جدیدترینهای «سامسونگ گوشی»:

طراحی زیبا و منحصربه فرد آن هر کاربری را به خود جذب سایت poul-mobile میکند. رابط کاربری زیبا و ساده: شیائومی، علاوه بر اینکه به عنوان یک شرکت الکترونیکی بینالمللی شناخته میشود، در اصل یک شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات نرم افزاری است که برای تلفنهای هوشمند خود یک رابطه کاربری منحصربهفرد، ساده و جذاب طراحی کرده است. لازم است برای مقایسه تلفنهای هوشمند در هر برندی، گوشیهای متناظر آنها را در مدلهای مختلف جستجو کنید. برند شیائومی در حدود 5 سال است که در میان بهترین برندهای جهان جای دارد و در کنار اپل و سامسونگ سهم بسیار زیادی را از بازار موبایل دارد.

این گوشی با اینکه قیمت یک میانرده را دارد، اما طراحی، پردازنده، قدرت پردازش، ظرفیت باتری و دوربین آن همانند یک مدل بالارده ساخته شده است. شرکت سونی برای رفع مشکلات گوشی یک آپدت ارائه کرده است که می توانید با رفتن به تنظیمات سپس about phone سپس software updates آن را دانلود کنید. گوشی سامسونگ دارای تنوع مدل زیادی می باشد و مدلهای آن در تمامی رده ها در بازار موجود هستند بنابراین تقریبا با هر بودجه ای می توانید یک گوشی مناسب با نوع استفاده خود خریداری کنید. سایت کیومیتا بهترین گوشی های موبایل شیائومی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد و جدا از امکانات و خدمات بی نظیری که دارد، با خرید آنلاین این محصول می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. این صفحه نمایش دارای شفافیت بالا، غلظت رنگ بالا و عمق بی نظیر رنگها است. گاهی نیز با نصب یک برنامه ی ساده، ممکن است گوشی ریبوت شود و بر روی لوگوی سازنده متوقف شود. از این رو در خرید گوشی شیائومی بسیار دقت کنید که بر روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشد و گوشی از قبل در طرح رجیستری ثبت شده باشد.

قابلیتهایی چون فوکوس خودکار متوالی، ضبط تصاویر به صورت HDR، کاهش دهنده نویز، فیلترهای بسیار رنگارنگ و… در مجموع با بررسی های صورت گرفته و نظرات در مورد گوشی شیائومی، محصولات این برند ارزش خرید بسیار بالایی دارند. کاربر با مطالعه و بررسی سایت آریو سازان می تواند لیست متنوعی از گوشی های برند هوآوی را مشاهده کرده و مناسب ترین محصول را با توجه به نیاز خود خریداری نماید. برای هر محصول بررسی تخصصی انجام شده است تا در انتخاب مدل مورد نظرتان بتوانید با کارایی و تواناییهای آن آشنا شوید و با مدلهای دیگر مقایسه کنید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت گوشیهای موبایل در فروشگاههای اینترنتی مناسبتر است. با توجه به محبوب بودن گوشی شیائومی در بازار ایران نمونههای تقلبی و جعلی بسیاری از گوشیهای این شزکت در ایران وجود دارند که بعضا به جای گوشی اصل و نو به فروش میرسند، به همین دلیل بهتر است از فروشگاههای معتبر و سایتهای اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید تا مطمئن شوید جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل میگیرید. این مرجع قیمت گوشی انلاین به شما پیشنهاد میکند که قبل از انتخاب، خصوصاً انتخاب گوشی ارزان قیمت ، اولویت خود را مشخص کنید؛ برای مثال اگر عملکرد گیمینگ برای شما در اولویت قرار دارد نباید انتظار داشته باشید که یک گوشی ارزان جوابگوی نیاز شما باشد، گرچه موبایلهای اقتصادی هم این روزها عملکرد بسیار خوبی دارند، اما بیشتر برای کاربردهای متداول روزانه ساخته شدهاند و ممکن است عملکردهای سنگین را به خوبی اجرا نکنند و به اصطلاح هنگ کنند و یا لگ بزنند.

