دکوراسیون داخلی منزل لوکس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در کوتاهترین زمان

اگر طراحی داخلی شما باعث آرامش شما نشود، پس چرا باید هزینه و زمان خود صرف ایجاد یک طراحی داخلی زیبا بکنید؟ چرا که برای داشتن دکور سنتی، مبلمان فلزی جایگاهی ندارند و رنگ چوب طبیعی بهترین ترکیب با رنگ های سبز و زرشکی است. به خانه هایی که طبقه دوم آن ها به شکل زیر شیروانی ساخته می شود، خانه دوبلکس زیر شیروانی می گویند. صندلی هایی با رویه چرم یا فیبر اهمیت زیادی دارند. فضاهای زیرین پله، دیوارهای پله و حتی بخش هایی از نرده یا گوشه پلکان می توانند به عنوان فضای نگهداری گل و گلدان، دیزاین و تزیین دیوار و جایگیری کمدهای دیواری استفاده شوند.

طراحی داخلی خانه کوچک دوبلکس

در صورت بهرهگیری از این سیستم، بهتر است برای نما از بتن نمایان، با طرحهای مختلف استفاده شود. در این سیستم دیوارها و سقفهای بتن مسلح بهطور همزمان آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی میشوند. این روش که نوعی تولید صنعتی ساختمان بتن مسلح محسوب میشود، بیشتر انبوهسازی و بلند مرتبه سازی استفاده میشود. در سیستم تونلی، دیوارها و سقفهای بتن مسلح بهصورت همزمان آرماتوربندی، قالببندی طراحی داخلی خانه های سنتی و بتنریزی میشوند. بعضی از این روشها شباهت زیادی به روش تونلی متعارف دارند و امکان بتن ریزی همزمان دیوار و سقف در آن میباشد. آییننامهها و تجربه ساخت نشان میدهد که هماهنگی معماری با الزامات سازهای در این روش منجر به سهولت اجرا و در نتیجه کاهش زمان خواهد شد. این امر هزینه نصب قطعات و نیروی انسانی مورد نیاز آن را به نحوه مؤثری کاهش میدهد. این امر باعث میشود امکان خروج قطعات قالب از ساختمان با پیچیدگی بیشتری انجام شود.

در طراحی داخلی فضای کار بهترین استفاده از فضای بین دیوار و ستون شده است.میز کار و قفسه های سفارشی ، فضای بین ستون و دیوار را پوشش داده است. فضاهای پنهانی که بالای درهای اتاق ها، و بالای کابینت های آشپزخانه ها وجود دارند، محیط مناسبی برای تعبیه قفسه ها، کمدها و طبقات مختلف می باشند. در این قسمت، تصاویری از یک خانه مدرن دو خوابه آماده کرده ایم که به سلیقه ایرانی ها تا حدود زیادی نزدیک است.

طراحی داخلی منزل لوکس با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هر چیزی که فکر میکنید برای فضای مورد نظر مناسب است. در این روش قالبهای بزرگی به صورت میز، با پایههای مستقر روی چرخ یا غلتک کل سقف یک فضا را میپوشانند و روی آنها آرماتوربندی سقف انجام و سپس بتن ریزی میشود. بدون شک میز ناهار خوری روستیک یکی از زیباترین مدل های میز ناهار خوری می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند و علاوه بر زیبایی به دلیل کیفیت چوب استحکام بالایی نیز دارد و شما سالهای طولانی میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین سازه قالب تونلی در مقابل آتشسوزی عملکرد مناسب تری نسبت به سازههای فولادی دارد. به عنوان مثال یک طراح داخلی با استفاده از ابزارهایی مانند مبلمان، رنگ، نور و .. می تواند به یک اتاق ۱۵ متر مربعی عملکرد دهد و آن را به یک اتاق خواب و یا دفتر کار شرکت تبدیل کند، زیرا این دو عملکرد با چیدمان متفاوت قابل انجام است.

