راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان قیمت مناسب و ارزان ویرگول

اگر هزینه کافی برای یک لپ تاپ دانشجویی قوی را ندارید ، پیشنهاد می کنیم در ابتدا یک لپ تاپ با ۴ گیگابایت رم خریداری کنید ، سپس در آینده ۴ گیگ دیگر نیز به آن بیافزایید و آن را ارتقاء دهید . بعد از اینکه مشخصات سخت‌افزاری لپ‌ تاپ را مشخص کردید، نوبت به ویژگی‌های دیگری مانند طراحی، اندازه، وزن و اندازه صفحه‌نمایش می‌رسد که نباید نادیده گرفته شود. اگر قرار ست هرروز لپ‌ تاپ را با خود به دانشگاه ببرید، باید مدلی را انتخاب کنید که سبک باشد.

تماس با ما هفت روز هفته از ساعت 8 الی 19

این محصول با سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند جزو بهترین لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی محسوب گردد. لنوو این لپ‌تاپ را بسیار بادوام و مستحکم طراحی کرده است که در هوای سرد یا گرما عملکرد خود را به خوبی نشان خواهد داد. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی بهترین لپ تاپ دانش آموزی دارای رزولوشن Full HD است. در لبه‌های این لپ‌تاپ درگاه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید بدون هیچ مبدلی لوازم جانبی مختلفی متصل کرده و استفاده کنید. ایسوس در کنار این ویژگی‌های متعدد، از سخت‌افزار مناسبی نیز در این محصول استفاده کرده است. شما در این لپ‌تاپ 12 گیگابایت رم دارید که با استفاده از آن می‌توان تعداد قابل‌توجهی از برنامه‌ها را باهم اجرا کرد.

راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان قیمت مناسب و ارزان ویرگول

آن‌ها برای وبگردی، تماشای فیلم، بازی و موارد دیگری هم به کار می‌آیند. لپ‌ تاپ‌ های موجود در بازار از سطح پایین تا لپ‌ تاپ‌ گیمینگ که فوق‌العاده قوی هستند، دسته‌بندی می‌شوند. به‌عنوان یک دانشجو، لپ‌ تاپی که انتخاب می‌کنیم به بودجه‌ای که می‌توانیم اختصاص بدهیم، بستگی دارد.

لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 مجهز به پردزانده Core i H است که کمی از بهترین پردازنده این بخش بازار ضعیف‌تر است. ولی در بخش گرافیکی مجهز به Nvidia 1650 Ti است که قویترین کارت گرافیک بین لپ تاپ‌های 25 میلیونی است. مهمترین ضعف لپ تاپ ایسوس R565EA-EJ1478 این است که حافظه رم آن فقط 4 گیگابایت است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما رم را به 12 گیگابایت ارتقا دهید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 10 میلیون تومان

حتی ارائه یک SSD بسیار کوچک برای ویندوز و نرم افزارهای اساسی می تواند سرعت لپ تاپ شما را به طرز صفحه نخست چشمگیری افزایش دهد. بسیاری از افراد به‌خصوص دانشجویان به دنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب و اقتصادی هستند تا بتوانند امور روزمره خود را انجام دهند. گزینه‌های بسیاری وجود دارند که امکانات مناسب را در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه به کاربران ارائه می‌دهند.

  • پوشش مات؛ صفحه نمایش مات برای محیط پرنور (مانند دانشگاه) مناسب‌تر است و نور را کمتر منعکس می‌کند.
  • پس به طور حتم لپ تاپی مناسب شماست که دارای پردازنده قوی و حافظه رم بالا باشد و چنین لپ تاپی ، نمی تواند یک لپ تاپ ارزان قیمت باشد.
  • با اینکه لپ‌تاپ‌های زیادی در این بازه‌ی قیمتی وجود دارد، به‌عنوان بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان، پیشنهاد می‌کنیم که اچ‌پی مدل EF2126WM-A را تهیه کنید که تجربه‌ی نسبتاً کاملی از کامپیوتر قابل‌حمل را ارائه می‌کند.
  • این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد، اما در کل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند.
  • اما برای استفاده از برنامه‌های سنگین، باید به‌دنبال پردازنده قدرتمند و همچنین گرافیک مجزا باشید.
«ZenBook 14 ایسوس» همان‌طورکه از نام آن نیز برمی‌آید، لپ‌تاپی جمع‌وجور و ۱۴ اینچی است. نمایشگر این لپ‌تاپ به پنل IPS LCD با وضوح 1080P مجهز شده و پردازنده‌ی AMD Ryzen U درکنار ۲ گیگابایت گرافیک GeForce MX450 انویدیا عملکرد بسیار خوبی از خود به‌نمایش می‌گذارد. ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت SSD نیز تکمیل‌کننده‌ی سخت‌افزار این لپ‌تاپ خواهند بود. به این نکته باید توجه کنید که متأسفانه رم این لپ‌تاپ ارتقادادنی یا تعویض‌پذیر نیست و روی مادربرد لحیم شده است.