ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال فعالسازی Trading Passwordصرافی کوکوین برای امنیت بالا و محافظت از دارایی کاربران “Trading Password” را فعال کرده است. تریدر ها و معامله گران در صورت استفاده از بخش معاملات مارجین و فیوچرز و … باید برای بخش ترید یک پسورد تنظیم کنند. برای افتتاح حساب کوکوین و فعالیت در این صرافی، کاربران ایرانی باید از ابزار های تغییر آی پی استفاده کنند. واریز رمز ارز به صرافی کوکوین رایگان و بدون کارمزد است، اما برای برداشت یک مقدار کارمزدی وجود دارد که به قیمت لحظه‌ای دارایی که قصد برداشت آن را دارید بستگی دارد. یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید در نظر بگیرید، کارمزد است.

آموزش صرافی کوکوین (Kucoin)؛ ثبت نام و معامله (آپدیت ۲۰۲۲)

در شکل زیر نحوه دسترسی به بخش دارایی ها در این صرافی ارز دیجیتال نمایش داده شده است. برای این منظور صرافی کوکوین استفاده از شناسایی دو عاملی را پیشنهاد میدهد. شناسایی دو عاملی به کمک ارسال یک کد به تلفن همراه شما انجام میشود و همانند رمز دوم پویا عمل میکند.

این حساب مخصوص معامله در قراردادهای آتی Futures در صرافی کوکوین است و با انتقال یا واریز وجوه به این حساب می‌توانید در پنل معاملات قراردادهای آتی معاملات خود را انجام دهید. برای واریز یا برداشت، ابتدا وارد منوی اصلی در حساب کاربری خود شوید و روی گزینه دارایی‌ها یا Assets کلیک کنید و وارد ثبت نام صرافی کوکوین پنل دارایی‌ها شوید. در صورتی که ثبت نام در صرافی کوکوین را در سطح بدون احراز هویت انجام دادید و از VPN استفاده می‌کنید، بهتر است این گزینه را فعال کنید.

یکی دیگر از معیارهای مهم، بررسی نقدینگی در یک صرافی است. هرچقدر که حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، معاملات شما در آن صرافی بهبود و سرعت بیشتری پیدا می‌کند. قرار گرفتن این صرافی در میان 6 صرافی برتر در این وب‌سایت یک نشانه خیلی خوب برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی است که قصد استفاده از این صرافی را دارند. سلام من حساب دومرحلهانجام ندادم واسه همین کد میخوادچونندارم rest 2fs می‌شود مرحله سوم که شکل صورتمیاد میگه دهان کاور بینی کاوره نمیدونمچکار کنم میاد به front I’d.. کد داینامیک در پایین صفحه ثبت نام برای شما نمایش داده می شود.

فیوچرز در کوکوین

توکن KCS یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۸۶ میلیارد دلار، در رتبه ۵۴ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. به عنوان پلتفرمی برای تمامی مردم و اقشار جامعه با هر نوع درجه و سطح زندگی، صرافی کوکوین در حال توسعه جامعه ای است که در آن همه می توانند از رشد بهره ببرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. آکادمی بیزآموز کلیه بخش های صرافی کوکوین را بصورت رایگان در این صفحه آموزش می دهد.

در این صرافی شما می‌توانید با استفاده از امکانات مختلف، امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. برخلاف امتیاز کلی صرافی کوکوین، جایگاه این صرافی از لحاظ حجم معاملات در میان 10 صرافی اول در دنیا نیست. همچنین این صرافی از بیش از ۶۰۰ کوین و ۱۱8۸ بازار مختلف پشتیبانی می‌کند. برای احتیاط بهتره که یک ایمیل جدید با هویت غیر ایرانی بسازید که اگر بعد ها مشکلی پیش اومد وریفای و برداشت راحت تر باشه وگرنه برای ثبت نام و فعالیت مشکلی نخواهید داشت. Trading password برای برداشت و تایید API و ترید (شامل Spot ، معاملات همتا به همتا با ارزهای فیات و معاملات فیوچرز کوکوین و همچنین استفاده از مارجین و اهرم مورد نیاز است. تریدر ها و معامله گران ایرانی از اواسط سال 2021 پس از آنکه احراز هویت برای تمامی کاربران در این صرافی اجباری شد، برای استفاده از خدمات آن دچار مشکل شدند.

باید برای بخش ترید یک پسورد تنظیم کنند.

متوسط قیمتی که در سفارش های معامله گر به ثبت رسیده است، نشان داده می شود. می توان تعداد معاملاتی که هنوز باز است و معامله گر می تواند بر روی آنها نظارت داشته باشد را مشاهده نمود. انجام می دهند، زیرا هم کارمزد کمتری دارد و هم در قیاس با دیگر شبکه ها دارای سرعت بالایی می باشد.

برداشت ارز دیجیتال در صرافی کوکوین