بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2022 بروکر مناسب ایرانیان-بروکر آمارکتس

که البته در این صورت بایستی به شرایط مطرح شده جهت برداشت بونوس در بروکر توجه نمود. در پاسخ به سوالی که مطرح فرمودید نمی توان حساب خاصی را نام برد چرا که حساب های معاملاتی در هر بروکر می توانند متفاوت باشند. با این وجود شما باید حساب مورد نظر را بنا به سبک معاملاتی خود انتخاب نمایید. به طور نمونه چنانچه معامله گر روزانه هستید و در تایم فریم های پایین تر فعالیت دارید شاید نیاز به حساب هایی داشته باشید که میزان اسپرد کمتری نسبت به بقیه دارند.

لذا به منظور بررسی میزان کارمزد دریافتی یک بروکر در فارکس، ابتدا بایستی ببینیم که از چه روش هایی بروکرها از مشتریان خود کارمزد دریافت می نمایند. بنابراین به طور خلاصه پیرو آنچه تاکنون گفته شد، اولین و مهمترین نکته ای که در انتخاب یک بروکر فارکس بایستی مدنظر قرار دهیم، بررسی شرکت یا شرکت های رگولاتوری آن بروکر می باشد. در این میان هر چه بروکر فارکس، توسط شرکت های معتبرتری رگوله شده باشد، طبیعتا اعتبار بالاتری نیز خواهد داشت. حال با درنظر گرفتن این اصل، به بررسی دومین معیار انتخاب بروکر فارکس یعنی تضمین پوشش ریسک می پردازیم. از مهم ترین مزیت های بروکر روبو فارکس برای ایرانیان می توان به داشتن حساب اسلامی اشاره کرد.

بروکر معتبر و رگوله (تحت نظارت نهاد قانونی)

اجرای دستورات و سفارش با سرعت بسیار بالا در بروکر های فارکس اهمیت بسیار زیادی دارد و این امر می‌تواند معاملات بسیار بهتری را برای کاربران رقم بزند. دقت داشته باشید که پایین بودن سرعت اجرای دستورات یک بروکر حتی می‌تواند باعث شود تا قیمت یک سفارش چندین بار جا به جا شده و عملا شما نتوانید به سود مناسب موردنظر در معاملات خود برسید. بررسی نظرات کاربران قدیمی همچنین در مسائل مختلف دیگری نیز می‌تواند شما را در هنگام انتخاب مناسب‌ترین بروکر برای فارکس یاری سازد.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2022 بروکر مناسب ایرانیان-بروکر آمارکتس در جدول زیر لیستی از دارایی های قابل معامله توسط بروکرهای فارکس ثبت نام در بروکر ارائه شده است. لذا معمولا شرکت های رگولاتوری با میزان اعتبار بالاتر، دارای نظارت بیشتر و قوانین سخت گیرانه تری نسبت به شرکت های مشابه با اعتبار پایین تر می باشند. بنابراین بروکرهایی که موفق به اخذ تاییدیه از سوی شرکت های رگولاتوری با اعتبار بالا می شوند، بایستی کیفیت و استاندارد بالایی را در امور خود داشته باشند.

بروکر روبو فارکس

توجه داشته باشید که این بروکر شهرت بسیار زیادی ندارد، به همین علت برخی از کشورها تمایل به استفاده از آن ندارند. این بروکر نتوانسته است فعالیت خود را آن‌طور که باید گسترش دهد. به همین علت بسیاری از کشورهای دنیا که قوانین سختگیرانه‌ای دارند از این رو که استفاده نمی کنند.

  • بروکرها درخواست های خرید و فروش مشتریان خود را اجرایی می کنند، زیرا در اینجا نقش یک نهاد غیر بانکی را بر عهده داشته و معامله گران سرمایه خود را برای ترید در آنجا می گذارند.
  • خب الان قطعا متوجه شدید که دقیقا کدوم بروکر ها رگوله دارن و کدوما ندارن.
  • به همین دلیل به عنوان معامله‌گر بازار مالی فارکس باید بروکر معتبری را انتخاب کنید که بتوانید با خیالی آسوده سرمایه خود را به آن بسپارید.
  • به همین علت در برخی حساب‌های معاملاتی این اسپرد ممکن است در بازه‌ای مشخص نوسان کند و اصطلاحا شناور باشد.
  • اگر خودتان بخواهید به تنهایی به دنبال بهترین Broker باشید، در کنار اینکه بسیار زمان بر است، در بین انبوه زیادی از آنها نیز سردرگم خواهید شد.