اگر تمام وسایل قدیمی را دریک نقطه قرار دهید، مطمئنا زیبایی خاصی را در محیط حاکم نخواهید کرد. این دیزاین های ساخته شده از چوب را می توان در تمامی سبک های مدرن و سنتی و کلاسیک مشاهده کرد. معمولاً تم رنگی به کار گرفته شده برای طراحی سنتی ایرانی، رنگ زرشکی به همراه قهوه ای چوب می باشد. در این روش اجرا، دیوارهای خارجی معمولاً همزمان با سایر دیوارها قالببندی و بتنریزی میشوند. دیوارهای نما نیز معمولاً بتنی و با اجرای درجا هستند.

این گونه نقصها و اشكالات را می توان زاییدهء كارآئی، درجهء فشردگی، سیستم عمل آوری، آب مخلوط آلوده، سنگدانه های آلوده و استفاده غلط از افزودنیها به صورت فردی و یا گروهی دانست. از مبلمان مجلل استفاده میشود و لوازم غیرضروری زیادی در خانه به کار میرود. در سیستم قاب بتنی پیوسته با توجه به مدولار بودن قالبها، بهترین اندازهها در پلان از نظر معماری، نزدیکترین آنها به ابعاد قالب هاست. این سیستم که یکی از بهترین روشهای ساخت و ساز صنعتی است، از ابتدا در کشورهایی که با مشکل زلزله روبرو بودند، مورد توجه قرار گرفت. سبک آخر که به آن سبک روستیک گفته می شود، سبک محبوب بسیاری از طراحان داخلی است. رابیتس، اندود، کناف، آکوستیک، گریلیوم، تایل، دامپا و سقف های چوبی از معروف ترین و محبوب ترین نوع سقف های دکوراسیون داخلی می باشد. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده سازی کنید باید توجه داشته باشید که مهم ترین ویژگی سبک مدرن رنگ های ساده و خط های صاف و منظم است و هرچه فضا خلوت تر و ساده تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد.

دکوراسیون داخلی منزل تهران

در سال ۱۹۵۰ فقط ۳۱ درصد جمعیت جهان در شهرهای ک. با افزایش روزافزون جمعیت و به تبع آن افزایش تمایل به شهرنشینی، نیاز به مسکن ضروری تر از همیشه شدهاست. لذا با توجه به روند افزایش روزافزون جمعیت و به تبع آن، نیاز روزافزون به مسکن و نیز ناکارایی سیستمهای سنتی و متداول در تولید انبوه مسکن، رویکرد به روشهای صنعتی ساختمان ضروری به نظر میرسد. با توجه به پیش ساخته بودن قطعات در این سیستم، میزان نیاز به نیروی انسانی ساده، کاهش مییابد. میز جلو مبلی چوب و رزین اپوکسی از جمله میزهای جلو مبلی مدرن محسوب میشود که با استفاده از چوب گردو و رزین اپوکسی بی رنگ تولید شده است. رزین اپوکسی ماده ای چسبناک است که پس قرارگیری در شرایط محیطی خاص سفت و ضد آب میشود.

حتی اگر سبک سنتی را برای طراحی داخلی خانه خود ترجیح ندهید، احتمالاً باز هم در آن آرامش دارید. هیچ اشکالی ندارد که مبلمان سنتی شما در کنار کاناپه مدرنتان قرار بگیرد. در مورد اول هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود ندارد و شما می توانید از میان انواع مختلف طرح ها یکی را انتخاب نمایید. به هیچ وجه طراحی داخلی ویلای دوبلکس خود را شلوغ و پر از طرحهای مختلف معماری در نظر نگیرید. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و تقاضای روزافزون نیاز به مسکن در کشور و به ویژه در نسل جوان؛ گسترش شهرنشینی؛ لزوم برقراری تعادل بین عرضه و تقاضای مسکن؛ کیفیت پایین شیوههای سنتی ساخت وساز؛ کاهش منابع انرژی و نیاز به صرفه جویی در مصرف و کاهش اتلاف انرژی ساختمان در راستای اصلاح الگوی مصرف؛ بالا بودن قیمت تمام شده مسکن و عدم امکان خرید توسط قشرها ضعیف و متوسط؛ افزایش سرعت احداث مسکن در بازهٔ زمانی کوتاه در جهت تحقق برنامههای میان مدت و بلند مدت دولت؛ افزایش بهرهوری و جایگزین کردن نیروی کار تحصیل کرده؛ استفاده بهینه از منابع و مصالح؛ و زلزله خیزی کشورمان و به تبع آن، ناکارآیی سیستمهای سنتی و متداول در تولید انبوه مسکن، نگرش به سمت سیستمهای صنعتی تولید ساختمان ضروری به نظر میرسد.

