حدود 45 سال از عمر اولین تلفن همراه میگذرد

Desire 22 Pro جدیدترین گوشی HTC است که مشخصاتی در کلاس میانرده دارد و روی متاورس تمرکز میکند. جدیدترین مدل گوشی هواوی در کلاس پرچمدار همین مدلست و با وجود اینکه در سال ۲۰۲۱ عرضه شده، هنوز هم از برترین مدلهای هواوی است. Google Photos یکی از برنامه های مورد علاقه ما است و عملکرد پشتیبان گیری ابری آن یکی از ویژگی های خوب در آن برنامه است. پردازنده گرافیکی دستگاه نیز Mali-G51 MP4 است درکنار پردازنده اصلی درفعالیتهای پردازشی عملکرد مناسبی را از خود نشان میدهند. اگر شما مجبور به بازگرداندن سونی به تنظیمات کارخانه هستید، مطمئنا رمز عبور و یا قفل الگو از روی صفحه قفل خود برداشته میشود اما در عین حال دستگاه شما کاملا پاک میشود. برای رفع مشکل داغ شدن گوشی سونی Z2 خود، برنامههای مخرب را پاک کنید. در این قسمت به ارائه راه هایی پرداختیم که ممکن بود سبب هنگ کردن گوشی اچ تی سی شما گردد، اما برای رفع آن باید چکار کرد؟ از دیگر امکان های ارتباطی Xperia XZ1، می توان به بلوتوث نسخه 5.0، NFC، یو اس بی هاست و پورت یو اس بی تایپ سی (USB-C) که برای انتقال دیتا و اتصال کابل شارژ استفاده می شود، اشاره کرد.

همچنین گوشی های گلکسی A32 و گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 از جمله جدیدترین گوشی های این شرکت در بازار موبایل محسوب میشوند. گوشیهای سامسونگ به دلیل داشتن ویژگی های عالی دوربینهایش و کارت حافظههای 2 گیگابایتی تا 128 گیگابایتی، همچنین وضوح صفحه نمایش و تصویر و عمر طولانی باتری و همچنین سهولت استفاده که تجربه خوب کاربری ایجاد کرده است؛ بسیار محبوب شده است. در سالهای اخیر سامسونگ تنها رقیب جدی خود یعنی Motorola Razr از کمپانی معروف و قدیمی موتورلا را بهطور کلی کنار زده و به یک قدرت بی بدیل در بین گوشیهای هوشمند تاشوی لمسی تبدیل شده است.

گرمایی که به خوبی در زمان اجرای بازیها آن را احساس خواهید کرد. گلکسی m11 نیز ازین قائده مستثنی نیست و با داشتن ویژگی هایی همچون باتری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ توانسته است جایگاه خوبی در بازار میان رده های با قیمت مناسب داشته باشد. این در حالی است که در بعضی موبایلهای ساخته شده همزمان یا بعد از A22 هنوز هم سیستم عامل اندروید ۱۰ پیشفرض است. این سیستم عامل توسعه پیدا کرده است و با اینکه با سیستم عامل اندروید فاصله زیادی دارد، اما قابل تحسین است. خوشبختانه از مزایای A22 این است که با اندروید ۱۱ روانه بازار میشود. سامسونگ از پردازنده Mediatek Helio G80 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 در قسمت سختافزاری این گوشی استفاده کرده و بخش نرمافزاری را اندروید 11 و جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI 3.1 تکمیل کردهاند.

این گوشی از یک دوربین چهارگانه استفاده میکند. حسگر اپتیکال اثرانگشت هم زیر نمایشگر قرارگرفته و امنیت گوشی شما را تامین میکند. چهار دوربینی که در پشت دستگاه قرار دارند در اوج سادگی، زیبایی خاصی به گوشی دادهاند و دوربین سلفی درون یک ناچ U شکل قرارگرفته است. همچنین، گوشی هواوی p50 در ثبت تصاویر دوربین سلفی، رنگ های زنده تر و واقعی تری دارد. البته توجه داشته باشید با وجودیکه کیفیت نمایشگرهای tft نسبت به آمولد پایین تر است اما دقت رنگها، کیفیت تصاویر گرفته، میزان روشنایی در محیطهای مختلف و زاویه دید صفحه نمایش m11 انتظار بسیاری از کاربران را برآورده کرده است. این تصاویر هدستی را نشان میدهند که متمرکز بر تناسب اندام کاربر است و Vive Air نام دارد. این گوشی در چهار نسخه با حافظههای (64/4)، (128/4)، (128/6) و (128/8) گیگابایتی عرضهشده است تا برای خرید نقدی یا خرید اقساطی گوشی گلکسی A32 از سایت قسطی کلاب دست شما باز باشد. از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! سیستم تشخیص چهره دو بعدی از سنسور سلفی برای شناسایی صورت استفاده میکنه که نسبت به سیستم های تشخیص چهره سه بعدی گوشی های اپل امنیت کمتری داره.

