باز کردن رمز گوشی سامسونگ بدون از دست رفتن اطلاعات

مشکل شارژ نشدن گوشی سونی در حالت روشن، ممکن است پس از شارژ کردن گوشی با شارژر غیر استاندارد و یا خرابی قطعات داخلی گوشی، همچون باتری، آی سی، پورت شارژ و… رابط کاربری دوربین پیش از آنکه فوکوس با موفقیت انجام شود دایره سبز رنگ را نشان میدهد و به این ترتیب ممکن است برخی تصاویر شما مات و خارج از فوکوس ثبت شوند. این یک ویژگی عالی است چرا که به عنوان مثال، زمانی که میخواهید در حین مشاهده فیلم یا بازی به صورت تمام صفحه، به تماس ویدئویی ادامه دهید، با این ویژگی میتوانید این کار را برای خود ممکن سازید. زمانی که میخواهید با گوشی سامسونگ گلکسی A80 که دوربین سلفی ندارد عکس سلفی بگیرید، یک پنل دوربین پاپ آپ ظاهر میشود و دوربین پشتی آن با یک چرخش به عنوان دوربین سلفی قرار میگیرد که البته قابلیت بسیار جالبی است.

اسنپ دراگون با تعداد زیاد پردازنده­های قوی که در خود دارد باعث می­شود تا با انجام انواع فعالیت­ها در گوشی­تان هیچ گاه با خطری مثل داغ شدن گوشی، هنگ کردن و بازنکردن مجموعه­ای از برنامه­ها مواجه نشوید. از طریق صفحه لیست قیمت گوشی، میتوانید ارزان ترین و مناسب ترین تلفن هوشمند را پیدا و خریداری کنید. نقطه ضعف دیگه دوربین این گوشی، دقت در ثبت رنگ هاست. برای مثال در میان این سه گوشی تنها گلکسی اس 10 ای است که دوربین سوم که یکی از بهترین دوربین­های موجود در میان گوشی­ها است را ندارد که البته سامسونگ برای این کمبود سریعا یک رنگ اضافه که به نوعی آپشن به حساب می­آید را به این گوشی اضافه کرده است. گلکسی اس 10 (Galaxy s10) در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز، آبی ارائه شده است و گلکسی اس 10 ای یک رنگ اضافه­تر یعنی زرد نیز دارد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

قبل از رونمایی از گلکسی اس 10 خیلی ­ها معتقد بودند که با توجه به هزینه کمتری که باید برای گلکسی اس 10 ای بپردازیم بالطبع وضوح تصویر کمتری نیز دریافت می ­کنیم اما سامسونگ ثابت کرد که ارزان­تر بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست. همانطور که میدانید، گوشیهای هواوی با مدلهای مختلفی در بازار موجود میباشند که باید قبل از خرید به نکات و مواردی توجه کنید تا بهترین گوشی را برای خود یا اطرافیان خریداری نمایید. ابتدا مانند روش قبل فایل رام را دانلود کنید. این بدان معناست که زمانی که نیاز به بررسی یک فایل Word، Excel یا PowerPoint دارید، میتوانید مستقیماً وارد آن شوید، ویرایشهای خود را انجام دهید، ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. قیمت گوشی های سامسونگ بسته به مدلی که انتخاب می کنید، متفاوته. میتوانید پیامها را مشاهده و ارسال کنید، تماس بگیرید، عکسها را مشاهده کنید و به برنامههای خود دسترسی پیدا کنید، همه اینها بدون برداشتن تلفن همراهتان است. سرویسهای رایگانی مانند سوئیچ هوشمند سامسونگ همه کارها را انجام میدهند، و تقریباً همه برنامههای تجاری و مصرفکننده برتر از هر دو پلتفرم اصلی پشتیبانی میکنند. هواوی یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای ارتباطی و مخابراتی در جهان است و شاید همین موضوع سبب شده تا در زمینه محصولات مصرفی ارتباطی، نظیر گوشی هوشمند شروع به فعالیت کند و موفقیتهای چشمگیری را به دست آورد.

