آموزش نحوه انتقال وایز و برداشت تتر در صرافی کوکوین

به همین منظور دو راه کلی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال برای ایرانیان وجود دارد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد صرافی کوکوین، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به صرافی kucoin، ثبت نام،احراز هویت و پشتیبانی آن به همراه آموزش این صرافی ارائه شده است. در این قسمت از مقاله آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin به بررسی نکات امنیتی که باید در این سایت انجام دهید، خواهیم پرداخت. در این راستا توجه داشته باشید که پس از ثبت نام بلافاصله پنجره ای همانند تصویر زیر برای شما باز می شود که باید آن را ببندید تا بعد از آن به سراغ فعال سازی تایید دو مرحله ای ورود برویم. کاربران برای خرید از صرافی کوکوین باید حساب خود با هر ارز دیجیتالی را شارژ کنند، سپس با تبدیل کردن آن به ارز دیجیتال دیگر، معامله/ترید می‌کنند.

پس از ثبت نام یا ورود در صرافی کوکوین در بالا سمت راست، روی آواتار خود کلیک کنید. آدرس نمایش داده شده را کپی کنید و برای انتقال ارز به کیف پول خود در کوکوین استفاده کنید. پس از انتخاب شبکه انتقال ارز، آدرس دریافت آن ارز در کیف پول شما نمایش داده می‌شود. KuCoin همچنین یک رمز عبور جداگانه برای معاملات ارائه می دهد، برخلاف رمزی که برای ورود به حساب شما استفاده می شود.

تیپرینگ Tapering چیست و چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال دارد ؟

در این مرحله باید شماره موبایل یا ایمیل خود به همراه پسورد بسیار قوی را وارد کنید. به خاطر داشته باشید که ایران تحریم است و با پیش شماره ایران نمی‌توان ثبت‌نام کرد. پس از این کار دارایی تعیین شده به بخش Trading Account منتقل خواهد شد.

و سبدگردانی پورتفوی خودتون رو بسپرید تا آموزش صرافی کوکوین بصورت رایگان براتون انجام بده. در صورت استفاده از کوین ماما، ارزها بلافاصله به حسابتان منتقل می‌شود و از امنیت بالایی برخوردار می‌شوید. در مقابل این صرافی دارای کارمزد بالایی است و به احراز هویت نیاز دارد. با وجود اینکه KuCoin ویژگی‌های پیشرفته زیادی دارد، لازم است قبل از استفاده به خوبی درباره استفاده از آنها فکر کنید. برای مثال، معاملات مارجین این امکان را فراهم می‌سازد که برای خرید ارز دیجیتال بیشتر وام بگیرید.

  • با وارد کردن رمز عبور انواع سفارشات برای شما باز می‌شود و می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید.
  • این بستر مبادلاتی دیجیتال ترکیبی از اقدامات امنیتی را در سطح سیستم و سطح عملیاتی پیاده کرده است.
  • در مرحله ی بعد شبکه ی تتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.شبکه ی ترون به دلیل کارمزد پایین تر را انتخاب می کنیم و آدرس کیف پول شما در تصویر مشخص است.
  • با توجه به ماهیت بلاک چین، یک توکن ممکن است روی شبکه‌های بلاکچین مختلف وجود داشته باشد.
  • همانند تصویر، از قسمت بالای صفحه بر روی گزینه ثبت نام را کلیک کنید.
  • در مرحله‌ی بعدی بستر ارز دیجیتال انتخابی خود را انتخاب می‌کنید و کد داده شده را کپی می‌کنید.

با این وجود بهترین صرافی که حجم معاملات مناسبی برای کاربران فراهم می کند و نیازی هم به احراز هویت برای مبالغ مشخص شده ندارد صرافی kucoin می باشد. و ایرانیان اجازه ثبت نام و احراز هویت در این بروکر را ندارند. البته ایرانیان زیادی از این صرافی جهت خرید ارز های دیجیتال و معامله با آنها استفاده می کنند. البته با وجود اینکه امکان احراز هویت برای ایرانیان با پاسپورت ایرانی مقدور نیست و صرافی کوکوین تحریم است ، ولی بدون فیلترشکن و یه راحتی می توان در سایت kucoin وارد شد. صرافی ارز دیجیتال کوکوین با نام اختصاصی kucoin shares یکی از جدیدترین صرافی های حوزهارز دیجیتالمی‌باشد و با نام اختصاری خود شناخته شده است. صرافی کوکوین در سال 2017 با هدف ایجاد بستری معتبر و ایمن برای معاملات ارزهای رمزنگاری شده راه اندازی شده است.

چگونه در کوکوین خرید‌وفروش کنیم

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آموزش نحوه انتقال وایز و برداشت تتر در صرافی کوکوین