قسمت سی و هشت تعصب علمی پادکست ناوکست | mey

رادیو آفساید به‌بهانه جام جهانی کارش را آغاز کرد و بعد از آن، با بررسی مسائل مختلف فوتبال دنیا کار خود پادکست بر روی انکر را ادامه داد. در بعضی از اپیزودهای این پادکست سازندگان آن مصاحبه‌هایی با کارشناسان و خبرنگاران شناخته‌شده خارجی درمورد موضوعات فوتبالی انجام می‌دهند که تنوع و جذابیت پادکست را بیشتر کرده است. پادکست ناوکست در فصل اول خود خوانش کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری را ارائه می‌کند. روشن، سازنده این پادکست، کتاب انسان خردمند را به‌صورت مستقل ترجمه و در هر اپیزود اجرا می‌کند.

اپیزود ۴۵: تعریف علمی «انسان زیبا» یا (بِکُشم، ولی خوشگلم کن)

او هم‌اکنون ساکن شیکاگو است و مدیریت محتوای کنفرانس‌ها، وبینارها و ورکشاپ‌های شرکتی معتبر را بر عهده دارد. رشد فردی از جمله دغدغه‌هایی است که هر انسانی تا پایان زندگی‌اش با آن درگیر است. این پادکست مهارت‌هایی را توضیح و آموزش می‌دهد که برای موفقیت و رضایت بیشتر از زندگی لازمشان دارید. هلی هندسی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت در ایران و رشته ام‌بی‌ای با گرایش مارکتینگ در خارج از کشور است. اگر به تاریخ علاقه دارید و می‌خواهید بدانید گذشتگان چگونه زندگی می‌کرده‌اند، پادکست پاراگراف را از دست ندهید. اگر عشق کتاب و کتابخوانی دارید، این پادکست حال شما را خوب می‌کند.

قسمت سی و هشت تعصب علمی پادکست ناوکست | mey همه ویژگی‌های که نام بردیم رادیو مرز را به پادکستی تبدیل کرده که بعد از شنیدنش می‌توانیم مکث کنیم و دوباره به آن موضوع یا مسئله فکر کنیم. تولیدکننده و هدایت‌کننده این پادکست هستند که در مورد دانشگاه، فرهنگ و عدالت اجتماعی در تقسیم علم، ریاضی، مهندسی و تکنولوژی / علوم انسانی می‌پردازند. این پادکست توجه ویژه‌ای به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان فوق دکترا دارد. از مباحثی که در این پادکست به آن پرداخته‌شده می‌توان به موضوعاتی درباره پیشرفت و فراز و نشیب کارشناسان عمومی در سیستم‌عامل‌ها مانند توییتر اشاره کرد. تولیدکنندگان این پادکست محققان جذاب از انواع رشته‌ها را دعوت کرده تا در مورد کارشان با آن‌ها مصاحبه کنند.

اینکه چگونه می‌توانیم با دانسته‌های علمی زندگی خود را بهبود ببخشیم. در ادامه شما می‌توانید با بهترین پادکست‌های علمی فارسی آشنا شوید. پادکست دیپ تاک تلاش من برای ارائه‌ی دانشی هست که غالبا در مقالات تخصصی بین رده‌ی عالی علمی رد و بدل میشه و زمان زیادی می‌بره تا به زندگی ما تزریق بشه. با تنوع موضوعاتی که در دایجست مطرح می‌شود، حس می‌کنیم در حال شنیدن یک دایرةالمعارف هستیم، منتها با زبانی ساده و خودمانی.

  • این پادکست در هر قسمت به سراغ پژوهشگران این حوزه می‌رود و در مورد آخرین یافته‌های آنان بحث می‌کنند.
  • نام پادکست از کلمه انگلیسی «digest» گرفته شده است، که نشان‌دهنده‌ی فلسفه‌ی این پادکست است.
  • اجرای پادکست را به‌صورت تک‌نفره خود مجتبی شکوری انجام می‌دهد.
  • در این پادکست موضوعات علمی عمیق و جذابی ارائه می‌شود تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند.
  • اگر عشق سفر هستید و یک جا بند نمی‌شوید یا حتی اگر در ابتدای راه سفررفتن هستید، رادیو جولون برای شماست تا تجربه‌های سفر و گردشگری را با شما در میان بگذارد.

برای حمایت از پادکست لطفا به صفحه حامی باش مراجعه کنید. کیمیا و سالار در رادیو جولون از سفر و هرچیزی که مربوط به سفر است صحبت می‌کنند. موضوع هر اپیزود ممکن است شهری برای سفر یا نکاتی درمورد سفررفتن باشد، مثل حمل‌ونقل در سفر، سفر زنان، راهکارهای سفر کم‌هزینه، سفر تنهایی، سفر در قرنطینه و موضوعاتی از این دست. در رادیو جولون، هم‌زمان با صحبت‌های کیمیا و سالار، موسیقی زیبایی از نواحی مختلف پخش می‌شود که لذت شنیدن پادکست را دوچندان می‌کند. در چنل‌بی، داستان‌هایی واقعی را می‌شنویم که در رسانه‌های معتبر انگلیسی‌زبان چاپ شده‌اند.

نمونه موضوعات:

Advantages of local domestic helper.