در حالی که هیچ جزئیات رسمی منتشر نشده است، OnLeaks بسیار قابل اعتماد، رندرهایی از طراحی گوشی اکسپریا وان مارک ۴ را بر اساس شایعههای دریافتی منتشر کرده است. بنابراین این مزیت سبب شده است کاربران بسیاری به خرید گوشیهای شیائومی، به خصوص از زمانی که هواوی توسط گوگل و آمریکا تحریم شده است، روی بیاورند و محصولات این برند را تهیه کنند. Redmi Series: بهتر است بگوییم سری ردمی، پراقبالترین دسته از گوشیهای شیائومی است که غالب گوشیهای میان رده برند شیائومی در این دسته قرار داده میشود و همواره با توجه قیمت و امکانات خوبی که دارند، بیشترین فروش را در بین محصولات برند شیائومی به خود اختصاص میدهند. شرکت شیائومی از گوشی جدید خود با نام Xiaomi Mi Note ۱۱ Pro رونمایی کرد. در سال 2009، سامسونگ تلفن هوشمند Galaxy i7500 را روانه بازار کرد. Redmi 9C: اگر بودجه محدود و کمی دارید، پیشنهاد ما خرید گوشی Redmi 9c است که در میان گوشیهای هوشمند سایر برندها، قیمت بسیار پایین و امکانات خوبی دارد. عدد بعد از کلمه IP نشانه میزان حفاظت گوشی در مقابل گردوغبار است که اغلب در موارد استاندارد این عدد 6 میباشد. این تلفن همراه از دوربین در پشت با کیفیت دوربین اصلی ۱۴۴ مگاپیکسل و دوربین در جلوی گوشی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل بهره میبرد.

همچنین برخی از گوشیهای شیائومی به خصوص رام چین این برند در طرح رجیستری ثبت نشدهاند، به همین دلیل باید مبلغ جداگانهای برای رجیستری این گوشیها بدهید یا آن را خودتان رجیستری کنید که دردسر زیادی دارد. هنگامی که به دنبال یک نمایندگی برای خرید و یا تعمیرات گوشی های خود می گردید، باید نکات فوق را در نظر داشته باشید. بعد از انتخاب این گزینه و ورود گذرواژه خود ما به چند طریق میتوانیم رمز خود را دور بزنیم و وارد دستگاه اندرویدی خود شویم. شارژ خالی کردن: عملکرد باطریهای شیائومی پس از چند ماه استفاده نیز مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفته است اما این عیب، مشکل عام و رایجی نیست. این گوشی تلفن همراه با بهرهمندی از رم ۱۲/۱۶ گیگابایتی، کارت گرافیک Adreno ۶۲۰ و پردازندهی اسنپ دراگون ۷۶۸G SoC گوشی هوشمندی است که در اواسط سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه میشود. بیشتر تعمیرات گوشی های تلفن همراه تعمیر صفحه نمایش شکسته آن است. گوشی ردمی نوت ۸ ازجمله مدل های برندی است که توانسته با ساخت مدلهای بسیار مختلف توجه کاربران و خریداران زیادی را در رده های قیمتی گوناگون به خود جلب کنند.

اگر برای خرید گوشی کیفیت بالا، اپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوقالعاده و قیمت ارزان مد نظرتان است، حتما مدلهای مختلف XIAOMI را بررسی کنید، چون برای هر قشر و هر سلیقهای مدلهای متنوعی دارد که رضایتتان را جلب خواهد کرد. در سایر موارد باید به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 630، سنسور اثرانگشت، باتری 3300 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو اشاره کرد. در کنار دو مورد قبل، فاکتور قیمت نیز عامل مهمی است که باید بین برندها مقایسه شود (که معمولا شیائومی در این مورد، به خوبی عمل کرده است). متاسفانه وجود افراد سودجو در سطح کشور فراگیری این برند در ایران را دچار مشکل کرده است به همین دلیل خیلیها معتقدند که این گوشی بعد از آسیب سخت افزاری باید دور انداخته شود ولی باید به شما بگویم که سیستم گوشیهای این کمپانی به شدت با کیفیت است و خرابی سخت افزاری در تمام برندها با توجه به تحریم بودن ایران، مشکل ساز شده است ولی در کل اگر اتفاق خاصی نیفتد این گوشی چندین سال با بالاترین بازده برای شما کار خواهد کرد. نرم افزار شیائومی هم به خوبی بهینه سازی شده است، بنابراین مثل برند های دیگری که در این محدوده قیمت به فروش می رسند، از کار افتادن برنامه ها یا تاخیر را تجربه نخواهید کرد.