سامسونگ گوشی های خود را در رده های مختلف همچون پایین رده، اقتصادی و میانرده و پرچمدار تولید و همه ساله با آغاز سال نو میلادی از بهترین مدل های خود در رده های مختلف رونمایی می کند. این گوشی ذاتا یک قاتل پرچمدار است. رم و حافظه گلکسی اس 10 ای 6 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 128 گیگا بایت و این رقم در مدل معمولی و پلاس بین 128 گیگابایت و تا یک ترابایت حافظه داخلی به عدد بسیار عجیبی می­رسد که در میان موبایل­ها اتفاقی نادر است. این رقم را تنها می­توان در نوت 9 سامسونگ یافت. با در نظر گرفتن گوشی سامسونگ گلکسی A50 به عنوان بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ میتوان تلاشهای این کمپانی را ستایش کرد.

دکمههای نرم افزار در حال اجرا را بزنید و علامت سبز بزرگ کردن را لمس کنید تا برنامه را به حالت تمام صفحه تغییر دهید. از لیست قیمت گوشی سامسونگ زیر هم میتونید گوشی مورد علاقه خودتون رو استعلام کنید و نسبت به خرید اقدام کنید. قیمت سری A سامسونگ در محدوده 5 تا 8 میلیون تومان میباشد که برای اطلاع دقیق تر میتونید از لیست بالا اقدام به مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ کنید. یکی دیگر از ویژگیهایی که در خرید گوشی سامسونگ میتوانید از آن بهره ببرید، وجود سیستم عامل اندروید آن است. دومین عامل در قیمت گوشی، دوربین است.

حسگر اثر انگشت از نوع فیزیکی توانست در تستهای انجام شده عملکرد بسیار سریعی را در قفلگشایی صفحهنمایش داشته باشد. در تستهای صورت گرفته دوربین سلفی در نسخه پرو به مراتب بهتر از دوربین این نسخه عمل میکند. در هر صورت اگر از کاربرانی هستید که همیشه از هدفونهای درون جعبه استفاده میکنید خوب است بدانید نرمافزار USonic اچتیسی با آنالیز محیط بیرونی میتواند کیفیت صدا را افزایش دهد و عملکرد این ایرفون خصوصاً در فرکانسهای پایینی و بیس بهتر از اکثر ایرفونهای درون جعبه است. با وجود رنگ­های ساده اما هیچ وقت رنگ­های خالص را برای گوشی­های خاص و گرانش استفاده نمی­کند و استفاده از انواع رنگ­های متالیک و شب نما در نوآوری­های سامسونگ وجود دارد. این حسگر از فوکوس ثابت استفاده میکند و حالت عکاسی در شب هم دارد. در میان آپشن­های حیرت­انگیز گلکسی اس 10 (Galaxy s10) می­توان به مدل خاص عکسبرداری در شب اشاره کرد که توسط لنز اصلی و با تغییر اتوماتیک دیافراگم نوردهی دوربین عوض شده و شما توسط فعال کردن گزینه عکسبرداری در شب قادر به عکاسی از تاریک ترین عناصر در صحنه با شفافیت بالا هستید.

✔️ در حال حاضر از 2 میلیون تومان تا بالای 30 میلیون تومان میتوان گوشی سامسونگ خریداری کرد، چرا که این برند مدلهای خود را در سریهای مختلف و با قیمتهای متنوع میسازد و اگر میخواهید با توجه به بودجهی خاصی، بهترین مدل را انتخاب کنید، حتماً از مقاله بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و 2022 کمک بگیرید. شاید تا اینجای مطلب دریافته باشید که قیمت بهترین گوشی های سامسونگ 2020 آنگونه که فکر میکردید بیشتر از 1500 دلار نیستند و قیمتهای پائینتری هم وجود دارند. گوشیهای پریمیوم سری نوت و سری s سامسونگ تنها گوشیهای خوب این کمپانی نیستند، بلکه سری A نیز قابلیتهای بسیار خوبی را با قیمتهای بسیار پائین به دست کاربر میرسانند. سامسونگ با استفاده از اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9820 که محصول خود این کمپانی است، گلکسی اس 10 (Galaxy s10) را روانه بازار کرد. هرچند که تقریباً در ایران هیچ گوشی با رام اپراتوری وجود ندارد اما لازم است بدانید که برخی از اپراتورهای مطرح جهان مانند Verizon و T-Mobile رامهای مخصوص خود را دارند که استفاده از آنها مشکلی برای گوشی شما ایجاد نمیکند اما این رامها معمولاً حاوی فایلهای اضافی مخصوص اپراتورها هستند. برخی نیز برای رفع این ایراد از بازگشت به تنظیمات کارخانه و تنظیمات دستی گوشی استفاده میکنند.

هر سه مدل اس 10 صفحه نمایش کواد اچ دی پلاس دارد و در دسته­ی شفاف­ترین نمایشگرها قرار سایت poul-mobile می­گیرد. سامسونگ با یک تکنولوژی منحصر بفرد سه دوربین باکیفیت که لنز اصلی 12 مگاپیکسل و مجهز به دیافراگم دوگانه و یک لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی برای عکاسی از صحنه­ ها و طبیعت عریض استفاده می­ شود را در این گوشی­ ها قرار داده است. شیائومی 11T به پردازنده قدرتمند دیمنسیتی 1200 شرکت مدیاتک (MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G) مجهز شده است. گلکسی اس 10 (Galaxy s10) مجهز به درگاه تایپ سی فست شارژ است. در رنگ های متنوعی می توانید این محصول اچ تی سی را تهیه کنید. تعمیرکار متخصص پین ورک با توجه به دستگاه لمینت و دمای متناسب، گلس گوشی اچ تی سی را تعویض میکند. برای اضافه کردن یه اثر انگشت جدید، نیازه که حدود ۱۰ بار انگشت خودتون رو روی صفحه نمایش قرار بدین تا سنسور این دستگاه هر دفعه بخشی از اون رو ثبت کنه. محل قرار گیری حسگر اثر انگشت واقعا بهینه شده و به راحتی کاربر به این حسگر اثر انگشت دسترسی داره.

اما چگونه میتوان در این بازار موبایل شلوغ و رقابتی و جایی که قیمت امروز گوشی با دیروز فرق میکند همچنین تنوع مفرط محصولات، مدل مناسبی را انتخاب کرد؟ گوشی سامسونگ گلکسی S10 را میتوان میانگینی از S10e و S10 plus عنوان کرد که هم از نظر سایز و هم از نظر قیمت بین این دو گوشی قرار دارد. در همان دوره زمانی، شرکت HTC تلفن هوشمند Google Nexus One خود را عرضه کرد. شما میتوانید از همان لحظه ای که گوشی خود را روشن میکنید، عملا شغل و کار خود را به پیش ببرید. امروز یکشنبه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۱ پیش روی شما قرار می گیرد . حافظه رم این مدل از بین دو گزینه 8 و 12 گیگابایتی قابل انتخاب است و شیائومی ترجیح داده تا گزینههای معقولی را پیش روی مخاطب قرار دهد. گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro وجه اشتراک زیادی با برادر خود دارد، اما با این تفاوت که برای این گوشی ظرفیت باتری بیشتری در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و حتی گوشی ارزانتر Galaxy A20 هم عملکرد خوبی دارد، اما در مقایسه با گوشی گوگل Pixel 3a حرف چندانی برای گفتن ندارد. این گوشی یک نمایشگر ثانویه نیز دارد که اگر بسته بماند به جای نمایشگر بزرگتر فعال میشود و به همین دلیل هم جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 محسوب میشود.

فروشگاه اینترنتی فارس کالا در حال حاضرتخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه اینترنتی جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات لوازم جانبی برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند. دلیل این تشبیه، بیش از هر چیز به فلسفه طراحی بینظیر محصولات این شرکت برمیگردد. در ادامه چندین دلیل قانعکننده برای شما آوردهایم تا بدانید که چرا بسیاری از مردم از گوشیهای سامسونگ استفاده میکنند و قصد خرید این برند را دارند. در ضمن، برای آن دسته از کاربرانی که نمیخواهند زیاد هزینه کنند، یک مدل معمولی و غیر پرو از بلک شارک 4 هم در نظر گرفته شده که به جای تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888، از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 870 استفاده میکند و گزینههای حافظه رم آن هم 6، 8 و 12 گیگابایت میباشند. S pen به کار رفته در این گوشی از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردار است که این خود باعث میشود این قلم کاربردهای به مراتب بهتری داشته باشد. اکنون گزینه Call Waiting به شما نمایش داده میشود، شما میتوانید این قابلیت را فعال کنید. بسیاری از مشخصات موجود در S10 plus را نیز میتوان در S10 یافت، از جمله پردازنده Snapdragon 855 و همچنین دوربین سه گانه و قابلیت شارژ وایرلسی دیگر گوشیهای اندرویدی.

علاوه بر این، برخی مشکلات نرم افزاری هم گاه و بیگاه مشاهده میشوند که میتوانند به تجربه کاربری لطمه بزنند. یک کارشناس محصولات الکترونیکی در حساب کاربری خود فهرستی از دستگاههایی که قرار است در آینده توسط HMD گلوبال به بازار عرضه شود را منتشر کرد و تبلت نوکیا T ۲۰ از جمله دستگاههای هوشمندی است که این کارشناس اطلاعات آن را منتشر کرده است. این گرانترین نوت تا کنون است اما دارای ویژگیهایی است که قبلاً با این قیمت ندیدهایم، از جمله نمایشگر OLED ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی. وقتی گلکسی اس 10 (Galaxy s10) با اسنپ دراگون و تعداد زیادی پردازنده پرسرعت دارید برای همیشه خیالتان راحت است که گوشی­تان دارای توقف زمانی نیست. سامسونگ نیز مثل کمپانی اپل همیشه با غافلگیری­هایی همراه است.

در ادامه فهرستی از انواع جدیدترین گوشی سامسونگ آورده شد که در ادامه به تفصیل به آنها میپردازیم. رقابت درون خانوادگی بین تلفنهای هوشمند این برند آنقدر شدید است که گاهی شناسایی بهترین گوشی سامسونگ در هر بازه قیمتی برای مشتریان دشوار جلوه میکند. گارانتی خوب هنگامی تعریف میشود که بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شود. در حقیقت، یک نظرسنجی نشان داد که تقریباً از هر 10 آمریکایی، 9 نفر در هنگام انتخاب گوشی هوشمند بعدی خود، قصد دارند با همان برند باقی بمانند. اگر گوشی شما هیچ عکس العملی نشان نمیدهد و به اصطلاح هنگ کرده است، دکمه ی ولوم بالا و پاور را همزمان فشار داده و به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی ریستارت شود. به طور مثال برای زمانی که گوشی روی آرم هواوی گیر کرده و روشن نمی شود، یا گوشی روشن شده اما کاملاً هنگ است و کاری نمی توان با آن انجام داد، می توانید از این روش استفاده کنید. کامل ترین روش برای ارتقای اندروید دستگاه با استفاده ازبه روز رسانی OTA است اما در موقعیتی که دستگاه شما به روزرسانی OT A را دریافت نکرده است، به طور اتوماتیک به شما توصیه می کند که میان افزار را دانلود کنید و به طور دستی فلش مموری را پاک و رایت کنید.