خرید شستی آسانسور قیمت انواع شستی آسانسور کلمان

نشانگر طبقات یا نمراتور، یکی دیگر از اجزا شاسی احضار آسانسور می‌باشد. این نشانگرها به صورت دیجیتالی می‌باشند و شماره طبقه و محل توقف آسانسور را به کابر نشان می‌دهد. قیمت این محصول نیز مانند بسیاری از موارد دیگر به نرخ ارز بستگی خواهد داشت. اما با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود.

شستی طبقات مدل Bxl

خرید شستی آسانسور قیمت انواع شستی آسانسور کلمان

از جمله مشخصات اصلی استفاده شده در این پلیت یا پنل شستی آسانسور سکوریت بودن شیشه آن است. بر اساس استانداردهای تعریف شده برای این محصول، ضخامت این شیشه سکوریت باید از four تا 6 میلی متر متغیر باشد. از جمله دیگر ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. که در این مورد رنگ مشکی به دلیل افزایش جذابیت و نمایش لوکس بودن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش قطعات آسانسور در کشور شناخته می شود.این مجموعه کلیه پنل های طبقات و کابین آسانسور را به صورت مستقیم به سراسر کشور توزیع می نماید.

مشخصات فنی شستی کابین آسانسور

شما میتوانید با مشاوران شرکت متالیفت در زمینه استعلام قیمت شستی طبقات آسانسور و پنل شستی آسانسور تماس حاصل فرمایید. تولید انوع جدیدترین،بهترین و آخرین مدل شستی های داخل و بیرون کابین آسانسور با نمایشگر سون سگمنتی وLCD ریزشی و قیمت مناسب با گارانتی معتبر جام لیفت . مبنای طراحی پایه برای این پنل آسانسور استیل میرور و خش دار می باشد و قابلیت ارائه با استیل طلایی، دودی و برنز را دارد. مبنای طراحی پایه برای این پنل کلیدT100 بوده و قابلیت ارائه با کلید کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) را دارد. مبنای طراحی پایه برای این پنل کلیدT100 بوده و قابلیت ارائه با کلید کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) را دارد .

محل قرار گیری این مدل از پنل شستی آسانسور در داخل کابین بوده و از زیبایی و طراحی منحصر به فردی نیز سود می برد. مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر L200 به صورت نصب هم سطح با استیل است و قابلیت ارائه با کلیه نمایشگر های موجود را خواهد داشت. مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر R100 افقی را دارد. مبنای طراحی پایه پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر هایL100-R100-R200-P100 را دارد. مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر های سگمنت آبی و سفید و L100-R100-R200-P100 را دارد. مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگرهای R100-R200 را دارد.

  • در دنیای امروز برخی از شستی های آسانسوری نیز همانند بسیاری از تجهیزات دیگر دکمه های آنها به صورت شیشه ای و لمسی تعبیه شده است.
  • اما این مورد را نیز در نظر بگیرید، که اگر پلیت توکار فاقد پرس شدگی و یا امکان هرگونه فرم دهی را نداشت، بهتر است از این مدل استفاده نکنید.
  • در صورتی که برق قطع شد، می‌توان از این دکمه برای روشن کردن کابین آسانسور متا استفاده کرد.
از جمله خدماتی که همراه این محصول ارائه می شود این است که این پنل توسط مدیا به مدت ۳۶ ماه گارانتی کامل و ۱۰سال تضمین تامین قطعه دارد. مبنای طراحی پایه برای این شستی آسانسور کلید T100 می باشد و قابلیت ارائه با کلید S100 را نیز دارد . مبنای طراحی پایه این پنل کلید T100 می باشد و قابلیت ارائه با کلید S100 را دارد . پنل شاسی آسانسور وظیفه فرمان دهی آسانسور جهت حرکت کابین را با توجه به انتخاب موقعیت طبقه مورد نظر عهده دار است که در داخل کابین و همچنین در طبقات (کنار در طبقات) مورد استفاده قرار می گیرد. مبنای طراحی پایه برای این پنل کلید T100 می باشد قابلیت ارائه با کلیه کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) به صورت تک کلید و یا دو کلید کنار هم و کالکتیو سلکتیو را دارد.

شرکت الماس آسانسور ارائه دهنده انواع شستی آسانسور شیک و مدرن

ما با تجربه بیش از 10 ساله، این شرکت را به ارتفاعات جدیدتری رسانده ایم و بطور مداوم در تلاش هستیم تا آن را در آینده نزدیک به تولید کننده و ارائه دهنده خدمات آسانسور در تمام منطقه خاورمیانه تبدیل کنیم. همواره هدف ما جلب رضایت شما مشتری گرامی بوده و انشاءالله خواهد بود. مبنای طراحی پایه برای این پنل استیل میرور و خش دار می باشد و قابلیت ارائه با استیل دودی-طلایی و برنز را دارد. مبنای طراحی پایه برای این پنل استیل خش دار و میرور می باشد و قابلیت ارائه با استیل طلایی- دودی- برنز را دارد.

پنل شاسی های داخل آسانسور به صورت تمام قد و نیم قد تولید می گردد. فروش و تامین قطعات آسانسور و پله برقی پکیج و برند تامبن و تهیه تمامی قطعات یدکی آسانسور و پله برقی پکیج و برند آسانسور های کانه – تیسن کروپ – شیندلر – هیوندای – میتسوبیشی – هیتاچی – اتیس – شیزی – ویتور… فروش انواع قطعات جانبی آسانسورانواع موتور آسانسورانواع ریل انواع کابین انواع درب لولایی انواع درب تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک… شستی پاراشوت گاورنر وزنه لیمیت سوییچ سیم بکسل تراول کابل و …