آموزش فعال کردن سرویس پشت خطی

اما پس از مدتی، تصویری روی صفحه نمایش داده نخواهد شد. این امکان را خواهید داشت که صفحه نمایش همیشه روشن را شخصیسازی کنید و ظاهر آن را تغییر دهید. با Xiaomi 11T Pro میتوانید عکسهای ماکرو شگفتانگیزی ثبت کنید که سطح جدیدی از جزییات را نشان میدهند. جزئیاتی که دوربین ماکرو ثبت میکند مثال زدنی است. این ثبت باید تا سی روز پس خرید انجام شود در غیر این صورت شاهد از کار افتادن تلفن همراه خواهید بود. حتی در زمان تستهای بنچمارک هم شاهد گرم شدن گوشی بودیم. البته در زمان اجرای بازیها شاهد گرم شدن گوشی هم بودیم. سری mate هم بیشتر در زمینه پردازنده و نمایشگر با کیفیت در بازار عرضه شد. نمونه اولیه این مدل امروز در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد که در آن تراشه Exynos ۱۲۰۰ بیش از همه چیز به چشم میآمد. خوشبختانه تمامی گوشی های هوآوی از منوی فارسی پشتیبانی میکنند که همین موضوع به محبوبیت این برند در بازارهای ایران افزوده است و کاربران بسیاری را به خرید گوشی هواوی متمایل ساخته است. در مرداد ۱۳۹۹ در مراسم رونمایی از گوشی موبایل P40 Pro آقایینیا (مدیر Huawei device در ایران) اعلام کرد از شهریور ۹۹ محصولات هواوی با گارانتی اصلی خود شرکت عرضه میشود و خبری از گارانتیهای شرکتی نخواهد بود.

این گوشی قدرت خود را از پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G دریافت میکند و همچنین تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دریافت میکنید. یک چیپست Dimensity 810 5G در زیر کاپوت به همراه 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. با خرید گوشی شیائومی 11T Pro 256G با رم 12 گیگابایت می توانید اطلاعات زیادی ذخیره سازی کنید و در اجرای برنامه های متعدد هیچ ضعفی مشاهده نکنید. این حافظهای است که برای ذخیره سیستمعامل، برنامهها و تمام فیلمها، عکسها و آهنگهایی که میخواهید در تلفن ذخیره کنید استفاده میشود. انتظار داشتیم که سیستم خنککننده گوشی عملکرد بهتری داشته باشد و حداقل کمتر از گوشیهایی که از تراشههای دیگر استفاده میکنند، گرم شود.

اگرچه پشت گوشی لغزنده است اما به نظر شگفت انگیز است. می 11 اولترا، بصورت تخصصی برای عکاسی و فیلمبرداری ساخته شده و یکی از بهترین گوشیهای سری می شیائومی از نظر دوربینه. در کسب اطلاعات بیشتری درباره عملکرد شیائومی 11T Pro در اجرای بازیهای مختلف میتوانید مطلبه کاملی که درباره تجربه بازی روی شیائومی 11T Pro تهیه کردهایم مراجعه کنید. بزرگترین نقطه قوت این گوشی نمایشگر و عملکرد سختافزاری عالی آن است که اف 3 را تبدیل به یک انتخاب ایدهآل برای استریم، گیمینگ و استفاده روزمره کرده است. تنها نقطه ضعف احتمالی Xiaomi Mi 11 Ultra برآمدگی زیاد دوربین پشتی آن است که طرفداران گوشیهای باریک و هندسی را کمی ناامید میکند. در پایان از AnTuTu استفاده کردیم که امتیاز 34150 حاصل تلاش گوشی بود. به همین دلیل اگر بخواهید با گوشی زیاد بازی کنید باتری آن زودتر از گوشیهای دیگر به پایان میرسد. این اپلیکیشن متوجه بد افزارها میشود و حتی جلوی دسترسی اپلیکیشنها به اینترنت یا مصرف زیاد باتری را میگیرد. این امکان وجود دارد که بتوانید منوهای اپلیکیشن دوربین را کم و زیاد کنید.

در کنار اینها باتری 5020 میلیآمپری در اختیار شما قرار میدهد که با شارژ 33 وات شارژ میشود. اگر از این موارد چشم پوشی کنید، یک گوشی فوقالعاده در اختیار خواهید داشت که سرعت شارژ بسیار بالایی دارد، از بهترین تراشه اسنپدراگون بهره میبرد، دوربینهای با کیفیتی دارد و نمایشگر آن هم جز بهترینها است. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل و یک دوربین تله-فوتو با حسگر ۵ مگاپیکسل که میتوانند تجربه عکاسی مناسبی را در اختیار شما قرار دهند. این حسگر از فیلتر رنگی نانو-بایر استفاده میکند که باعث میشود هر ۹ پیکسل در قالب یک پیکسل با هم ترکیب شوند و یک پیکسل ۲.۱ میکرومتری را تشکیل دهند. در کنار آن هم دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله-ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسل قرار گرفته است. دوربین تله-ماکرو هم از حسگر S5K5E9 سونی استفاده میکند که اندازه آن 1/5 اینچ است و اندازه پیکسلهای آن هم به ۱.۱۲ میکرومتر میرسد. حسگری 1/1.52 اینچی که اندازه پیکسلهای آن به ۰.۷ میکرومتر میرسد. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی OmniVision OV16A1 در اندازه 1/3.06 اینچ و اندازه پیکسلهای ۱.۰ میکرومتر بهره میبرد. دوربین اولتراواید این گوشی هم حسگر مگاپیکسلی IMX355 سونی استفاده میکند که دیافراگم آن به f/2.2 میرسد.

