تور عمان ارزان قیمت، تور لحظه آخری عمان، تور بهار، نوروز ، پاییز، تابستان زمستان 1401 و 2022 و

سلام ایر عمان در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و یک ایرلاین ارزان قیمت است که فرودگاه بین المللی مسقط دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی می‌باشد. سلام ایر توانست در سال ۲۰۱۷؛ پانصد هزار مسافر را به نقاط مختلف جهان جابجا کند. با توجه به گرم بودن آب و هوای کشور عمان بهترین فصل سفر از پاییز تا اخر بهار می باشد . برای دریافت ویزای توریستی عمان باید پرواز رفت و برگشت، رزرو صد در صدی هتل، پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار و هزینه ویزا را ارائه دهید.

اولین ماه از سال میلادی معمولا بهترین زمان برای رفتن به تور عمان است؛ چرا که در این وقت از سال دمای هوا آن قدر بالا نیست و در بخش‌های مختلف کشور بارش‌های گاه‌به‌گاه باران تور عمان وجود دارد. رطوبت هوا در شهر مسقط در پایین‌ترین مقدارش قرار دارد، در نتیجه مسافران می‌توانند از سواحل شگفت‌انگیز شهر و آب‌های اقیانوس حسابی لذت ببرند. در این ماه رویداد و یا جشن خاصی وجود ندارد، به جز روز طبیعت که 8ام ژانویه هر سال جشن گرفته می‌شود. در این روز نهاد سلطنت دستاوردهایش در بخش حفظ منابع طبیعی را جشن گرفته و پروژه‌های جدیدش برای محیط زیست و پایداری را معرفی می‌کند.

هتل کمپینسکی مسقط | Kempinski Hotel Muscat

تفاوت تور لحظه آخری با تورهای معمولی این است که ظرفیت پرواز در این تور تکمیل نشده است به همین دلیل با قیمت پایین تری ارائه می شود. وب سایت هتل های عمان مشخصات و قیمت های هر هتل و هر نوع اتاق را منتشر می کنند. وب سایت های ایرانی بسیاری نیز امتیاز هتل ها را گرفته و شما با ورود به سایت های ایرانی می توانید با چند کلیک ساده اتاق مورد نظر خود را در هتلی مناسب رزرو کنید. اما در سفر به این کشور از طریق تور عمان، تمامی این کارها توسط شرکت های تور انجام می شود، و شما با آسودگی به گردشگری خواهید پرداخت. فصل‌های پاییز، بهار و زمستان به دلیل معتدل بودن هوا بهترین زمان برای سفر به کشور زیبای عمان است.

ناگفته نماند انجام انواع دیگر تفریحات آبی هم در این جزیره برای شما میسر است. این کشور جزء سرزمین‌های حاشیه خلیج فارس بوده و با داشتن جاذبه‌های گردشگری چشم‌نواز، توانسته نظر افرادی که به تلفیق سنت و مدرنیته علاقه دارند را به خود جلب کند. تور عمان در مقایسه با تور قطر یا دبی، بسیار هم کم هزینه و ارزان است. اما اگر قصد اقامت در هتل‌های لوکس 5 ستاره عمان مثل هتل گرند میلینیوم مسقط، هتل کمپینسکی مسقط، هتل شيراتون را دارید، باید کمی بیشتر هزینه کنید.

بهترین زمان خرید تور عمان چه زمانی است؟

درست است که شما، چیز زیادی در مورد تور عمان نمی‌دانید، اما در بین گردشگران دیگر کشورهای دنیا به خصوص گرشگران اروپایی، محبوبیت تور عمان در حال افزاش است. از طریق روش های زیر می توانید با این سفارت در تماس باشید و اطلاعات لازم در مورد روش های دریافت ویزا را به دست آوریدویزای یکماهه عمان 23 ریال ، 30 روز اقامت و یکبار تمدید می باشد. هیچ کس عمان را مکانی ارزان برای زندگی توصیف نمی کند ، اما این یک معامله در مقایسه با زندگی در دبی است. به گفته Numbeo ، سایتی که شاخص هزینه زندگی برای شهرهای جهان را ردیابی می کند ، هزینه زندگی در مسقط ، عمان تقریباً 24٪ ارزان تر از دبی ، امارات متحده عربی است. عمان به خاطر سواحل طولانی خود در امتداد اقیانوس هند، کوه های دراماتیک هاج ، صحرا و مردم دوستانه و در دسترس خود شناخته شده است. شگفتی ها و رمز و رازهای چشم انداز جذاب عمان را با تور عمان ببینید.

بهترین دلایل برای رفتن به تور عمان

اصیل‌ترین تجربه خرید در تور عمان را می‌توانید در بازارهای سنتی یا همان سوق‌ها داشته باشید؛ بازارهایی با پیشینه‌ای قابل احترام که تقریبا در هر شهر بزرگ و کوچکی پیدا می‌شوند. صبح‌های زود بهترین زمان برای بازدید از سوق‌ها است، زمانی که گفتگوهای پر حرارت به زبان عربی در کوچه پس کوچه‌های تودرتوی بازار طنین‌انداز می‌شود و همراه با رایحه کندر و ادویه‌ها تمام حواس شما را درگیر خودشان می‌کنند. سوق‌ها تنها مکان‌هایی برای خرید نیستند؛ آن‌ها فرصتی بی‌نظیر به شما می‌دهند تا گوشه‌ای از فرهنگ پر طراوت و سنت‌های این سرزمین را هم ببینید. خرج کردن پول در سوق‌ها و خرید کالاهای جالب توجه در این مکان‌ها کار ساده‌ای است، اما تجربه‌ی احساسی که در اینجا خواهید داشت خودش به تنهایی باعث می‌شود رفتن به آنها ارزشش را داشته باشد. با این که مردم محلی برای تهیه‌ی نیازهای روزانه‌شان به این بازارها سر می‌زنند، گردشگران می‌توانند سوغاتی‌هایی عالی برای برگرداندن از سفر پیدا کنند.

  • این پدیدۀ جالب به خاطر وجود مدارهای مغناطیسی قوی ایست که از کوه های اطراف ساطع و باعث حرکت وسایل نقلیه میشود.
  • انتخاب هتل ‌های لوکس و 5 ستاره قیمت تور شما را بالا می ‌برد؛ اگر اگر تنها سفر کنید می ‌توانید هاستل ها را برای اقامت انتخاب کنید.
  • تور عمان خود را با فصل خریف همزمان کنید تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد از این سفر داشته باشید.
  • بیشتر رستوران‌ها و کافه‌ها متعلق به کارگران مهاجر هستند؛ عمدتا از شبه قاره هند یا از کشور همسایه یمن.

پرواز شیراز – مسقط 2 روز در هفته و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می‌شود. عمان نه تنها به دلیل جذابیت فرهنگی ، بلکه به دلیل تاریخچه و سنگهای قیمتی معماری نیز جشن گرفته می شود. اگرچه یک بازدید کوتاه عدالت کشور را محقق نخواهد کرد، اما اگر فقط چند روز فرصت دارید، بر روی این جاذبه های دیدنی تمرکز کنید. برای پخت این غذا، گوشت در برگ موز یا نخل پیچیده شده و در داخل گودال شنی قرار داده می‌شود تا با حرارت ذغال‌های رویش به آرامی و در مدت دو روز پخته شود. این جزیره ها از ۹ جزیره کوچک تشکیل شده‌اند که در هفتاد کیلومتری از ساحل مسقط قرار واقع شده. تنوع حیات وحش دریایی در این منطقه قابل توجه بوده و در هیچ کجای خاور میانه، شبیه به آن دیده نمی‌شود.

تور عمان ارزان قیمت، تور لحظه آخری عمان، تور بهار، نوروز ، پاییز، تابستان زمستان 1401 و 2022 و