صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر بزرگترین اتاق فرار شهرها افتتاح شدند. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم.

  • اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.
  • برای شروع این سرگرمی در ابتدا شما نیاز به یک گروه دارید که قالبا پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان چون تجربه اولتون هست یک گروه ۳ تا ۷ نفره تشکیل بدید.
  • برای اینکه بتوانید دقایقی را در خانه ای متروکه با ارواح سرگردان سپری کنید، بازی اتاق فرار Haunted Manor 2 که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد.

این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. بهتر است از هدفون استفاده و در مکانی خلوت به پادکست گوش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید، برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید و از داستان لذت ببرید. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.

معرفی ژانرهای اتاق فرار

همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده. برای اینکه بتوانید دقایقی را در خانه ای متروکه با ارواح سرگردان سپری کنید، بازی اتاق فرار Haunted Manor 2 که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد. در این بازی باید بتوانید معماهای متعدد و کمی سخت را حل کنید تا در نهایت از خانه متروکه در شبی بارانی نجات پیدا نمایید.

روایت اتاق فرار فال نحس

در این بازی مهیج باید با حل کردن معماهای مختلف پسر پیتزا فروش را از کشته شدن توسط قاتل دیوانه نجات دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی، استفاده از نقاشی های بسیار وحشتناک و شخصیت هایی مرموز می باشد که رعب و ترس زیادی را در شما القا خواهد کرد. در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند. به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق فرار شرکت نکنید. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید.

جالب است بدانید که به صورت موازی، یک دانشمند و فیزیک‌دان سوئیسی، بازی مشابه به اتاق فرار را در سال ۲۰۱۲ طراحی کرد. به هر حال اتاق فرار شروع به گسترش پیدا کردن در کشور‌های مختلف دنیا کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۷ شاهد حضور حدود ۸۰۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان بودیم.

کتاب شیمی مواد غذایی.