در نتیجه این دوربین میتواند عکسهایی با وضوح ۱۲ مگاپیکسلی ثبت کند. به همین دلیل در زمان عکاسی در شب مشاهده میکنید که ثبت هر عکس چند ثانیهای طول میکشد. نقطه قوت اصلی این گوشی هواوی جدید ۲۰۲۲ دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی آنست که برای عکاسی عالیست. با توجه به قیمت گوشی، باید انتظار چندین نقطه ضعف هم داشته باشید. صفحه نمایش بزرگ 6.81 اینچیِ pixel-sharp با نرخ تازهسازی 120 هرتز، و رزولوشن QHD همان چیزی است که از گوشیهای پرچمدار ۲۰۲۲ انتظار میرود و به لطف رم 12 گیگابایتی، عملکرد Xiaomi Mi 11 Ultra نیز بسیار سریع است. البته این گوشی برخی از قابلیتهای به خصوص مثل 5G را ندارد، ولی اگر استفادهای از 5G ندارید، با خرید این گوشی، یک انتخاب بسیار خوب کردهاید. بسیاری از افراد را دیدهایم که ادعای تعمیر هارد گوشی هواوی را داشتهاند ولی در نهایت باعث آسیب بیشتر به این قطعه شدهاند. تراشهای که با معماری ۵ نانومتری ساخته شده و قدرت فوقالعادهای دارد. این گوشی را در بازیهای مختلف هم بررسی کردیم که نتیجه فوقالعادهای از خود نشان داد. همچنین اخیراً رندر دیگری از دستگاه جدید موبایل اکسپریا وان مارک 4، از طراح گرافیک Technizo Concept، دیدهایم که Xperia 1 IV را متحرک میکند تا بتوانید آن را با تمام شکوه و پتانسیل خود ببینید.

گوشی هواوی p50 در دو ظرفیت 128 گیگابایت و 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. در کنار این موارد انواع گوشی های موبایل هواوی در ردههای مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. این پردازندهها در خانوادههای مختلفی باقدرت و کاربریهای متفاوت برای انواع ردههای قیمتی تولید میشوند. تفاوت آنر با سایر سریها این است که در این خط تولید قیمتهای مختلفی از میانرده تا پرچمدار میبینیم و مشخصات آنها نیز با توجه به این مسئله، با یکدیگر تفاوت دارد. در آزمایشها تکنولایف مشخص شد که میتوانید در مدت زمان نزدیک به ۲۰ دقیقه ظرفیت باتری را از صفر به ۱۰۰ درصد برسانید. بعد از مدتی توسط شرکت HTC جهان بار دیگر شگفت زده شد. دقیقاً مانند P30 Pro، این گوشی همچنین از باتری شگفت انگیز 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 40W و پشتیبانی از شارژ بی سیم 27W برخوردار است.

پردازنده کرین 710F با اینکه برای اغلب کارهای روزمره کاملاً کارآمد است اما نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. به این ترتیب انتظار ما از دوام شارژ این پرچمدار چندان بالا نبود و نتیجه نهایی هم تقریباً این حدس اولیه را تأیید میکند. عکسهای اولتراواید از داینامیک رنج بسیار خوبی بهره میبرند و عکسها هم رنگ طبیعی دارند و هم از شفافیت مناسبی برخوردارند. البته اندروید با توجه به استفاده در انواع سختافزارها از گوشیهای اقتصادی گرفته تا پرچمدارها، به شما انتخابهای خیلی بیشتری در گوشی موبایل خواهد داد؛ انتخاب یکی از میان این دو کار بسیار سختی است، نه؟ این گوشی هوشمند از دو لولا با سه بخش مجزا تشکیل شده است. گوشی شیائومی 11T Pro همانند دیگر گوشیهای شیائومی از سه حالت نمایش رنگ برخوردار است.

تنها در شرایطی که تعمیر زمانبر بوده یا نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی داشته باشد گوشی از شما تحویل گرفته شده و پس از رفع مشکل مجدد در محل دلخواه به شما بازگردانده می شود. گوشی آنر 10 لایت یا به عبارتی Honor 10 Lite جزو جدیدترین گوشی های هونور نیست و با نمایشگر 6.21 اینچی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم و دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی، مدلی پایینرده به شمار میرود که ساخت بسیار باکیفیتی دارد. هنگ کردن روی لگوی Sony ، قرار گرفتن در حلقه بوت یا مدام ریستارت شدن گوشی (Boot loop) ، نمایش مثلث خطر ،روشن شدن نور صفحه نمایش با پیش زمینه مشکی ، ویبره زدن و روشن شدن چراغ LED بدون اینکه رام بالا بیاد و… با نگهداشتن پاور و افزایش صدا گوشی را فورس ریستارت کنید. اما اینطور نبود و در بین مدلهای گوشی موبایل اپل، سامسونگ و شیائومی نه تنها شاهد افزایش قیمتی نبودیم بلکه در بعضی از مدلها کاهش قیمت آن را هم مشاهده کردیم. در حال حاضر میتوان شیائومی 12 پرو را بهترین گوشی شیائومی در بازار دانست. همچنین جالب است بدانید که اخبار پیرامون سیستم عامل Hongmeng OS (هارمونی او اس) نیز منتشر شده است و طبق گزارشها گویا قرار است نسخه ۲.۰ این سیستم عامل اختصاصی هواوی نیز همزمان با آپدیت EMUI 11 روانه بازار شود.

در حالتی که عکاسی در شب روشن باشد، عکسهای روشنتر میشوند و جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد. البته در حالتی که عکاسی در شب روشن باشد کمی رنگها بیشتر میشوند. گفتیم که با یک پرچمدار همهفنحریف سروکار داریم. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ ۲۳ تیر جلب می کنیم. از یک گوشی پرچمدار انتظار داریم که بتواند از پس هر فعالیتی بر بیاید و بتواند بازیهای جدید و بهروز دنیا را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند. از نظر عملکرد باید گفت که EMUI 12 رابط کاربری پایدار است که عملکرد نرم و روانی نیز دارد. نکته: اگر از دو سیم کارت استفاده میکنید در نظر داشته باشید تمامی مراحل ذکر شده برای فعال کردن سیم کارت اول ذکر شدهاند و برای فعال کردن قابلیت پشت خطی در سیم کارت دومتان باید جداگانه تحت عنوان SIM 2 در تنظیمات ذکر شده مقاله بالا اقدام کنید.

فرارو- قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس امروز سه شنبه هفتم دی ۱۴۰۰ به ۳۹ میلیون و ۷۹۹ سایت poul-mobile هزار تومان رسید. جدیدترین قیمت انواع موبایل پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ | سامسونگ و شیائومی چند؟ با معرفی بهترین گوشی های سال 2021 شائومی و لیست قیمت موبایل های شیائومی در سال ۲۰۲۱ همراه پلازا باشید. همانطور که انتظار میرفت، HTC درنهایت هدست واقعیت مجازی ویوو پرو 2 را برای گیمرها و ویوو فوکوس 3 را برای استفادههای تجاری معرفی کرد. دومین گوشی که میخوام بعنوان بهترین گوشی شیائومی از سری پوکو بهتون معرفی کنم، Poco X4 Pro هست. یکی از جذابیت هایی که گوشی های هواوی برای کاربران دارد، تنوع بسیار زیاد آنها محسوب می شود. یکی از گوشی های میان رده 2021 شیائومی با مشخصات بسیار خوب و قیمت مناسب که ارزش خرید بالایی دارد.

مشکل اول می 11 اولترا شیائومی بزرگی محفظه قرارگیری دوربینها است که مدام جلوی دست و پا است. بنابراین، پروژه HMS که از قبل آغاز کرده بودند با شتاب بیشتری دنبال کردند. اما اگر دنبال بهترین گوشیهای شیائومی ۲۰۲۱ هستید، در بین گوشی های جدید شیائومی 2021 از می 11 بهتر نمیتوانید پیدا کنید. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی شیائومی موجود در بازار در سال 2022 هستید، خیلی خود را به دردسر نیندازید و سریعا Xiaomi Mi 11 Ultra را تهیه کنید. قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2021 در بخش پرچمداران این شرکت در حال حاضر حدود 20 میلیون تومان است. جدیدترین ردمی نوت 10 لایت با نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با رفرش ریت استاندارد 60 هرتز عرضه میشود. گوشی Redmi Note 11T 5G یک نسخه با تغییر نام تجاری Redmi Note 11 5G است که در ماه اکتبر در چین عرضه شد.

با این تفاوت که نرخ خطای 4.1 مولتی متر نیز باید در نظر گرفته شود. این گوشی از نظر قدرت، کارآیی و طراحی کلی همتراز گوشیهای پرچمدار مشهوری مانند Samsung Galaxy S21 و iPhone 12 Pro است و اندازه و وزن بسیار ایدهآلی دارد. تراشه Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm) عملکرد بسیار مطلوبی داشته و به راحتی قادر به اجرای بازی های سنگین میباشد. صفحه نمایش AMOLED بسیار باکیفیتی دارد و از تراشه قدرتمندی استفاده میکند که از پس همه کارها به راحتی بر میآید. عکسهای دوربین اصلی رنگها را بسیار استاندارد ثبت میکنند. دوربین اصلی این گوشی میتواند عکسهایی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل ثبت کند.