت، لِیبل سی دی، طراحی بنر، رتوش تصاویر، ویدئوهای کوتاه و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که دوره فتوشاپ یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی عصرنخبگان است. دوره آموزش فتوشاپ بخشی از آموزش های تولید محتوا است، نرم افزار فتوشاپ اصلی ترین نرم افزار تولید محتوای گرافیکی است. از خیلی سال پیش شروع کرده و همچنان رقیبی برای قابلیت هاش نیست.

ابزارهایی که افراد حرفه ای را مجاب به استفاده ی آنها می کند. به طوری کلی باید آموزش فتوشاپ و ادیت عکس را در شاخه های مورد نظر حرفه خود به صورت تخصصی پیش ببرید. نرم افزار فتوشاپ یا adobe photoshop بزرگ ترین و معروفت ترین اپلیکیشن و روتوش عکس است که در سال 1990 توسط شرکت آدوبی تولید و منتشر شد. طی سال های گذشته این کمپانی به طور مداوم روی گسترش این نرم افزار کار کرده است به طوری که هر ساله یک ورژن آپدیت شده از برنامه فتوشاپ منتشر میشود که در نسخه های جدید، امکانات جدید و جالبی به آن افزوده میشود. تقریبا می توان گفت هیچ کاربری وجود ندارد که تا به حال نام فتوشاپ را نشنیده باشد یا بر روی سیستم خود نصب نکرده باشد. برای ساختن رنگ در فتوشاپ کافیست با دابل کلیک کردن بر روی مربع بالایی موجود در پنل Color یا نوار ابزار، پنجره‌ی Color Picker را باز کنید.

یکتاکالا بهترین سایت تخصصی آموزش فتوشاپ هست که سریع و آسان به کمک تصاویر، فیلم و مقالات آموزشی کاربردی، فتوشاپ را از سطح مقدماتی تا پیشرفته آموزش می دهد. اگر شما قصد داشته باشید قسمتی از یک تصویر را بصورت دقیق و طبیعی پاک نمایید بهترین گزینه برای شما استفاده از این ابزار می باشد. برای شروع در پنل لایه ها، لایه ای را انتخاب کنید که حاوی نقاط یا اشیاء کوچکی است که می خواهید حذف کنید. در پنل ابزار ها، ابزار Spot Healing Brush را انتخاب کنید.

تنظیمات Preferences در فتوشاپ

آموزش فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای