آموزش کامل فلش گوشی سامسونگ

در مد دستی (Manual) نیز امکان تنظیم ISO، شدت نوردهی و تراز سفیدی فراهمشده و حتی میتوانیم سرعت بسته شدن شاتر را هم تغییر دهیم. در نوار Quick Settings مجموعهای از میانبرها به تنظیمات مختلف در کنار هم جای گرفتهاند که میتوان نوع، تعداد و چینش آنها را از طریق گزینهای در همین بخش تغییر داد. از طرفی تراشه اسنپدراگون 450 نیز به شما کمک می کند تا عملکرد قویتری را از این دستگاه شاهد باشید. نیمه پایینی کناره راست گوشی میزبان دکمهای مجزا برای شاتر است که در دو مرحله تصاویر را ثبت میکند؛ به این شکل که با نخستین فشار فوکوس و نوردهی صحنه تثبیتشده و با فشار بعدی عکس گرفته میشود. ۲ اطلاعات منتشر شده نشان میدهد گوشی سونی Xperia Ace 2 به پردازنده هلیو P35 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار میگیرد. Sony Xperia Z3: شاید بتوان گوشی معروف سونی اکسپرا Z3 را نزدیکترین رقیب دیزایر EYE نامید. اکثر افراد هنگام خرید گوشی جدید شاید به اولین چیزی که فکر می کنند قیمت آن باشد. شاید در ابتدای معرفی این گوشی انتظار میرفت، با یک میان رده متفاوت و خوش قیمت طرف باشیم، هرچند خیلی زود جایگزینهای ارزانتری مثل A52s جای این گوشی را در قلب کاربران گرفت و باعث فروش کم این مدل شد.

مسلما داشتن پرچمداران کمپانیهای مختلف برای همه افراد، ممکن نیست و بسیاری برای تهیه یکی از آنها، با مشکلات مادی عدیده ای مواجه خواهند بود. هواوی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲، به بزرگترین شرکت ارائهکننده سرویسهای ارتباطی در جهان تبدیل شد.این شرکت در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی۳ دوربینه دنیا را با نام p20pro به بازار جهان معرفی کرد. پتنت جدید شرکت سامسونگ طراحی گوشی هوشمند تاشویی را نشان میدهد که صفحه نمایش آن از هر دو جهت باز میشود. بههنگام عکاسی در نور کم، سیستم حذف نویز بیش از پیش حضور خود را نشان میدهد، اگرچه از نویز عکسها بهخوبی میکاهد، اما به همان نسبت هم جزئیات تصویر را از بین میبرد. در کنار اینکه خراب شدن باتری موبایل اچ تی سی، اصلی ترین دلیل برای عوض کردن باطری است، باید توجه داشته باشید که چه دلایلی می تواند به مرور روی خراب شدن باتری موبایل شما تاثیر داشته باشد و یا اینکه نشان های خرابی باتری گوشی چیست و شما چه زمانی باید باتری موبایل خود را عوض کنید.

پس از پایان مشارکت میان HTC و Beats Electronics، پروفایل صوتی تازهای به نام BoomSound متولد شد که پیشتر آن را روی گوشی رده بالایی چون HTC One (M8) دیده بودیم. قابلیت NFC و بلوتوث نسخه 4 (با قابلیت پشتیبانی از پروفایل apt-x) از دیگر موارد ارتباطی هستند. یکی از بخشهای ارزشمند این رابط کاربری، قابلیتی است به نام BlinkFeed که با پیمایش به سمت چپ صفحه Home در دسترس قرار میگیرد. همان طور که گفته شد، این مشکلات، رایج ترین مسئله هایی بودند که دارندگان HTC 10 با آنها روبرو شده اند و به این معنا نیست که همه ی کاربران تمامی مشکلات را دارند و ممکن است کاربری با هیچ یک از این مشکلات روبرو نشود. همانطور که قبلاً هم گفتیم گوشیهای سری S پرچمداران این برند هستند و شرکت سامسونگ رقابت خود را با شرکتهای دیگر نظیر اپل، در قالب این گوشیها ادامه میدهد. بهواسطه ولتاژ بالای این خروجی، حجم صدای تولیدی بسیار خوب بوده و گوش سپردن به موسیقی برای علاقهمندان به صدای بلند را لذتبخش میکند.

خراب شدن باتری بزرگ ترین مشکلی است که برای کاربران گوشی های اندروید و آی او اس به وجود می آید و معمولا به دنبال رفع این مشکل هستند که تنها می توانیم به عوض کردن باطری گوشی اشاره کنیم. عوض کردن باتری موبایل HTC، جزء یکی از ساده ترین مواردی است که می توانیم به آن درمورد بهبود کارایی گوشی موبایل به آن اشاره داشته باشیم. در زمان خرید گوشی هواوی یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت گوشی هواوی است. گوشیهای HTC از جمله پرطرفدارترین گوشیهای موبایل در ایران میباشند. برای خرید بهترین باتری موبایل می توانید به فروشگاه اینترنتی رایااستور مراجعه کنید. تعمیرکاران موبایل آموزش دیده و باتجربه در پین ورک، گوشی اچ تی سی شما را به بهترین شیوه ممکن تعمیر میکنند. در این قسمت شما باید با استفاده از یک ابزار پلاستیکی، قسمت پایین دستگاه خود را به سمت بالا هدایت کنید. دستپخت سونی صفحهنمایشی مشابه محصول HTC با همان ابعاد و وضوح تصویر را روی خود دارد و با مقادیری مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب (IP68)، به دوربین اصلی 20. 7 مگاپیکسلی با فلش LED مجهز است. موفقیت این شرکت زمانی بیشتر شد که در سال ۲۰۰۲ اولین کامپیوترهای جیبی بر اساس سیستم عامل مایکروسافت را به بازار عرضه کرد.

بهجز تست باتری، دیگر تستها در شرایطی انجام شدند که گوشی به پریز برق متصل و باتری کاملا شارژ بوده و حالت Power Saver غیرفعال شده بود. دیگری مد ویژهای است به نام Extreme Saver و مناسب زمانی است که درصد ناچیزی از شارژ باتری باقیمانده و از طرفی به منبع برق هم دسترسی وجود ندارد. در کنار اینها، دو گزینه DND و EXT SAVER از جمله موارد جالب این بخش به حساب میآیند. در این میان فروش داخلی هوآوی سهمی ۴۵ درصدی را از بازار گوشیهای هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان میدهد که عمده سود هوآوی در گروه محصولات میانردهٔ رو به بالا بودهاست. عددی که به عنوان مگاپیکسل قرار میگیرد نشان دهنده رزولوشن دوربین است. این برند توانسته است عنوان سومین برند پرطرفدار موبایل را در سال ۲۰۱۵ و همچنین عنوان پرفروش ترین برند نیمه اول 2020 را از آن خود کند. خوشبختانه این کارتها تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی شدهاند.در بخش امکانات ارتباطی، استاندارد Wi-Fi 802. 11 a/b/g/n و همراه آن قابلیتهایی همچون Wi-Fi Direct و DLNA حضور دارند. چیپست آن همان Snapdragon 801 (منتها در فرکانس 2,5 گیگاهرتز) بوده و از 3 گیگابایت RAM و باتری پرتوان 3100 میلیآمپر ساعتی بهره میبرد؛ اما در بخش دوربین جلو کم میآورد و با یک سنسور ضعیف 2,2 مگاپیکسلی و فاقد فلش مواجه هستیم که بههیچوجه در حد و اندازه دوربین سیزده مگاپیکسلی دیزایر EYE نیست.

گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایدهآل، قابلیتهای متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند. البته هواوی خود را محدود به سری Y نکرده است و بهسرعت مدلهای جدید را روانه بازار کرد. اچتیسی نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستمعامل اندروید خود را در سال ۲۰۰۸ عرضه کرد و تاکنون به ساخت مدلهای گوناگونی از تلفنهای هوشمند و تبلتها بر پایه سیستمعاملهای ویندوز موبایل، ویندوز فون و اندروید اقدام کردهاست. اما یک فاکتور مهم در انتخاب و خرید موبایل، بحث قیمت گوشی است. پس از تمام کار میبایست گزینه ی Reboot System Now را انتخاب کنید. هوآوی در تولید گوشی های خود تمام تلاش خود را داشته است تا گوشی هایی را به بازار عرضه دارد که عمر طولانی دارد. این یکی از دلایلی است که پس از مدتی حتی شما شاهد تغییر در عملکرد باتری موبایل خود نخواهید بود. همانطور که گفته شد، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ بدون اعمال هیچ تغییر سختافزاری در گوشی اچتیسی یو ۱۱ ممکن خواهد بود و برای فعال شدن آن، تنها به یک بهروزرسانی نرمافزاری احتیاج دارید.

شرکت اچتیسی بهعنوان نخستین شرکت عرضهکننده دستگاهی با سیستمعامل موبایل شرکت مایکروسافت در سایت poul-mobile ۲۰۰۲ شناخته میشود. تلفنهمراه جی۱ (G1 smartphone) با نام اچتیسی دریم (HTC Dream) هم شناخته میشود. باید دقت داشته باشید که گوشیهای هانر نیز به دلیل ارتباط با هواوی، تحت تحریم آمریکا قرار دارند. در بخش نرمافزار، HTC Eye Experience و اپلیکیشن Zoe نمونهای از همین تلاش هستند که سعی دارند لذت و تجربهای تازه را برای کاربر شکل دهند. صفحهنمایش 5,2 اینچی با لایه محافظ Gorilla Glass 3 پوشانده شده تا خیال کاربر را از بابت خشهای ناخواسته آسوده سازد. قیمت موبایل هواوی با در نظر گرفتن مشخصات آن، بسیار مناسبتر از سایر برندها بنظر میرسد. کیفیت تصویر دوربین جلوی گوشیهای هوشمند برای کاربران شبکههای اجتماعی، وبلاگ نویسان، مسافران و سایر انواع عکسبرداریهای سلفی بسیار مهم است. در این مقاله از سایت رایااستور می خواهیم درمورد تعویض باتری اچ تی سی برای شما کاربران گوشی های اچ تی سی توضیح دهیم.

نمایش رنگ ها، وضوح تصویر و نوع صفحه ی نمایش می تواند از اولین مشخصاتی باشد که به هنگام خرید گوشی های هوآوی باید به آن دقت کنیم. بدنه آن از پلاستیک باکیفیت و محکمی ساختهشده که بافتی مات و لطیف داشته و جاذب اثرانگشت نیست و در دست نمیلغزد. معمولا زمانی که باتری موبایل شما کارایی و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد، شما می توانید از تعویض باتری گوشی اچ تی سی استفاده کنید. One UI 2 در گوشی های سامسونگ، MIUI در گوشی های شیائومی، OxygenOS در OnePlus و انواع رابطهای کاربری دیگر وجود دارد که هرکدام طراحی اختصاصی خود را به کاربر ارائه میدهند. بر اساس تست باتری، شارژدهی آن در حد مناسبی بوده و در استفاده معمول دو روزی را در دست کاربر دوام میآورد. سومی در حالت سلفی و با عنوان Live Makeup فعال شده و چهره کاربر را بهصورت real-time روتوش میکند و آخری هم که Face Fusion خوانده میشود، چهره دو شخص مختلف را به شکلی بامزه و برای رسیدن به شخصی واحد در هم میآمیزد.

پیشتر، گوشیهای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث ۵.۰ در ماه اردیبهشت عرضه شدهاند. یک نکته مثبت در فیلمبرداری اما قابلیت انتخاب بین دو حالت ضبط صدای سهبعدی و یا Lossless است. امکان جالب و سودمند دیگر چیزی است شبیه به قابلیت Knock Code در گوشیهای الجی، منتها به شکلی سادهتر. هواوی، پردازندهها، مودمها، پردازندههای گرافیکی و دیگر سختافزارهای گوشیهای خودش را در کارخانههای خود تولید میکند. با یکدیگر از طریق لیست محصول و صفحه خود گوشی در دسترس است.بخش پرسش و پاسخ در مورد یک مدل گوشی خاص و همچنین آگاهی از نظر دیگر کاربران در آن یکی از بخشهای مهم بخش محصولات است.

در نیمه بالایی کناره راست دکمه یکپارچه تغییر حجم صدا و در فاصلهای مناسب از آن، دکمه پاور جای گرفته و در نیمه پایینی دکمه اختصاصی شاتر دوربین را میبینیم که ساختاری دومرحلهای دارد (در بخش دوربین به آن خواهیم پرداخت). به داخل تنظیمات و قسمت بلوتوث بروید و مطمئن شوید که هیچ گزینه ای نیاز به تغییر ندارد. یک پوشه ی جدید روی کارت حافظه روت دیرکتوری انجام دهید و نام آن را به dload تغییر دهید. یکی از ویژگیهای خوب این گوشی بهرهمندی از استاندارد IPX7 است که مقاومت آن در برابر نفوذ گردوغبار و آب را تا عمق یک متری و به مدت نیم ساعت ضمانت میکند. این مشکل باعث هنگ کردن گوشی نیز می شود. سپس بدون رها کردن دکمه ی ولوم، دکمه ی پاور را نیز فشار دهید تا گوشی یک لرزش کوچک کند. صفحه نمایش این گوشی برخلاف محصولاتی مانند گلکسی فولد، به سمت خارج تا میشود و در نتیجه کل نمایشگر همواره قابل مشاهده است.

فضای ذخیرهسازی داخلی 16 گیگابایت (در واقع 14,9 گیگابایت) بوده که کمتر از 9 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار داشته و مابقی توسط اندروید و اپلیکیشنها اشغالشده است. EYE لبههای منحنی خوشفرمی دارد و به لطف انحنای ملایم بخش پشتی و همینطور توزیع وزن متعادل خود، حس خوبی در دستان کاربر به او میدهد. لنز اصلی به کار رفته در بخش دوربین رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی دارد. فلش گوشی هواوی – اگر از گوشی های هواوی استفاده می کنید و در حال حاضر نیاز دارید که گوشی خود را فلش کنید، نگران نباشید؛ چرا که به طور کلی فرآیند فلش کردن گوشی هواوی پیچیده نیست و می توان با روش های ساده این کار را انجام داد. همچنین روی هر ترمینال کاربران قادر به اشتراکگذاری اطلاعات و همکاری با دستگاه مرکزی خواهند بود.

به طوری که شرکت های دیگر هم میتوانند محصولاتی را بر اساس این سیستم عامل طراحی و تولید کنند. سیستم عامل گوشی را بروزرسانی کنید. به تنظیمات وای فای گوشی مراجعه کنید. به تنظیمات گوشی رفته و اطلاعات شبکه وای فای را وارد کنید. امیدواریم در این مقاله اطلاعات مفید اولیه نسبت به باز کردن رمز گوشی های سامسونگ را در یافت کرده باشید. البته در اینجا خبری از استاندارد جدید 802. 11ac نبوده و به سرعتهای بالای انتقال اطلاعات در این استاندارد دست نخواهیم یافت. ممکن است بگویید رنگ موبایل را چطور انتخاب کنیم، در ادامه به این سوال پاسخ میدهیم. رنگها از کیفیت، دقت و کنتراست خوبی برخوردار بوده و گرایش اندکی به سمت طیف رنگهای سرد دارند که باکمی دقت در ته رنگ آبی پسزمینههای سفید قابلتشخیص است (البته این مورد کاملا معمول بوده و دقیقا مانند آن را در گوشی معروفی چون آیفون 6 هم میبینیم).