بهترین گوشی های هواوی 2022 + مشخصات فنی و قیمت

سلام .من گوشیhtc one m9 دارم.الان وایفا و بلوتوثش روشن نمیشه.جای هرکسیم که بردم میگه اگه ای سیش عوض بشه 50 درصد امکان داره بالا نیاد.چیکار کنم؟ سلام خسته نباشین ممنون از سایت خوبتون . از دیدگاه بسیاری از وب سایت های مرتبط با تکنولوژی موبایل اچ تی سی U19e با قیمت مناسب خود می تواند سال ها در لیست بهترین گوشی های اچ تی سی قرار گیرد. شاید اسم این تکنولوژی رو شنیده باشید اما چیزی ازش ندونید . در سال 2013 هر جا رو که نگاه کنی تکنولوژی رو می بینی و دنیا به سمتی داره پیش میره که آدما به طور ناخودآگاه درگیر تکنولوژی هستن .

سامسونگ گلکسی «a12nacho» عضوء جدیدی از سری «a12» به شمار میرود، اما برخلاف نسخه استاندارد که با پردازنده مدیاتک Helio P35 عرضه شد، این گوشی جدید سامسونگ براساس پردازنده هشت هستهای اگزینوس ۸۵۰ خود سامسونگ ساخته شده است. بر اساس آنچه در این جا گفته شد، Nothing Phone (1) قابلیتهای بیشتر و پیشرفتهتری در مقایسه با شیائومی 12 Lite دارد. متاسفانه در سال اخیر و با توجه به تحریمهایی که برای این کمپانی ایجاد شد، هواوی سال چندان خوبی را سپری نکرد. با وجود این مسائل کمپانی هواوی همچنان به کار خود ادامه میدهد و گوشیهای بسیار خوبی به بازار معرفی میکند. دو انتخاب اصلی در این قسمت وجود دارد: iOS و اندروید. اما چند سال بعد وقتی گوگل سرانجام رابط کاربری بهتری را به اندروید آورد و سنگینی سنس برای کاربران بیشتر احساس شد این شرکت تصمیم گرفت رابط کاربری خود را سبک کند و U Ultra پس از HTC 10 دومین نمونه موفق این اقدام است. فروشگاه اینترنتی موبوتک سعی دارد با ارائه گسترده ترین طیف موبایل و تبلت، آرامش و آسانی خرید اینترنتی را برای شما عزیزان فراهم کند.فروشگاه اینترنتی موبوتک با رویکرد فروش محصولات با کم ترین قیمت به مشتریان کار خود را آغاز نموده است.

در سال 2015، بین رقیبان این کمپانی مثل سامسونگ, اپل، هوآوی و ال جی رقابت سختی شکل گرفت، ولی این برند حرفی برای گفتن نداشت و تا حدودی با کاهش فروش گوشی اچ تی سی رو به رو شد. البته امکانات و مشخصات قابل قبولی مثل نمایشگر Super AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلیآمپری دارد. سپس میتوانید با اپلیکیشن SGS Touch Screen Booster میزان حساسیت صفحه ی لمسی را تنظیم کنید. چیپ NFC در اچ تی سی 10 در پشت گوشی و نزدیکی لنز دوربین قرار گرفته است و شما میبایست هنگام استفاده گوشی را به درستی تنظیم کنید.

درحالحاضر اچ تی سی با تولید هدستهای واقعیت مجازی و گوشی یو 11 توانسته تا حدودی پیشرفت کند؛ اما نتوانسته به جایگاه سابق خود در زمینهی تکنولوژی به ویژه موبایل بازگردد. در سال 2021 گوشیهای P50 نیز معرفی خواهند شد که هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده اما طرفداران زیادی منتظر آمدن آنها و استفاده از جدیدترین تکنولوژی این کمپانی هستند. 4- از دیگر دلائل هنگ کردن گوشی اچ تی سی شما استفاده کردن از این گوشی به طور مداوم از اینترنت می باشد که همین مسئله به خودی خود سبب هنگ کردن گوشی اچ تی سی شما نیز می گردد. دلائل هنگ کردن گوشی اچ تی سی چیست؟ شرکت HTC در کدام کشوره و مخفف چیست ؟ این سه گوشی که در می سال ۲۰۲۰ معرفی شدند جزوه گوشی هواوی ارزان قیمت می باشد. سال ۲۰۱۵ نیز سال آرامی برای اچتیسی بود درحالیکه رقبای این برند یعنی سامسونگ، اپل، الجی، هواوی و موتورولا به رقابت در بازار پرداخته بودند؛ اما شرکت اچتیسی تنها به معرفی چند مدل گوشی مانند ام 9 و ام 9 پلاس که طراحی مشابه ام 8 داشتند اکتفا کرد. این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشیهای دیگری را نیز وارد بازار میکند.