اجرای سازه بتنی به روش قالب تونلی، از حدود ۴۰ سال پیش در جهان متداول شدهاست. تکثیر گیاهان آپارتمانی، روش های خانگی! چوب درخت گردو بر روی خود طرح های منحصر به فردی دارد که همین دلیل تمام میزهای تولید شده با استفاده از چوب گردو را از یکدیگر متمایز میکند. علاوه بر این، سبک مدرن جز پر فروش ترین طرح ها می باشد و طرفداران بیشتری در مقایسه با سبک کلاسیک دارد. اصلی ترین ویژگی این سبک استفاده از وسایل لوکس و شیک با رنگ طلایی می باشد. میز ناهار خوری هشت نفره چوب توسکا یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری چوبی ساده است که برای استفاده در طراحی داخل با چوب گزینه مناسبی می باشد. گروه زیست استودیو برای تولید محصولات خود از انواع چوبهای باکیفیت مانند چوب گردو، چوب افرا، چوب کاج، چوب چنار، چوب سنجد، چوب توسکا و … با توجه به این که آپارتمان از نور کافی و فضایی نسبتا بزرگ برخوردار بود، استفاده از چوب تیره در بازسازی دکوراسیون داخلی این آپارتمان مشکلی ایجاد نمیکرد و گرما و صمیمیت در آن به وجود میآورد.

طراحی داخلی برج مسکونی

محدوده گسترده دستمزد دیزاینر و تعرفههای طراحی داخلی، به عولمل خیلی زیادی بستگی دارد که در نهایت بر کیفیت، زیبایی و عمر مفید ساختمان یا ویلای شما اثر میگذارند. در آییننامهها تنش یا مقاومت نهایی در برابر نیروی زلزله ۳۳ درصد افزایش داده میشود. ملاحظه میشود که در صورت رعایت برخی نکات اجرایی ساده، سازهای با کیفیت حاصل میگردد که به دلیل عدم ایجاد اتصال سرد مقاومت بهتری در برابر زلزله دارد. طراحی داخلی آپارتمان مسکونی مذکور در تهران یک طراحی پارامتریک است اما خمهای کمتری نسبت به دیگر طراحیهای ما دارد که محیط را کمی رسمی تر جلوه میدهد. این امر باعث عدم شکلگیری درز سرد شده و در نتیجه پیوستگی سیستم سازه را افزایش میدهد. این امر باعث میشود هزینههای مربوط به نما به حداقل برسد. این امر سبب کاهش ریسک مالی عملیات، کوتاه شدن زمان اجرا و بازگشت سریع تر سرمایه خواهد شد. این مزیت منجر به کاهش تعداد قالبهای مورد نیاز در پروژه، بدون افزایش مدت زمان اجرای آن یعنی کاهش هزینهها خواهد شد.

طراحی داخلی خانه سنتی

این روش ضمن بالا بردن سرعت و کیفیت اجرا، عملکرد سازهای و رفتار لرزهای مجموعه سازه را به لحاظ یکپارچگی اعضا و اتصالات آنها به نحو چشمگیری بهبود میبخشد. بهبود یکپارچگی اعضا و اتصالات آن با عملکرد سازهای و رفتار لرزهای مجموعه (مقاومت در برابر نیروی باد و زلزله). به دلیل یکپارچگی سیستم، مشکلات ناشی از ضعف مصالح به کار رفته، مانند ترکهای بتن پس از گرفتن و سخت شدن، ترکهای حرارتی یا نشست پی کاهش مییابد که خود باعث افزایش کیفیت سیستم میگردد. اکثر کارفرمایان میخواهند به دلیل پیچیدگی پروژه به صورت حضوری یا تماس آنلاین نیز درمورد پروژهشان مشاوره بگیرند تا به بهترین نتیجه دلخواه برسند که “طرح تو طرح” آماده هرگونه همکاری با شماست. این خصوصیت در بین اکثر سیستمهای قالب بندی منحصر به فرد است. چوب گردوی سیاه به دلیل کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فرد آن یکی از گرانبهاترین چوبهای موجود می باشد. حال با طراحی منحصر بفرد نیم طبقه می توان ظاهری لوکس و فاخر نیز به خانه داد.

یا حتی فقط یک دیوار را کاغذ دیواری طرح دار مثل گل و مرغ مینیاتور و یا طرح های کاشی کاری یا گره چینی بچسبانید. میز جلو مبلی چوب عناب که از چوب درخت عناب ساخته شده است همانطور که مشاهده میکنید دارای طرح و رنگ خاص و زیبایی است. این آپارتمان مسکونی، یک امتیاز ویژه نیز دارد که بهره مندی از استخر می باشد. هنگامی که دیوارها همزمان تحت بارگذاری ثقلی زیاد و نیروهای ناشی از زلزله قرار میگیرند، خطر فروریختن آنها وجود دارد.

توجه داشته باشید که تزیین حمام نیز می تواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی حمام تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است برای تزیین کردن فضای حمام از شمع های تزیینی و گلبرگ های تزیینی زیبا و … مهمترین نکته که در این زمینه قابل ذکر است، امکان استفاده مجدد قالبها و قطعات در یک دوره زمانی ۲۴ ساعته است بدین شکل که ۲۴ ساعت پس از بتن ریزی قالب باز شده و تنها پایههای اطمینان در زیر سقف باقی میماند و بنابراین هر روز عملیات قالب بندی و آرماتوربندی و بتن ریزی بدون وقفه انجام میشود. امروزه با استفاده از قالبهای تونلی که خود دارای خیز منفی هستند چند ساعت در چرخهٔ عملیات قالب بندی از جهت عدم نیاز به عملیات خیز دادن به قالب سقف صرفه جویی میشود.

طراحی داخلی خانه ویلایی ساده

لازم است ذکر شود بتن ریزی سیستم قالب تونلی نیز باید به گونهای صورت گیرد که در محل اتصال دیوار به سقف، درزهای سرد ایجاد نشود؛ بدین ترتیب که پس از اتمام بتن ریزی دیوار، در لایه نهایی آن ویبره مجدد ایجاد شود و یک فرصت کوتاهی داده شود تا بتن دیوار، نشست خود را انجام دهد ولی به گیرش اولیه نرسد، سپس بتن ریزی دال اجرا میگردد. در صورت استفاده از پیش دال، پیش از بتن ریزی، آرماتورهای فوقانی پیش دال جاگذاری میشود و اتصال میلگردهای سقف و دیوار نیز در همین مرحله انجام میشود. درست است که در این نوع خانه ها فضای بیشتری در اختیار شماست اما اگر طراحی دکوراسیون به خوبی انجام نگردد می تواند نتایج غیر قابل تحملی در پی داشته باشد. طراح وظیفه دارد که راه درست محاسبه را پیدا کند که رضایت کارفرما را در بر داشته باشد.

طراحی داخلی خانه های قدیمی

فراموش نکنید انتخاب صحیح میز ناهار خوری و میز جلو مبلی یکی از مهم ترین نکته ها برای یک طراحی حرفه ای مدرن می باشد. قبل از این که این حرفه تا این حد برجسته شود، طراحی داخلی برای هماهنگی دقیق با معماری ساختمان ها به وجود آمد. اما می توان برای درک دقیق این تفاوت های می توان به وب سایت شورای ملی تکلیف و صلاحیت طراحی داخلی مراجعه کنید. این کار معمولا در طراحی داخلی آپارتمان های متراژ بالا انجام می شود. اگر در انتهای کار، طوری بود که بانو مگی اسمیت بتواند راحت بنشیند و احساس نکند جای او نیست کار را درست انجام دادهاید. در گام سوم باید مبلمان، میزها و صندلیها را درست انتخاب کنید.

طراحی داخلی خانه شیک