جدیدترین و بهترین گوشی های آنر در سال 2022

شیائومی یکی از پیشروترین شرکت های گوشی هوشمند در جهان است. تا حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و انجام کلیه عملیات مورد نظر اربر تنها با حرکات تعریف شده بر روی نمایشگر، رابط کاربری گوشی شیائومی موسوم به miui کاربر خود را راضی و خشنود میکند و با اپدیت های مداوم قطعا یکی از بهترین هاست. شما میتوانید همه آنها را حذف کنید. توجه کنید که فلش گوشی باعث حذف تمامی اطلاعات شما میشود. لازم به ذکر است که در دوره ی پیشرفت فعالیت عموم مردم در حوزه عکاسی و فعالیت در شبکه های اجتماعی این نیاز را به به وجود آورده است که اکثریت مخاطبین به دنبال بالاترین کیفیت دوربین با بودجه محدود باشند که شیائومی با عرضه کردن گوشی هایی که کیفیت دوربین بالایی دارند توانسته با رقیبان خود هم سرعت پیش رود. برای فلش کردن گوشی سامسونگ به نرمافزار Odlin، کابل USB، فایل فریمور و رایانه نیاز خواهید داشت. این گوشی یک محصول کاملا میانرده به حساب می آید و نباید از آن انتظار پردازشهای سنگین را داشت. به گزارش تجارتنیوز، در زمان خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان، گوشیهای شیائومی را هم باید زیر نظر داشت. اگر که می خواهید گوشی خود را با استفاده از روش SD card فلش کنید، باید این اطمینان را داشته باشید که دستگاه شما حداقل ۴ گیاگابایت حافظه ی اضافی دارد.

جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی اولین گوشی است که با نام تجاری Mi عرضه میشود. برای مثال در سال 2019 اولین گوشی هوشمند با دوربین 108 مگاپیکسلی توسط شیائومی معرفی شد و بسیاری به تحسین این برند پرداختند. در کنار این سنسور، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/۲.۴ و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به چشم میخورد. در اکتبر سال 2019 بود که مدیر عامل فعلی اچ تی سی یعنی Yves Maitres خبر مهمی را اعلام کرد مبنی بر این که اچ تی سی توسعه و نوآوری در زمینه سخت افزار مربوط به گوشی های هوشمند را متوقف کرده است.

لیستی از بروزترین قیمت گوشی های هواوی تهیه و تنظیم کرده است . این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. کاستن از دغدغه های شما جزء اهداف اصلی ماست و هم اینک پس از گذشت چندین سال موفق به تاسیس فروشگاهی در جهت ارایه ی خدمات تعمیرات انواع مدل های گوشی و تبلت به صورت اینترنتی و امکان واردات و پخش انواع قطعات موبایل و تبلت به صورت آنلاین شده ایم .1200mobile با در اختیار داشتن افرادی کارآمد و مسئولانی باتجربه در کلیه سطوح از جمله تعمیرات، از آخرین و پیشرفته ترین روشهای فروش اینترنتی بهره می برد. این گوشی میانهرو ترین محصول شیائومی به حساب میآید.

جدا از تمام امکانات خوب این گوشی ولی این تلفن همراه برگ برنده خود را قیمت خود معرفی کرده است که بسیار ارزان وارد بازار شده است و در کنار آن یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری با طول عمر فوق العاده به کاربران این گوشی تقدیم کرده است. شیائومی بر روی تکنولوژی فست شارژ و باتریهای قدرتمند و با طول عمر بالا حساب ویژهای باز کرده است و این یکی از اهداف این کمپانی بزرگ چینی میباشد. باتری این محصول 4500 میلی آمپری میباشد و با قدرت فست شارژ 30w میباشد و در نزدیک به یک ساعت شارژ گوشی شما را از صفر به 100 میرساند.

