خرید 59 مدل کتابخانه دیواری و قفسه کتاب چوبی و فلزی شیک با قیمت ارزان

خرید 59 مدل کتابخانه دیواری و قفسه کتاب چوبی و فلزی شیک با قیمت ارزان

بدون تردید در خانه هر ایرانی قفسه کتاب یکی از بخش های بسیار مهم آن خانه محسوب می شود. جایی که قفسه کتابخانه قرار دارد محل نگهداری ذخیره های فکری و فرهنگی ساکنان آن خانه به حساب می آید. ایرانیان در کنار کتاب های اعتقادی که در کتابخانه های خود دارند معمولاً آثار شاعران و نویسندگان اسطوره خود را نیز نگه می دارند. کتاب حافظ معمولاً در هر کتابخانه ای پیدا می شود و قفسه کتابخانه هر ایرانی معمولاً جای ویژه برای نگهداری این کتاب ارزشمند خالی می گذارد.

قفسه های چوبی کتاب و کتابخانه های چوبی

کتابخانه های شیک، خاص و منحصر به فرد می توانند نقطه مهم و چشمگیر دکوراسیون شما باشند، به طوری که چشم هر کسی را به خود خیره کند. قفسه های کتاب با طراحی جذاب، باعث می شود که تزئینات شما جذاب تر و حرفه ای تر به چشم بیاید. مطمئن باشید که قفسه کتاب یکی از بهترین مواردی است که می توانید برای تزئین استفاده کنید.

امروزه در اغلب طراحی های دکوراسیون داخلی از مدل های متنوع کتابخانه خانگی بهره گرفته می شود تا به نوعی کامل کننده چیدمان اتاق نشیمن و یا اتاق خواب باشد. بدون شک طراحی خلاقانه ، زیبا و مدرن این کتابخانه به همراه مواد درجه یک این محصول در ایجاد جلوه ای ماندگار برای شما بی تأثیر نبوده است. ایجاد یک فضای جذاب این اثر تأثیر بصری زیادی در کل فضای شما برای دکوراسیون خواهد داشت. در عین حال ، بی نظمی در ساعت ها ، کل کار یک هماهنگی کامل برای شما ایجاد کرده است. قطعاً تزئینات و کتاب های زیبای شما در این زمینه بهتر شما را نشان می دهد. لازم است بدانید که این کل محصول از لترون درجه یک ساخته شده است که قدرت این کار را افزایش داده است.

امروزه خرید کتابخانه یا قفسه کتاب ارزان و درعین‌حال شیک و مدرن، امر دور از ذهنی نیست! فروشگاه بلج امکان خرید انواع کتابخانه از جمله کتابخانه دیواری را برای همه هم‌وطنان در سراسر ایران فراهم کرده است. اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاقتان را دارید، با خرید صندلی و کتابخانه ست از بلج به‌راحتی این کار را انجام دهید.

خرید کتابخانه 2بعدی (ایران میز)

به مدل کتابخانه دیواری مدرن و شیک می پردازیم که روز به روز بر محبوبیت و طرفداران این وسایل در خانه افزوده کتابخانه ام دی اف می شود. انتخاب و خرید کتابخانه به نوع استفاده شما از آن بستگی دارد اگر قصد دارید کتابخانه را در پذیرایی قرار داده و در طبقات آن مجسمه و لوازم دکوری قرار دهید پس به کتابخانه با عمق زیاد احتیاج ندارد. عمق کتابخانه حداکثر 30 سانتی متر است که شما با توجه به نیاز خود می توانید عمق آن را انتخاب کنید. پس از آن ارتفاع کتابخانه را انتخاب کنید کتابخانه ها بین ninety تا 240 سانتی متر ارتفاع دارند و شما با توجه به بلندی سقف و ارتفاع صایر وسایل خود می توانید ارتفاع کتابخانه را تعیین کنید. کتابخانه های چوبی به نسبت سایر کتابخانه ها محکم تر بوده و اگر کتاب های زیای دارید این نوع کتابخانه وزن بیشتری را می تواند تحمل کند.

  • شما عزیزان می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های بلج یا از طریق همین وب‌سایت، برای خرید کتابخانه خانگی با طرح و رنگ دلخواه خود اقدام کنید.
  • کتابخانه های فلزی مدل های خاصی داشته و برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند.
  • کتابخانه ساخته شده از چوب، دارای پوشش های مختلفی از مغز نئوپان و ام دی اف است.
  • یک طرفه این کار شامل درب شیشه می باشد و طرف دیگر به صورت قفسه ساده طراحی شده است.
اگر مدل قفسه کتاب خود را درست و هوشمندانه انتخاب کنید مطمئن باشید سال های سال و شاید هم ده ها سال از آن استفاده خواهید کرد. با استفاده از كتابخانه DND Code 002 ، ما پنج طبقه برای چیدمان كتاب ها یا سایر موارد مورد علاقه خود داریم. این کتابخانه یک قفسه مستطیلی با اندازه متوسط ​​است که در یک طرح مدرن بسیار ساده به نظر می رسد. فاصله هر پنج طبقه این کتابخانه برابر است و دارای فاصله 35.5 سانتی متر است و از MDF با کیفیت ساخته شده است. ارتفاع کتابخانه تفرجگاه 170 سانتی متر ، عرض آن 60 سانتی متر و عمق 24 سانتی متر است و برای قرار دادن در دو طرف میز تلویزیون ، گوشه دیوار ، کنار تخت و بسیاری از مکان های دیگر مناسب است.

تابخانه دیواری پارسمن مدل کودک

Advantages of overseas domestic helper.