در یک جمعبندی کلی راجع به خرید گوشی شیائومی در ایران باید گفت مهمترین مزیتی که گوشی شیائومی میتواند در بازار داخلی برای کاربران ایرانی داشته باشد، ارزش اقتصادی و قیمت مناسب در کنار معتبر بودن برند آن است که به ندرت چنین چیزی یافت میشود. در این مرحله همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، شما باید با استفاده از موچین دکمه پاور را از داخل گوشی خارج کنید و کابل فلوی صفحه تاچ را به صورت کامل قطع کنید. 6- گوشی را با استفاده از کابل usb به کامپیوتر متصل کنید. وضعیت کابل USB و سوکت گوشی را بررسی میکنیم. پیش از بررسی مسئله هنگ کردن گوشی اچ تی سی می بایست یادآور گشت که برند اچ تی سی یکی از قدیمی ترین و جزء اولین سازندگان گوشی های اندرویدی محسوب می شود و قبل از فراگیر شدن برندهایی نظیر سامسونگ، این برند اچ تی سی بود که در بازار به منصه ظهور پیوسته بود و بازار را در ید قبضه خویش تسخیر نموده بود.

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، یکی از مهمترین دغدغههایی که ممکن است برای شما هم پیش آید، تعیین بهترین برند برای خرید گوشی است. قیمت گوشی شیائومی در ایران در کنار مشخصات و امکانات عالی: اگر بودجه خود را برای تهیه یک موبایل در نظر گرفتهاید و یک جستجوی اجمالی در میان گوشیهای هوشمند برندهای مختلف داشته باشید، حتماً متوجه تفاوت قیمتی فاحش محصولات شیائومی با سایر برندها خواهید شد. خرید گوشی شیائومی در سالهای اخیر بسیار در بین علاقهمندان به دنیای تکنولوژی رایج شده است که این محبوبیت بیشتر به علت قیمت گوشی های شیائومی است؛ این برند توانسته است به خوبی جایگاه خود را در بین برندهای محبوب و شناخته شدهای که سالیان در زمینه کالای دیجیتال فعالیت دارند، پیدا کند بهطوری که در حال حاضر جزو سه برند محبوب تولیدکننده گوشی در جهان است که طرفداران خاص خود را دارد. تنوع بالای مدلهای گوشی شیائومی موجود در بازار سبب شده است تا مشتریان متفاوتی نسبت به خرید گوشی موبایل شیائومی متمایل شوند. با توجه به نمودار قیمت میتوانید وضعیت قیمت گوشی در امروز را با روزهای گذشته مقایسه کنید و برای انتخاب زمان مناسب برای خرید تصمیمگیری کنید. را تهیه کنید. حتی لوازم خانگی مانند جاروبرقی رباتی، تلویزیون، تهویه هوا و لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس و قلم را میتوانید از بازار ایران تهیه کنید.

به عنوان مثال، لازم است گوشیهای پرچمدار، میان رده و اقتصادی با مدل متناظر در برند دیگر مقایسه شوند. امکان عکاسی به صورت HDR و پانوراما نیز برای کاربران فراهم شده است. نسخه گلوبال گوشی های شیائومی در یک پک متفاوت ارائه شده که از نظر سخت افزاری کاملاً مشابه ROM چینی هستند و سیستم عامل آنها اندروید خام نصب شده است. علاوه بر این، محتویات داخل بسته بندی نظیر شارژر نیاز به تبدیل دارد و چنین ویژگی هایی در نسخه چینی وجود دارد. همانطور که میدانید، امروزه در بازار تلفنهای هوشمند، چه در داخل و چه در جهان، 4 برند اصلی و قدرتمند حرف اول را میزنند که عبارتاند از: برند اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی. در این حالت گوشی به طور خودکار فایل رامی که داخل گوشی ریخته اید را آپدیت کرده و فلش گوشی هواوی انجام می شود. در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب میشوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند. Mi Series: سری Mi از محصولات برند شیائومی، در واقع شامل گوشیهای پرچمدار این برند در زمان عرضهشان است که همواره جزو باکیفیتترین گوشیهای برند شیائومی شناخته میشوند.