این گوشی در صورت داشتن شارژ ۱۰۰ درصد میتواند به مدت یک روز دوام بیاورد. از آن جایی که در ساخت این گوشیها از بهترین سختافزارها و نرمافزارهای روز دنیا استفاده میشود، میتوان گفت که جدیدترین مدلهای این گوشی موبایل نسبت به اجداد خود، از نظر کیفیت در مقام بالاتری قرار دارند. چیپست های مورد استفاده در موبایل های شیائومی اکثرا ساخت شرکت کوالکام امریکا بوده که قدرتمندترین و بهترین چیپست های موبایل را در دنیا تولید میکند و پیشرو تکنولوژی چیپست موبایل محسوب میشود و در معدود مدلهایی از شیائومی از چیپست های شرکت مدیاتک تایوان استفاده شده، همین امر باعث بهبود مشخصات موبایل شیائومی شده است. ساعت های هوشمند مانند بسیاری از گجت های جدید نقاط ضعف و قوتی دارند. البته به طور کلی برندهایی مانند شیائومی وجود دارند که با توجه به امکاناتی که عرضه میکنند قیمت منصفانه و مناسبتری دارند. اگرچه کار با نرمافزار Odlin نسبتاً ساده است، اما برای استفاده از آن چند الزامات و اصول اولیه وجود دارد که ابتدا باید آنها را یاد بگیرید. این کار را باید تا جایی ادامه دهید که تمام تکههای پازل را حل کرده و صاحب یک تصویر بسیار زیبا که در تمام زوایای عمودی و افقی قابلیت چرخش دارد، شوید.

ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که با توجه به کوچک بودن این گوشی معقول و خوب به نظر میرسد. باتری 5000 میلی آمپر و چیپست متوسط این دستگاه برای کاربرانی طراحی شده است که زیادی به جزئیات گوشی دقت ندارند و فقط یک گوشی متوسط با طول عمر بالای باتری آنها را راضی نگه خواهد داشت و این زمانی خیلی بیشتر به چشم خواهد آمد که با قیمت مناسب نیز همراه باشد. طبق وعده شرکت سامسونگ گوشیهای موبایل این کمپانی بزرگ تا 3 سال قابلیت بهروز رسانی را خواهند داشت. حتی با وجود دوربینهای بسیار با کیفیتی که در گوشیهای موبایل تعبیه میشوند، این گوشیها می توانند جای یک دوربین حرفهای را برای افراد در زندگی روزمره و همچنین کاری آنها پر کنند.طی سالهای اخیر سامسونگ با ارائه انواع گوشیهای با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. در هر حال، اگر اسم «Galaxy Z» را روی یک گوشی سامسونگ دیدید به این معنی است که مکانیزم بازشونده گوشی از نوع تاشو است و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ سری Z هم حتما باید حساب بانکی پر پول داشته باشید؛ چرا که جدیدترین گوشی این سری یعنی گلکسی Z فولد ۲ 5G در ایران قیمتی بالاتر از تمام گوشیهای بازار دارد.

تمامیدستگاههای هوشمند هوآوی که ازاین پس وارد بازار شوند، سیستم عامل هارمونی او اس را به همراه خواهند سایت poul-mobile داشت. سامسونگ گلکسی اس 21، سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا در این خانواده قرار داشتند که به طبع گلکسی اس Ultra بزرگترین و قدرتمندترین و همچنین گرانترین آنها است. از مشکلات این گوشی میتوان به کم بودن نور صفحه تا حد متوسط نام برد که شاید برای بعضی افراد مشکل ساز شود و همچنین از نظر کاربری سنسور اثر انگشت ضعیفی را ساپورت میکند. نخستین گوشی شیائومی تقریبا همزمان با آیفون 4S وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست.کیفیت محصولات شیائومی به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل 2 میشناسند.در طی چند سال شیائومی به رتبه 5 در بازار گوشی های هوشمند رسید.در حال حاضر گوشی شیائومی redmi با گارانتی تسک میران حرف اول را در بازار گوشی های هوشمند چین میزند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده است ، شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود و در پی کمال است .

همه این کالاها محصول شرکتی است که در سال 2010 به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش و خرید گوشی شیائومی در فروشگاه اینترنتی خودش بود وارد بازار شدند و ودر مدت کوتاه در عمل نشان داد که در چرخه رقابت حرف های زیادی برای گفتن دارد. ارائه خدمات و خرید گوشی شیائومی Xiaomi ، فروش گوشی شیائومی Redmi ، قیمت شیائومی ، فروش گوشی شیائومی ، لوازم جانبی گوشی شیائومی و تعمیرات شیائومی در فروشگاه اینترنتی تکنوکده . به همین دلیل فروشگاه تکنوکده با نقد و بررسی گوشی های شیائومی و توضیحات تخصصی برای هر محصول و ارائه مناسب ترین قیمت، روند خرید گوشیXiaomi را برایکاربران راحت تر نموده است. یکی از دلایل جذاب برای خرید گوشی شیائومی مشخصات سخت افزاری قابل رقابت، با پایین ترین قیمت در بازار میباشد که این امر برای افراد اهمیت بسیار بالایی دارد. ایده اصلی این دستگاه این بود که افراد بتوانند به راحتی امکان برقراری تماس های ضروری در بیرون از خانه را داشته باشند. شیائومی هم مانند هر برند دیگری، انواع متفاوتی و متناسب با افراد و نیازهای جامعه تولید میکند در ادامه به معرفی 4 سری محبوب موبایل شیائومی میپردازیم.

