قیمت باند سونی خرید بدون واسطه + ارسال رایگان بی همتا

لذا آن را به صورت فشرده شده و با جزئیات کامل و تمام و کمال در اختیار کاربران قرار خواهد داد. چون هدف اصلی خرید باندهای صوتی افزایش قدرت بالا و وضوح عالی صدا خواهد بود. شرکت سونی یکی از بهترین برند ها در تولید محصولات صوتی و تصویری میباشد ، یکی از بهترین اسپیکر های بلوتوث دار مدل XP500 میباشد که صدا فوق العاده ان باعث شده است طرفدارن زیادی را به خود جلب کند . این اسیپیکر قابل حمل میباشد که به راحتی به هر جایی که دوست داشتید با خود ببرید و موزیک های مورد علاقه یتان را با ان پخش کنید .

از موارد دیگر که بر روی پنل بالایی قرار دارد ورودی cd و dvd اسپیکر است. رقص نور دورادور گوشه ی بلندگو خط نوری زیبایی را به بلنگو عطا کرده است. چراغ های سفید LED همزمان با ریتم آهنگ در حال پخش شروع به رقص و نورپردازی می کنند. جهت خرید عمده اسپیکر بلوتوثی با ما در تماس باشید و یا شرایط فروش عمده را در سایت مطالعه کنید. افراد حاضر در باغ‌های اجتماعی یا خانوادگی معمولا تمایل دارند به صدای موسیقی گوش دهند که در همین راستا نیازمند یک سیستم صوتی مناسب هستند.

در پنل بالای سونی v43 دکمه خاموش و روشن کردن اسپیکر و دکمه اتصال بلوتوث به چشم می خورد. همچنین دکمه MEGA BASS که برای افزایش صدای باس مورد استفاده است. دکمه های دیگری که به آن می توان اشاره کرد دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پلی موزیک است.

قیمت باند سونی خرید بدون واسطه + ارسال رایگان بی همتا

از سه حالت لذت ببرید – برای صدای واضح تمیز ، برای صدای گیتار تحریف شده Overdrive و برای گیتار باس Bass باس. و وقتی کارتان تمام شد ، اسپیکر دارای دو پایه نگهدارنده میکروفون است. بنابراین می توانید میکروفون های خود را با خیال راحت ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که اسپیکر فوق تنها از حافظه جانبی با سیستم فایل FAT16 و FAT32 پشتیبانی می کند. اسپیکر فوق دارای 2 پورت میکروفون از نوع 6.3 میلیمتری است که امکان اتصال گیتار به یکی از این پورت ها نیز وجود دارد. در کنار هر کدام از این پورت ها دکمه چرخشی (پیچی) وجود دارد که توسط آنها می توانید سطح صدای هر یک از ورودی های میکروفون را تنظیم کنید. همچنین این اسپیکر پرتابل دارای قابلیت کارائوکه است و شما می توانید با اتصال میکروفون یا گیتار به آن، تجربه متفاوت و جذاب تری از خوانندگی یا نوازندگی داشته باشید و شور و نشاط خاصی به مهمانی های خود ببخشید. اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XP500 از نرم افزارهای Sony Music Center پشتیبانی می کند که با نصب آن روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS، می توانید این اسپیکر را مدیریت و کنترل کنید. همچنین این اسپیکر از نرم افزار Fiestable نیز پشتیبانی می کند که امکانات بیشتری مانند کنترل کامل روی کارائوکه یا استفاده از افکت های دی جی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • اسپیکر خانگی سونی توانایی‌هایی دارد که می‌توانید از آن‌ها برای برگزاری مراسم شادی بهره ببرید.
  • ابر شرکت سونی در زمینه تولید وسایل الکترونیکی، صنعت موسیقی و فیلم، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، همچنین ارائه خدمات مالی وبسایت اصیل بخرید فعالیت می‌کند.
  • این اسیپیکر قابل حمل میباشد که به راحتی به هر جایی که دوست داشتید با خود ببرید و موزیک های مورد علاقه یتان را با ان پخش کنید .
  • بی‌همتا یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها جهت خرید باند SONY اصل است.

“”Clear Audio +” قادر است تا از آهنگ شما صدایی با کیفیت و وضوح بالا ارائه دهد به خصوص لحظاتی را که در حال بازی کردن با سیستم خود یا در حال گوش دادن به موسیقی و فیلم هستید. از آنجا که فروشگاه بهار یکی از مراکز خرید باند و نمایندگی رسمی باند خانگی محصولات سونی به شمار می‌آید، شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت مناسب محصولات، آن‌ها را خریداری کنید. جهت اطلاع از قیمت اسپیکرها و باندهای سونی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بهار مراجعه کنید. ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال ninety five فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد و در حال حاضر در 5 سال فعالیت خود قرار دارد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است.

باند و اسپیکر سونی مدل Sony Mhc-v90 با رقص نور

پورت و درگاه‌های ارتباطی سیمی و بی سیم ارتباطات لازم را با وسایل جانبی فراهم می نماید‌. جهت خرید این اسپیکر XP500 سونی با مشاوران فروش افرالند تماس حاصل فرمایید. سیستم صوتی بلوتوثی قابل حمل از نوع اسپیکرسونی XB90 با سیستم صوتی قدرتمند به همراه باتری داخلی، محصولی از شرکت Sony است که مخصوص و ویژه ی فضای مهمانی ها و باشگاه ها طراحی شده است. خوش ساخت است و از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است که قیمت اسپیکر سونی XB90 بسیار مناسب می باشد. فضای خشک و بی روح مهمانی خود را با سیستم صوتی سونی XB90 شاد کنید.

Sony Icf-cs20bt Bluetooth Speaker

سونی از زمانی که دست به تولید باند و اسپیکر زده سعی داشته مدل های مختلف با امکانات و کاربرد های گوناگون را تولید کند. به همین منظور نمی‌توانیم قیمت مشخصی برای کل باندها و اسپیکرها مشخص کنیم. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که در سایت های فروش آنلاین لوازم صوتی و تصویری و خانگی محصولات را تماشا کرده و با توجه به امکاناتی که به آن نیاز دارید، از قیمت باند اطلاع پیدا کنید.

شرکت سونی محصولات مختلف خود از جمله اسپیکرها را در مدل‌های مختلفی به تولید رسانده که هر کدام از آن‌ها بسته به ویژگی‌هایشان دارای قیمت متفاوتی هستند. قیمت باند سونی با توجه به خصوصیاتی همچون جنس بدنه محصول، داشتن صفحه نمایش، قدرت صدا، میزان توان خروجی، اقلام همراه مانند میکروفون، کنترل و غیره تغییر می‌کند. از آنجایی که باندهای سونی توانایی بالایی در تولید صدا دارند و می‌توانند بیس زیادی به موزیک بدهند، بسیاری از مصرف کنندگان آن‌ها به عنوان باند بسیار خوب و درجه یک می‌شناسند. از سوی دیگر، با وجود اینکه باند سونی دارای صفحه نمایش و رقص نور است و توانایی اتصال به رادیو، بلوتوث را دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. همین ویژگی‌ها سبب شده که تولیدات برند سونی نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار، خریداران بیشتری داشته باشد.