محصولات این برند از نظر مقدار حافظه تنوع بسیار زیادی دارند. از آنجایی که فناوری گوشیهای تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب میشود، ماندگاری این گوشیها خیلی مشخص نیست. بنابراین اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به خرید این گوشی متمایل شده اید، پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید زیرا خواندن مزایا و معایب گوشی m11 از نظر کاربران و کارشناسان می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. همچنین سری گوشی های M سامسونگ از نظر شارژدهی و باتری در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین با مراجعه به این سایتها میتوانید پس از بررسی اطلاعات تخصصی و همچنین نمودار قیمت هر یک، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

شرکت هواوی تقریبا از زمان معرفی سیستم عامل اندروید، گوشیهای هوشمند تولید کرده است. با توجه به گستردگی عرضه انواع گوشیهای موبایل، فروشگاه اینترنتی هدیش بهعنوان یکی از مراجع معتبر برای خرید گوشی موبایل سامسونگ، این امکان را برای کاربران فراهم آوردهاست که بتوانند، انواع گوشیهای سامسونگ را با قیمتهای بسیار مناسب و بهروز در بازار این روزهای موبایل در ایران، هم بهصورت آنلاین از طریق سایت فروشگاه و هم بهصورت حضوری در فروشگاه موبایل هدیش به راحتی و با اطمینان خاطر خریداری نمایند.امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهخصوص در حوزه گوشیهای موبایل هوشمند؛ افراد، بیشترین زمان را صرف کار با گوشی موبایل خود میکنند. در این شرایط کلید صدای کم و خاموش روشن را به صورت همزمان به مدت زمان ۱۵ ثانیه نگه دارید تا گوشی ریستارت شود. با توجه به اینکه این شرکت در طول سال تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ را عرضه میکند، ردیابی جدیدترین گوشی سامسونگ…

قطعا قرار دادن انگشت روی صفحه نمایش برای باز کردن قفل گوشی تجربه بهتر و امروزیتری است اما لازم است بدانید که حسگرهای اثر انگشت درون صفحه نمایش مبتنی بر دو تکنولوژی اپتیکال سایت poul-mobile یا اولتراسونیک هستند. این محافظ حتی در مقابل خط و خش هم آسیبپذیر است. اما در واقع چیزی که اتفاق افتاده است، استفاده از یک سنسور خازنی روی دکمه پاور این دستگاه است. یعنی برای استفاده از حسگر اثر انگشت و خاموش و روشن کردن دستگاه مشکلی ندارید. بهطور حتم سرعت این حسگر بهاندازه حسگرهای اولتراسونیک سامسونگ نیست، ولی برای یک گوشی میان رده قابلقبول است. گوشی سامسونگ سری S از قدرتمندترین گوشیهای بازار است و از نظر دوربین نیز در رتبه بالایی قرار میگیرد. در نتیجه، احتمالا بخواهید که این گوشی را در نظر نگیرید، اما قاعدتا این کار یک اشتباه بزرگ است.

برای پخش صدا تنها یک اسپیکر در زیر گوشی و در کنار درگاه شارژ و میکروفون قرار دارد. البته سری M گوشیهایی با ظرفیت بالاتر هم دارد، اما دلیل انتخاب این گوشیها باتری خوب در کنار دیگر امکاناتشان است و درواقع ارزش خرید ملاک اول ماست. یعنی شما پول پلاستیک را میدهید اما موبایل شما به نظر شیشهای (Glass) میآید که خیلی شیکتر و مرغوبتر است. گلاستیک در واقع نامی تجاری برای نوعی از متریال پلاستیکی است که به نظر شیشهای میآید. گلکسی ام ۱۱ مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل است. اما صفحه نمایش اکسپریا ام یک صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT است که رزولوشن 480×854 پیکسل را داراست. شاید در ابتدا این مورد برای شما بی اهمیت به نظر برسد؛ اما همانطور که گفتیم هنگام خرید یک گوشی توجه به هزینه تعمیرات نیز مهم است.

اگر گوشی اندروید ما مدل قدیمی با اندروید ورژن 4.4 و یا قدیمی تر باشد در صورت فراموشی رمز عبور می توان از روش دور زدن قفل الگویی براي باز كردن رمز موبايل سامسونگ استفاده کنیم. بنابراین در ادامه مطلب ابتدا به بررسی معایب و مزایای ذاتی گوشی سامسونگ ام ۱۱ می پردازیم و سپس به بررسی رایج ترین مشکلات گزارش شده و روش های احتمالی برای حل آها خواهیم پرداخت. در لیست زیر می توانید تنوع زیادی از گوشی های این غول تکنولوژی را مشاهده کنید و برای خرید آنها از صفحه مربوطه اقدام نمایید فراموش نکنید قبل از خرید حتما نقد و بررسی و مشخصات فنی گوشی مورد نظرتان را مشاهده کنید. غول کرهای دنیای فناوری جهان در کشور ما نیز از محبوبیت بسیار بالایی نزد مردم برخوردار است. به طور مثال ال سی دی گوشی شما ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی بر اثر عوامل مختلفی از جمله ضربه، آب خوردگی، نفوذ الکل و …

آداپتور 120 واتی این گوشی فقط 20 دقیقه زمان لازم داره تا به صورت صد در صدی شیائومی 11 تی پرو رو شارژ کنه! چراکه باید مدلهای زیادی رو بررسی کنید تا به بهترین شیائومی برسید. هر یک از مدلهای موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیتها طراحی و ساخته شدهاند. فرقی نمیکند حوزه کاری یا تحصیلی شما چیست و یا اینکه چند سال سن دارید، در هر صورت داشتن یک گوشی هوشمند برای اغلب افراد جامعه، نه تنها مهم بلکه ضروری است. اچتیسی در M8 از اسنپدراگون 801 بهره گرفته که از همان هستههای کریت 400 و واحد گرافیکی Adreno 330 استفاده میکند و تنها کمی میزان فرکانس هستهها بالاتر رفته است (از 2.2 به 2.3 گیگاهرتز در این مدل و البته در برخی از نسخههای خاص به 2.5 گیگاهرتز). گوشی هواوی گوشی مدل Y5 lite 2018 این روزها جز ارزان ترین مدل های برند هواوی است که با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان قابل خریداری است. برخلاف P30 یا P30 Pro، نسخه Lite از اسکنر اثر انگشت روی دیافراگم بهره می برد. لبههای منحنی و نمایشگر بدون حاشیه این گوشی در قسمت جلوی بدنه و البته طراحی چشمنواز دوربین پشتی باعث شده تا می 11 اولترا در سال 2021 در بین زیباترین گوشیها جای بگیرد.

اگر از این دسته افراد هستید، بهتر است گوشی مویابل با باتری با دوامتر را انتخاب کنید. این کار به راحتی باعث میشود که متوجه شوید داخل این پنل در قسمتهای زیادی خالی است و این یعنی سامسونگ حداکثر تلاش خود را برای کمتر کردن قطر a22 انجام نداده است. وارد تنظیمات شوید و ” Optimize battery usage” را جستجو کنید که باید شما را به منوی دسترسی ویژه (Special access menu) برساند. اولین گوشی هوشمند این شرکت در سال 2011 وارد بازار شد و توانست به رقابت با برند های شناخته شده، بپردازد و از آنجا که سیاست این کمپانی بر این محور بود که گوشی ها را با قابلیت های متعدد و به روز، با قیمت مناسب در اختیار همگان قرار دهد، توانست در بازارهای جهانی غوغا کند. اگرچه شرکت رقیب نیز طی سالهای اخیر سعی بر این داشته رقابت نزدیکی با کمپانی سامسونگ داشته باشد. گوشی های میان رده قابل قبول این شرکت نیز با عنوان های گلکسی M52 و M32 به فروش میرسند. قاب گلاستیکی و فریم مات ویژگیهایی نیستند که در یک موبایل میان رده رو به پایین زیاد به چشم بخورند.

پایینتر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدلهایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبهی نخست فروش را به دست آوردند.احتمالا نام گوشی ردمی و گوشی پوکو به گوشتان خورده است. برای بخش امنیت همونطور که توی بخش طراحی اشاره کردیم شیائومی از حسگر اثر انگشت خازنی استفاده کرده و این حسگر اثر انگشت رو با دکمه پاور ادغام کرده. در سال 2007 بود که شرکت الجی قابلیت ضربه زدن بر رو صفحه نمایش را در مدل پرادا جایگزین دکمههای معمولی کرد. با دور زدن رایانه، مستقیماً از تلفن خود چاپ کنید.

Advantages of local domestic helper.