حال برای پاسخ به این پرسش که آیا خرید گوشی شیائومی در ایران ارزش دارد یا خیر، در ادامه این مقاله با “موبایل کمک” همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی بپردازیم و در انتها با معرفی بهترین مدلهای تلفن همراه هوشمند این برند، یک جمع بندی کلی در رابطه با این موضوع داشته باشیم. شرکت xiaomi یکی از تولید کنندگان گوشی های موبایل هوشمند در چین است که با ارائه امکانات بسیار و قیمت مناسب در سال های اخیر مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. تفاوت رام گلوبال و چین در همین است و شما میتوانید مطمئن باشید که این دو نسخه از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی با هم ندارند. در این زمان تنها کاری که برای رفع مشکل میتوانید انجام دهید فلش کردن گوشی سونی خود است. است که خود به 5 دسته کلی تقسیمبندی میشوند. در واقع، شیائومی یک برند نوظهور نسبت به اپل و سامسونگ در جهان و همچنین بازار داخلی ایران است که کمتر شناخته شدن آن سبب شده است تا کاربران نسبت به خرید گوشیهای این برند تردید داشته باشند. برای آگاهی از قیمت مدلهای مختلف این گوشی ها، به در لیست این صفحه مراجعه نمایید.

دوربین اصلی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ۱ / ۱.۷۲ اینچی با ۰.۸ میکرومتر پیکسل متصل به لنز دیافراگم f / 1.8 معادل ۲۶ میلی متر برخوردار است ، در دوربین دوم فوق العاده عریض سنسور ۱۲ مگاپیکسل و لنز دیافراگم ۱۲ میلی متر f / 2.2 وجود دارد. میانردههای پریمیوم شاید از نظر پردازنده دارای جدیدترین مدل نباشند و یا بهترین کیفیت عکاسی در شب را نداشته باشند؛ اما حداقل در اکثر زمینهها در رده دوم قرار خواهند گرفت. عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل هواوی تاثیر گذار است. این یکی از پرسشهای متداولی است که کاربران ایرانی در هنگام خرید گوشیهای هوشمند از خود میپرسند. Mi Note Series: Mi note، زیر دسته دیگری از تلفنهای هوشمند برند شیائومی است که معمولاً مشخصات، امکانات و کیفیت ساخت بالایی دارند و میتوان آنها را جزو گرانترین دسته از محصولات این برند دانست.

قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیتهایی که ارائه میدهد معقول است و میتوان گفت سامسونگ در قیمتگذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. بعد از خرید موبایل شیائومی تکنولایف کافیست در خانه استراحت کنید و منتظر مامور پست باشید تا گوشی را به دست شما برساند. اگر بخواهیم قطعات موبایل را اولویتبندی کنیم که کدام یک هزینه بیشتری را به سازنده تحمیل میکند، میتوان گفت که نمایشگر اولین موردست و تراشه در مرتبه دوم قرار داشته و دوربین بعد از آنها قرار میگیرد. این در حالی است که کاربران اندروید نیز بعد از استفاده از دیگر برندها، به گوشیهای شیائومی و رابط کابری آسان و سریع MIUI روی آوردند و دیگر نمیتوانند با رابطهای کاربری دیگر کار کنند. یکی از راههای منطقی برای پایین آوردن بودجه خرید گوشی دست دوم و کارکرده از فروشندگانی است که به اصطلاح گوشی باز هستند و گوشی سالم و بینقص را تندتند عوض میکنند.