دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

یکی از نتایج تلاش های محققین در صنعت عایق،تولید عایق جدیدی بنام عایق الاستومری می باشد. همان طور که از نامش پیداست در ساخت و تولید این نوع دریچه از ورقه های آهن استفاده می شود. در ابتدای تولید این دریچه ها از ورق های گالوانیزه استفاده می شده است.

بیشتر مناطق کشور بجز شهرهایی با آب و هوای گرم و مرطوب، از کولرهای آبی برای تولید هوای خنک محیط خانه استفاده می‌کنند. کولرهای آبی به دو شکل مستقیم و یا از طریق کانال‌کشی هوای مطبوع و خنک را به داخل ساختمان هدایت می‌کنند. پیوان ثمره بیش از چهل سال فعالیت مستمر و اعتباردار در زمینه‌ تأمین و فروش آهن آلات است. سامانه فروش آنلاین آهن بعد از سال‌ها فعالیت رسمی در بازار سنتی، برای رفاه بیشتر مشتریان عزیز در سراسر کشور، خرید و فروش آهن آلات به صورت تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرد.

  • در ساخت دریچه های آهنی از هر طرف به میزان نیم سانتی متر هوا رها می شود که این مورد مشکل ساز نخواهد بود.
  • نکته مهم در ساخت دریچه کولر محل قرارگیری پیچ یا خزینه پیچ برروی فریم می‌باشد.
  • دریچه های آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند دما و هوای دریچه کولرهای آبی جدید را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند.
از ویژگی های مثبت دریچه کولر جدید تعبیه نمودن دمپر می باشد. دمپر این امکان را می دهد تا با باز و بسته نمودن آن به راحتی پره های دریچه کولرها را ببندیم. قیمت دریچه کولر پلاستیکی پی وی سی نسبت به سایر متریال ها ارزان تر است. این کالا با استفاده از مواد اولیه ای به نام PVC تولید می گردد. دریچه کولر پلاستیکی پی وی سی در برخی محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از دریچه کولر پلاستیکی های جدید دارای درپوش زمستانه نیز می باشند.

بخش ریل شاسی در این محصول، این اجازه را به استفاده کننده می دهد تا به سادگی قفل آن را آزاد کرده و به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشد. ساختار قاب این دریچه کولر از ورق روغنی به عرض ۳ سانت ساخته می شود. بعد از اندازه گیری های لازم می توان اقدام به جانمایی پره های عمودی در جلوی آن نمود. دمپر ها به حالت قالب های قاشقی ساخته می شود که به یک دسته دمپر بر روی نمای فریم متصل و بصورت همزمان باز یا بسته می شود.

انواع دریچه کولر درکانال سازیشرکت تهران دما آرکا تولید و دریچه کولر فروخته می شود. در این مرکز تولیدی تمامی دریچه های تنطیم هوای جدید و به روز دنیا از جمله مشبک، دریچه دیواری، سقفی و انواع مدل های خطی عرضه می گردد. همه ی کالاهای نام برده شده با استفاده از متریال های با کیفیت تولید و عرضه می شوند.

خرید انواع دریچه کولر

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

مدیریت شرکت تهران دما همواره در تلاش است تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه نماید. شرکت تهران دما آرکا دریچه کولرهای خود را به صورت تک و عمده عرضه می نماید. برخی از مشتریان نیاز به تعویض دریچه کولر های منازل خود دارند. تهران دما آماده ی ساخت و ارائه ی دریچه کولرهای سفارشی مشتریان بر اساس نیاز آن ها می باشد. همچنین تهران دما به صورت عمده دریچه کولر های خود را به کارفرمایان و انبوه سازان بزرگ کشوری ارائه می نماید.

هدف از ساخت دریچه های کانال کولر آبی: