دریچه هوا پلاستیکی سایز 30 × 30 سانتی متر مشخصات خرید دریچه هوا پلاستیکی دریچه هوا

دریچه هوا ی پلاستیکی هم در سقف و هم در دیوار قابل نصب می باشد . دریچه هوا ی سقفی ، عموماً به صورت مشبک یا چهار طرفه ی سقفی تولید می گردد . در هر دو مدل دریچه هوا ی سقفی و دیواری قابلیت نصب دمپر پشت دریچه خواهد بود . از مهمترین مزیت های دریچه هوا ی پلاستیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این محصول است . کالایی که در تهویه ی ساختمان ها بیشترین مصرف را دارد، دریچه هوا کولر آبی می باشد. این محصول قدیمی ترین و بهترین نوعی است که در بیشتر ساختمان ها کابرد دارد.

دریچه هوا پلاستیکی سایز 30 × 30 سانتی متر مشخصات خرید دریچه هوا پلاستیکی دریچه هوا

انواع دریچه ها با کاربردهای مختلف مانند، دریچه تبادل هوا، دریچه تامین هوا فلزی و دریچه هواکش ساختمان و… در این مراکز به فروش می رسد. انواع دریچه زیر فن کویلدریچه تنظیم هوا فن کویل یکی از انواع دریچه ها می باشد که دارای اشکال مختلفی است و با توجه به محیطی که در آن استفاده شده است از ابعاد و شکل های مختلف آن استفاده خواهد شد. شرکت پخش نیرو سپهر مهار برای پاسخگویی به تمام نیازها تنوع زیادی در تولید انواع دریچه هوای آلومینیومی برای نصب به صورت دریچه سقفی و دریچه دیواری در اختیار دارد. کانال هوا و دریچه هوا یکی از تجهیزات اصلی مهم سیستم های تهویه مطبوع هستند. به عبارت دیگر ، در واقع نتیجه عملکرد بیشتر سیستم های تهویه مطبوع از طریق کانال هوا و دریچه های هوا برای مصرف کنندگان انجام می گیرد.

دریچه های توزیع هوا

هواسازهای مختلفی در تهویه هوای خانه، وسایل نقلیه، موتور خودرو و انواع سیستم های تهویه ساختمانی و شرکتی وجود دارد که در دسته بندی انواع هواساز ها و تهویه مطبوع قرار می گیرند. اما تفاوتی که هواسازهای مربوط به خودرو دارند در این است که با روغن کار می کنند و تولید روغن و کیفیت روغن تولید شده در کارایی و افزایش راندمان خودرو موثر می باشد. اکثر دریچه‌ های تهویه که به صورت مشبک هستند از این جنس هستند و بر روی دیوار قابلیت نصب را دارند.

دریچه تنظیم هوا در حالت کلی به چهار دسته دریچه هوای رفت، دریچه هوای برگشت، دریچه مکش (دریچه تخلیه هوا) و دریچه دسترسی (دریچه بازدید) تقسیم بندی می تهویه نظری شوند. با توجه به فریم دار بودنِ این دریچه هوای آزاد،لذا کلیه ی فضاهای خالیِ اطراف حفره ی هوای آزاد که بعنوان بادخور در نظر گرفته شده بوسیله ی این فریم ها که دارای حداقل سه سانتوعرض می باشند بطور کامل پوشش داده می شوند. انواع دریچه هوا در مکان های مختلف مسکونی ، تجاری و صنعتی و… مورد استفاده قرار میگیرد.

  • دریچه هوا ی اسلوت دارای ظاهری شیک و دکوراتیو می باشد به همین دلیل در لابی هتل ها ، اماکن تجاری و پاساژها بسیار مورد استقبال واقع می شود .
  • خطی زاویه دار،خطی کله قندی و خطی طرح اسلوت تولید و عرضه میگردد .
  • می‌دانیم که دریچه در انتهای سیستم هوارسانی و به آخر هر شاخه و انشعاب این سیستم وصل می‌شود.
  • دریچه هایی که دارای جنس پلاستیکی هستند در سیستم های هواساز و کولر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه اطلاعات مفیدی برای آشنایی با انواع کانال هوا و دریچه هوا و کاربرد های مختلف آنها در اختیار شما بازدید کنندگان محترم قرار گرفته است. همراه ما باشید تا با استفاده از این نکات بهترین و مناسبترین کانال هوا و دریچه هوای موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر بخواهیم دریچه تنظیم هوای سقفیِ دیگری نام ببریم میتوان به دریچه هوای سقفیِ مشبک اشاره نمود. دریچه تنظیم هوا سقفی عموما برای توزیع هوا بصورت نامحسوس در محیطهای گوناگون از قبیل کافی شاپ ها ، رستورانها ، اماکن ورزشی ، تجاری ، کارخانجات، انبارها و محیطهای اداری ، درمانی و مسکونی کاربرد دارد. دریچه های سقفی به شکلی در سقف نصب می شوند که هوا را به طور متوازن توزیع نمایند. به علت توزیع متفاوت هوا و طول پرتاب متفاوت در دبی ثابت، این نوع دریچه های هوا در دو نوع تخت و برجسته تولید میشوند.

به طور کلی دریچه هوا مدل های زیادی دارد ما در اینجا 6 مدل اصلی دریچه هوایی که کارگاه تولیدی سازه صنعت تولید می کند را برایتان آورده ایم . هوا رسانی و تهویه هوای محیط از جمله نیاز های هر ساختمانی است و باید دستگاهی برای این کار تعبیه گردد. مهمترین و بیشترین جنس دریچه هوا از نوع فلزی است که اغلب آلومینیومی می باشد و خود دارای زیر مجموعه های فراوانی می باشد.

انواع دریچه های توزیع هوا

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب دریچه به آن توجه می شود جنس و کیفیت آن است. ممکن است این دریچه ها دارای فیلتر هایی باشد که برای محیط هوای بسیار پاکی را ایجاد نماید. دریچه پادری برای محیط های با هوای بسیار گرفته و مکانی که جریان هوا کند است استفاده زیادی دارد مثلا در سرویس بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. کامل و پشت و رو بوسیله رنگ کوره ای در رنگ های مختلف پوشش داده می شود.

در این دریچه هوا جنس پره های عمودی و افقی دریچه هوا، از ورق آلومینیوم است. یکی از ویژگی های مهم این دریچه هوا اینست که ساختار فریم و پره ها کاملا جدا از ساختار دمپر ساخته می شود. گروه صنعتی تهویه مارکت هیچ محدودیتی در ساخت دریچه هوا ی آزاد با ابعاد گوناگون ندارد . دریچه هوا ی تازه برای تامین هوای مورد نیاز وسایل گازسوز استفاده گردد ، نصب برچسب هشدار جهت عدم انسداد شیار های آن بر روی بدنه ی دریچه هوا ی تازه در زمان تعبیه ی دریچه هوا ی تازه الزامی است . برای رنگ آمیزی دریچه هوا ی تازه ی آلومینیومی پودر رنگ الکتروستاتیک روی سطح دریچه هوا پاشیده میشود و سپس درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته میشود . ابعاد دریچه هوا ی تازه از هر طرف بین ۳ تا ۵ سانتیمتر از ابعاد سوراخی که برای عبور هوای تازه ایجاد شده است بزرگتر در نظر گرفته می شود تا شیارهای دریچه هوا ی تازه دقیقا بر محل سوراخ دیوار منطبق باشد .

این نوع دریچه‌های هوا به شکل‌های مختلف و متنوعی از قبیل یک سمتی، دو سمتی، سه سمتی و چهار سمتی تولید ‌می‌شوند. این نوع از یک فریم و چند پره آهنی گریل ساخته شده از ورقه‌های آهنی ساخته شده است. اگر به حالت یو شکل باشد، سه سمتی بوده و اگر به شکل مربعی باشند، چهار سمتی است.

به خاطر پلاستیکی بودنِ این نوع دریچه‌های هوا می‌توان آن را در محیط‌های شرجی هم بدون نگرانی از زنگ زدن استفاده کرد. این نوع از دریچه‌های هوا دو سری تیغه افقی در سمت جلو و عمودی در عقب دارند. تیغه‌های جلویی این نوع دریچه هوا هم مسیر هوا را کنترل ‌می‌کند و هم دمپر دریچه هوا به حساب ‌می‌آیند. به طور معمول دمپرهای مورد استفاده در این نوع دریچه‌ها، دمپر دستی ‌می‌باشد که دارای یک دسته برای کنترل دستی پره‌هایش است. فریم و چهارچوب دریچه‌های هوای پلاستیکی یک سره بوده و ظاهری شیک دارند که آنها را از کاور رنگی بی‌نیاز می‌کند. این مورد نیز یکی از دلایل دیگری است که استفاده از آن‌ها را هرچه بیشتر توسعه داده است.