راهنمای خرید بهترین لپ تاپ 2 در 1 و تبلت های تاشو و هیبریدی مدل سامسونگ با قیمت مناسب-شارژر لپتاپ مستر جانبی

علاوه بر آن توجه به موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر عجله دارید هنگام جدا کردن شارژر دقت کنید زیرا اعمال فشار و یا کشش زیاد می تواند باعث آسیب در شارژر و قسمت ورودی شارژر شود. برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید از لینک های پایین استفاده کنید.

پس‌ از اینکه چسب به‌طور کامل سفت و محکم شد، محل پارگی را با کمک چسب برق شارژر لپ تاپ ایسوس 19v 3.42 a به‌طور کامل ببندید. اما گاهی اوقات پارگی و پوسیدگی ممکن است تا حدی پیش رفته باشد که تنها راه‌حل ممکن پیش روی شما تعویض آن می‌باشد. قبل از اینکه همه‌ چیز را به وضعیت سابق برگردانیم، اول شارژر را آزمایش میکنیم تا مطمئن شویم که کار موفقیت ‌آمیز بوده است. دور مدارات شارژر یک لایه‌ی عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی قرار دارد. قاب فلزی فقط از یک نقطه‌ ی کوچک به مدار لحیم شده است که به راحتی می‌ توان آن را با هویه و قلع ‌کش جدا کرد.

  • حتما قبل از مراجعه به تعمیرکار از سالم بودن سیم رابط اطمینان حاصل کنید.
  • خدمات تعمیر شارژر در پین‌ورک شامل تعمیر و یا تعویض موارد مربوط به کابل برق آداپتور، برد آداپتور، سیم آداپتور، قطعات مدار، آی سی کنترلر و …
  • نمایندگی رسمی ایسوس علاوه بر مشتریان خود به کلیه افرادی که از دیگر مراکز نسبت به تهیه محصولات برند ایسوس اقدام کرده اند نیز خدمات عرضه می نماید.
  • برد تغذیه آیفون تصویری آلفا، ساخت ایران با یک سال گارانتی بی قید و شرط، منبع تغذیه سوئیچینگ، بورد تغذیه تعمیری درب بازکن و آیفون‌های تصویری برندهای کوماکس، تابا، مانیتور لمسی و عادی سیماران، کنوی، سوزوکی، آلدو ……
هنگام وصل نمودن آداپتور لپ تاب اصلی به رایانه مراقب باشید که دقیقاً درون سوکت‌ شارژ قرار گرفته شود، آسیب رسیدن به سوکت شارژ، لپ تاپ شما را با دردسر های زیادی مواجه خواهد کرد. قبل از اینکه همه‌چیز را به وضعیت سابق برگردانیم، اول شارژر را آزمایش میکنیم تا مطمئن شوید که کار موفقیت‌آمیز بوده است. یکی دیگر از مشکلات شایع شارژر لپ تاپ کهنه و پوسیده شدن سیم شارژر است. اگر زیاد اهل استفاده از لپ تاپ باشید، باید شارژر را مدام با خودتان جابه جا کنید. درک نحوه آزمایش شارژر لپ تاپ می تواند برای اطمینان از اینکه دستگاه شما در حال شارژ مجدد باتری ها در سطح عملکردی است، مفید باشد. فرایند آزمایش شارژر لپ تاپ بدون توجه به شارژری که با آن کار می کنید تقریباً یکسان است.

حساب کاربری

امیدواریم توانسته باشیم نکات لازم و ضروری هنگام خرید شارژر لپ تاپ را به شما آموزش داده باشیم. از سمت دیگر سعی کردیم تا راه هایی را برای زمانی که شارژر در اختیار نیست، معرفی کنیم تا بتوانید بدون شارژر باتری لپ تاپ را شارژ کنید. آیا می توان از شارژری با برند دیگر اما با آمپر و ولتاژ یکسان استفاده کرد؟ بله می توان استفاده کرد و آسیبی به دستگاه وارد نمی شود، آداپتور لپ تاپ تکنولوژی منحصر بفردی ندارد و فقط وظیفه تامین برق با ولتاژ و آمپر را دارد.

تعمیرات لپ تاپ سونی sony

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ 2 در 1 و تبلت های تاشو و هیبریدی مدل سامسونگ با قیمت مناسب-شارژر لپتاپ مستر جانبی سپس دلایل از کار افتادن آن را بررسی می کنیم و در ادامه راه حل هایی را معرفی می کنیم تا بتوان بدون شارژر باتری دستگاه را شارژ کرد. ممکن است مشکلی پیش بیاید و نتوان از شارژر لپتاپ استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم راه هایی را معرفی کنیم تا بتوانید بدون شارژر باتری دستگاه خود را شارژ نمایید. در پایان چند نکته را یادآوری خواهیم کرد تا از خراب شدن شارژر لپتاپتان جلوگیری کنید.