این گوشی موبایل با سیستم عامل اختصاصی و تراشه اسنپدراگون 888 که یکی از ویژگی های خاص این برند می باشد به بازار عرضه شد. چیپست اسنپدراگون 710، رم 6 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی، باتری 3830 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه خصوصیات ساختاری این محصول جدید اچ تی سی را تکمیل می کند. اما به طور کلی تعداد زیاد میلی آمپر در ساعت، منجر به عمر طولانی باتری یا چرخه عمر بیشتر باتری بیشتر نمیشود بلکه عوامل دیگر دخیل هستند. دلایل متعددی در زمینه افزایش تعداد خریداران تلفن های هوشمند این شرکت بیان شده اند. تعداد کمی از کاربران، شکایت از این دارند که دکمه ی خازنی Home که در قسمت پائین صفحه نمایش قرار دارد و با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است، به خوبی کار نمیکند. سپس با چند گزینه برای انتخاب به منوی EMUI یا Android Recovery هدایت خواهید شد. اندروید 5 یا اندروید آب نبات چوبی Android Lollipop در Google I/O با نام Android L معرفی شده بود .

شما می توانید انواع اسپیکر گوشی اچ تی سی را از سی و سه سایت poul-mobile پل خریداری کنید. شما می توانید قطعات بدنه گوشی اچ تی سی را در فروشگاه سی و سه پل مشاهده و خریداری کنید. اچ تی سی HTC در سال 2007 شرکت موبایلی Dopod International رو خریداری کرد و در سال 2009 با شعار ” quietly Brilliant ” یک سری محصولات رو روانه بازار کرد که همین گوشی اچ تی سی ام 8 و ام 9 تو همین خط تولید هستن . گوشی های هوشمند از جمله دستگاه هایی هستند که در بدو ورود با استقبال عامه ی مردم رو به رو شدند. از جمله امکانات این گوشی میتوان به نمایشگر تاشو 7.8 اینچی و تراشه قدرتمند Snapdragon 888 4G اشاره کرد. این دستگاه به صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن QHD پلاس مجهز شده و توسط نیروی چیپست اسنپدراگون 835 قابلیت های دیجیتال خود را عرضه می نماید.

از جمله دلایل عنوان شده می توان به طراحی خاص، کیفیت و قیمت مناسب تلفن های هوشمند اشاره کرد. کیفیت ساخت بالا در این گوشی به خوبی حس میشود و با وجود اینکه گوشی نسبتاً سنگین است اما توازن خوبی داشته و در دست گرفتن آن لذت بخش است. با وجود عدم موفقیت، شرکت HTC همچنان به فعالیت خود ادامه داد. اما با تمام مشکلاتی که وجود دارد، هواوی همچنان به تولید گوشیهای باکیفیت و خوش قیمت ادامه میدهد و در کشور ما هم کماکان با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه است. به دلیل وجود کلید ویژه برای ورود به محیط Facebook، این تلفن ها را با نام تلفن های Facebook نیز می شناسند. برندی که تمام دنیا مجبورن گوشی هاش رو با گوشی های اپل و سامسونگ مقایسه کنن !

اکنون تصویری از رابط کاربری دوربین Galaxy S۲۲ Ultra را به اشتراک گذاشته است که این واقعیت را تایید میکند که گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا در واقع با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه میشود و عکسهایی با نسبت تصویر ۳:۴ را ثبت میکند. فرارو- قیمت دلار امروز نسبت به روز گذشته افزایش ۹۵۰ تومانی داشت و انتظار میرفت این بالا رفتن قیمت دلار تاثیر واضحی بر قیمت گوشیهای موبایل هم داشته باشد. فرارو- سری گوشیهای گلکسی S۲۲ در سال آینده منتشر خواهد شد. رمز موفقیت این شرکت بهرهگیری از ایدههایی نو و کاربردی بود که با تولید اولین گوشی اندروید با نام G1 سال در 2007 به آن جامهی عمل پوشاند. در سال 2013 با طراحی گوشی ام 7 مجهز به پنجرهی اسپیکر ، قسمت خمیدهی پشت و بدنهی فلزی موفقیت زیادی کسب کرد. از استفاده از وسایلی مانند شوار با حرارت بالا خودداری کنید. دقت کنید حرارت تابش چندان زیاد نباشد. کیفیت ضبط صدا نیز عالی است و جزئیات به خوبی دریافت شده و با دقت پخش میشوند. مزیت این برندها کیفیت در کنار قیمت مناسب محصولات است.

البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمیکند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشیهای سامسونگ باقی نمیماند. همچنین قیمتها نسبت به بازار سنتی پایینتر است و امکان مقایسه بهخوبی فراهم میباشد. شرکت های سازنده تو سال 2013 همشون شبیه به هم شدن ، همه شرکت های سازنده دنیا فهمیدن از چه ابعادی باید وارد تفکرات تجاری و همچنین نحوه خرید شما بشن و خلاصه همشون دیگه می دونن که با احساسات شما چجوری بازی کنن که منجر به فروش محصولات بیشتر… عملکرد پردازشی نوا ۹ هم واقعا قابل قبوله، چه توی کار های سبک و روزمره و چه توی بازی های سنگین میتونه شما رو راضی کنه. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارائه راه حل ها و راهکارهایی برای برطرف کردن مشکل هنگ کردن گوشی اچ تی سی نکات مهم و کلیدی را به شما آموزش دهیم تا بجای نگرانی و استرس بتوانید شخصا رو به برطرف نمودن مشکل هنگ گوشی اچ تی سی خود آورید. 2- ایجاد مشکل در کارت حافظه و یا ویروسی شدن حافظه های داخلی و خارجی گوشی های اچ تی سی نیز خود می تواند دلیل دیگری مبنی بر هنگ کردن گوشی اچ تی سی باشد.

نمایشگر گوشی نوآ 7 آی از نوع LTPS IPS LCD و رزولوشن آن نیز 2310در1080 پیکسل است. یکی از موثرترین راه ها برای پیشگیری از هنگ کردن گوشی اچ تی سی و یا برطرف نمودن مشکل افت سرعت این گوشی، خاموش و روشن کردن دستگاه است. این مشکل زمانی رخ میدهد که شما گوشی را به صورت عمودی در دست گرفته اید و تنها راه حل این است که گوشی را به صورت عریض در دست بگیرید و یا عینک آفتابی را از چشم خود بردارید. لازم به ذکر است که گوشیهای این برند، اولین گوشیهایی بودند که به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون مجهز شدند. به طور مثال خبری از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی نیست و حتی تبدیل USB-C به این درگاه هم درون جعبه قرار ندارد. هم اکنون محصولاتی که این شرکت ارائه می کند، تنها برای حفظ آن شرکت در بازار کالاهای دیجیتال میباشد.

بعد از اینکه تعمیرات لازم روی گوشی شما انجام گرفت، پیک مجددا آن را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به آدرس شما ارسال خواهد کرد. شرکت اچ تی سی از محبوبیت زیادی حداقل تو ایران برخوردار نبود و خیلی ها شاید اصلا نمی شناختن این برند رو اما بعد از تولید بعضی گوشی های هوشمند ویندوزی و اندرویدی در چند سال اخیر ، تو ایران هم طرفدارانی پیدا کرده ، طرفدارانی که حاضرن چشمشون رو به روی تمام امکانات و نوآوری های سامسونگ و اپل ببندن . کشور تایوان رو اگه توی نقشه جهان ببینید شاید باور نکنید که همچین کشوری در جنوب شرق آسیا می تونه برند معتبری مثل اچ تی سی متولد کنه اونم از چند سال پیش . در بیشتر گوشیهای اندرویدی در قسمت بالای صفحه، آیکونهایی مثل بلوتوث، سیگنال شبکه، باطری و . بنابراین حوالی اسپیکر بالای صفحه نمایش را آزمایش کنید. کالیبره کردن باتری گوشی نیز برای رفع ایراد روشن نشدن گوشی سونی موثر می باشد، برای کالیبره کردن باتری، ابتدا شارژ گوشی را به صفر برسانید تا گوشی خاموش شود و سپس در حالت خاموش گوشی را شارژ کنید تا چراغ نوتیفیکیشن به رنگ سبز درآید که نشانه پرشدن و ۱۰۰% شارژ ظرفیت گوشی است، گوشی را از شارژ جدا و آن را روشن نمایید.

اچ تی سی گوشیهای زیادی تولید کرد که در بیشتر آنها از فلز استفاده میشد؛ اما در سال 2012 رویکرد جدیدی در پیش گرفت و از پلیکربنات در ساخت گوشیهای سری وان بهره گرفت، درحالی که باز هم بعد از مدتی این شرکت به رویکرد سابق خود در استفاده از آلومینیوم در ساختن گوشیهایش بازگشت. وزن ۱۶۰ گرمی را میتوان به دلیل فلز توجیه کرد و برای ابعاد بزرگتر، بایستی اسپیکرهای استریو را مورد توجه قرار داد که سبب شده این گوشی حتی نسبت به مدلی چون الجی G2 که نمایشگر 5.2 اینچی دارد، 7.5 میلیمتر بلندتر باشد. تلفن های عضو مجموعه One، طراحی ویژه و ممتازی نسبت به سایر تلفن های هوشمند HTC دارند. مدتی از این رونمائی نگذشته بود که اتفاق خاصی بازار تلفن های هوشمند را متحول کرد. عملکرد بالاتری را از خود به نمایش گذاشت و در طی چند سال گذشته بزرگترین گام در عکاسی با تلفن همراه را برداشت. در ادامه به کدهای مخفی اچ تی سی می پردازیم با ما همراه باشید. کدهای مخفی اچ تی سی از جمله قابلیت هایی هستند که به کاربران این مدل گوشی های هوشمند اجازه ی دسترسی به تنظیمات مختلف گوشی را می دهند.