تاکید این برند بر کیفیت محصولات، ایجاد یک زندگی دیجیتال مدرن برای تمام اقشار جوامع میباشد؛ به همین سبب در بازار جهانی طوفانی به پا کرده است که نه تنها در عرصه تلفن همراه ، بلکه در حوزه های مختلفی مثل تبلت، تلویزیون ، روتر ، پاور بانک ، گجت های پوشیدنی و تصفیه کننده هوا و صدها نوع محصول فعالیت میکند که در ادامه به بررسی گوشی های شیائومی میپردازیم… در انتهای مقاله دلایل خرید گوشی سامسونگ بهطور مفصل به جدیدترین محصول سامسونگ یعنی سامسونگ Galaxy S20 میپردازیم. Galaxy Note 10 Plus هم یکی از انتخابهای برگزیده ما است.

همانطور که شایعات اخیر تأیید کردند، شیائومی برای این گوشی هوشمند جدیدش از پردازندهی اسنپدراگون ۷۷۸ G پلاس به عنوان قلب تپنده بهره میبرد. محصولی که از یک صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED بهره میبرد و باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی روی ان دیده میشود. داشتن چهار دوربین پشت و باتری ۶۰۰۰ میلیآمپر ساعتی از مشخصات جالب توجه این گوشی است. این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلیآمپر ساعتی بهره میبرد که با یک شارژر ۱۸ وات در اختیار کاربران قرار میگیرد. حضور شارژر قدرتمند با توان 67 وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سبب شده تا در مدت زمان کوتاه 36 دقیقه، شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند انجام شود.

در حال حاضر گوشی های موبایل پر فروش در بازار ایران شامل گوشی سامسونگ، گوشی آیفون، شیائومی، هواوی، و نوکیا هستند که هر مارک دارای انواع مدل های مختلف است و هر کدام امکانات و البته قیمت های متفاوتی دارند. اگر قصد خرید گوشی دانش آموزی دارید گوشی های ارزان قیمت شیائومی، می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. در توضیحات درج شده برای محصولات شیائومی مشخصات کامل از تصاویر گوشی های شیائومی، آخرین قیمت، موجودی محصولات، توضیحات و بررسی های تخصصی، و مشخصات فنی در دسترس کاربران می باشد که مدل موردنظر خود را به آسانی انتخاب کنند. شما میتوانید همهروزه قیمت جدیدترین گوشی های هوآوی را در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و آنها را با مناسبترین قیمت و تنها با چند کلیک ساده از این فروشگاه خریداری کنید. شما قطعا ویژگیهای خیلی خوبی از سخت افزار این گوشی دریافت نخواهیدکرد ، اما در صورت نیاز به تلفن های دیگر در این لیست تعداد زیادی تلفن دیگر وجود دارند که متناسب با این لایحه هستند. به طور کلی میتوان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد، مدل های متنوع سری Y هوآوی میتوانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما در نظر گرفته شوند.

تمام امکانات این گوشی مانند پردازنده، قدرت اسپیکر، کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری، نوع طراحی و خیلی چیزهای دیگر این گوشی میان رده است و به همین خاطر یک انتخاب دوم برای کسانی است که گوشی با قیمت پایین تر از محصولات پرچم دار نیاز دارند ولی خیلی هم نمیخواهند از تکنولوژی دور باشند. این سری از موبایلهای شیائومی دارای سخت افزار خوب و طراحی منحصر به فرد است که نیاز گیمرها را برطرف میکند. سری mi از مهمترین سری موبایلهای شیائومی به حساب میآید و هرساله نسل جدیدی از آن با بهترین پردازنده کوالکوم و بهترین دوربین معرفی میشود. سری blackshark از زیر مجموعههای شرکت شیائومی به حساب میآید که بیشتر به تولید موبایلهای مخصوص بازی پرداختهاست. گوشی های سامسونگ سری A، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشیهای میان و پایینردهی آنر (honor) و گوشیهای نوکیا رقبای اصلی گوشیهای ردمی در بازار کشورمان هستند. قیمت گذاری بسیار پایین این شرکت باعث شده است که کمپانی های برند نظیر سامسونگ برای ازدست ندادن بازار اسمارت فون هایشان نیز سیاست فروش اسمارت فون های پایین رده خود را اندکی تغییر دهند و حاشیه سود خود را کمتر کنند.