لپ تاپ گیمینگ چی بخرم؟ راهنمای کاربردی انتخاب و خرید فانیبو

این دو ابزار قدرتمند در کنار هم این قابلیت را به سری XPS 15 داده است تا بتواند با غالب نرم‌افزارهای ویرایش عکس، بخوبی کار کند. رم این دستگاه نیز در مدل‌های مختلف از 8GB تا 16GB متغیر بوده تا از حداقل میزان رم برای یک عملکرد بدون مشکل در هنگام ویرایش عکس، بهره‌مند باشد. کالاها و لپ تاپ استوک قبل از قرارگرفتن در فروشگاه کلیه‌ی مراحل تست را گذرانده‌اند. با این حال ما پس از ثبت سفارش یک بررسی اجمالی نهایی از دستگاه انجام داده سپس آن را برای ارسال آماده می‌کنیم. در این بررسی که تمرکز آن در درایورهای نرم افزاری است، دوربین، میکروفون، وای فای و درایورهای صدا مجددا بررسی می‌شوند تا از نصب بودن درایورهای آن ها اطمینان حاصل شود.

  • گرچه Blade 15 گران است اما با توجه به مشخصات آن هنوز برای خرید منطقی است.
  • برای نمونه یک کامپیوتر کاری معمولاً به پردازنده قوی و حجم بالایی حافظه رم نیاز دارد اما کارت گرافیک می‌توانند در حد گرفتن خروجی تصویر اهمیت داشته باشد.
  • از همین رو ما تصمیم گرفتهایم در یک راهنمای خرید سیستم گیمینگ به شما در تهیه یک پی سی مخصوص بازی کمک کنیم.
  • با طراحی بروز و سخت‌افزار حرفه‌ای رقیبی سرسخت برای دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ محسوب می‌شود.
  • ایسر نیترو 5 اسپین را در لیست ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم می‌توانید مشاهده کنید.

در واقع تمامی سطوح لپ تاپ از جمله خط و خش‌ها، ضربه دیدگی‌ها باید مورد بررسی قرار گیرند و از سالم بودن صفحه مانیتور اطمینان حاصل کنید. در این نوشتار سعی داریم علاوه‌ بر معرفی گریدهای لپ تاپ استوک، به بررسی نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک بپردازیم؛ بنابراین مهم‌ترین نکات قابل توجه در هنگام خرید لپ تاپ استوک به شرح زیر است. در برخی موارد باز کردن کارتن لپ تاپ و پسندیده نشدن آن توسط مشتری، باعث می‌شود که لپ تاپ نو همراه با کارتن و گارانتی یک ساله به عنوان لپ تاپ استوک به فروش برسد؛ لپ تاپ‌های گرید R از این سری لپ تاپ‌ها هستند. این لپ تاپ‌ها معمولا قیمت بالاتری دارند و معمولا از کشورهای اروپایی وارد ایران می‌شوند. لپ تاپ‌ استوک گرید B معمولا بین 2 تا 10 ماه مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در ظاهر نسبت به گرید A ساییدگی بیشتری اکنون حقایق را یاد بگیرید دارند.

این سری از لپ تاپ های ایسوس برای کاربری کلاس بیزینس یا تجاری طراحی شده اند و خریداران آن کارمندان و کارکنان شرکت ها و دفاتر کاری هستند. البته در بیشتر مدل های این لپ تاپ، علی رغم استفاده از نسل های جدید پردازنده مرکزی، خبری از پردازنده های گرافیکی پیشرفته NVIDIA یا Radeon نیست، اما عملکرد خوب این لپ تاپ ها در انجام امور اداری و محاسباتی مثال زدنی است. Lenovo IdeaPad Flex 5 ارزان‌ترین لپ تاپ این لیست است و قدرت کافی برای اجرای Minecraft را دارد. شما می‌توانید با قیمتی حدود ۶۰۰ دلار، لپ تاپی با مشخصات پردازنده AMD Ryzen U با گرافیک Radeon یکپارچه، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD تهیه کنید. 4700U قدرتمند‌ترین پردازنده APU است و قابلیت‌های زیادی برای Minecraft و چندین بازی دیگر ارائه می‌دهد. این لپ تاپ هنوز هم با گرافیک یکپارچه همراه است، بنابراین جدیدترین بازی‌های AAA نیز اجرا خواهد کرد.

لپ تاپ گیمینگ چی بخرم؟ راهنمای کاربردی انتخاب و خرید فانیبو به همین خاطر در صورتی که برای شارژ گوشی خود عجله‌ای ندارید بهتر است که آن را به حالت معمول شارژ کنید و از شارژ سریع استفاده نکنید. در گوشی‌های شیائومی برای این کار مجبور هستید که گوشی خود را با آداپتوری ۱۰ وات معمول به شارژ متصل کنید اما برای گوشی‌های سامسونگ به سادگی می‌توانید این گزینه را در تنظیمات بخش باتری خاموش کنید. اگر تا حالا بودجه کافی را برای خرید نقدی کالاهای استوک( لپ تاپ،پرینتر،کیس و…) را نداشتید.و به فکر خرید قسطی این کالا ها هستید، اصلا نگران نباشید. Surface Book 2 در کنار ویژگی فوق‌العاده صفحه نمایش آن ( PixelSense Pressure Sensitive – 267ppi ) با ابزارهای جانبی‌ای همچون و کار می‌کند که سادگی و لذت ویرایش تصویر را برای عکاسان، دو چندان کرده است.

سازندگان از آلومینیوم به عوان متریال اصلی در تولید این دستگاه بهره برده‌اند و وجود امکانات اضافی دیگری مانند کارت‌خوان SD، دو پورت USB 3.0 و همچنین دو پورت Type-C، کارایی دستگاه را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون در تیر ۱۴۰۱ هستید، در خرید این محصول شک نکنید. در صورتی که می‌خواهید بهترین لپ تاپ مهندسی ارزان تا 17 میلیون تومان در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 را بخرید، لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی ایده‌آل‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. لپ‌تاپ‌‌های گیمینگ لنوو عملکرد پرقدرتی ارائه می‌دهند تا یک تجربه با کيفيت بالا را در حین بازی کردن به دست آورید. انواع مدل‌های گیمینگ این لپ‌تاپ‌ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای تمامی گیمرها، از جمله گیمرهای معمولی و حرفه‌ای مناسب هستند. فناوری Nvidia GeForce RTX درلپ‌تاپ‌های لنووبه ارائه عملکرد فوق‌العاده سریع و در عین حال کم نویز کمک می‌کند.

حافظه رم دستگاه روی ۸ گیگابایت ثابت شده است و در کنار آن می‌توانید ترکیبی از هارد دیسک معمولی و هارد اس اس دی با ظرفیت ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت هم داشته باشید. هارد دیسک معمولی کمک می‌کند که فضای لازم برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی را داشته و همراه با هارد اس اس دی هم ویندوز و برنامه‌های خود را نصب و اجرا کنید. این سیستم به شما کمک می‌کند که همیشه سرعت عملکردی لپ تاپ‌تان بالا باشد. لنوو لپ تاپ جذاب ۱۵.۶ اینچی خود را با پردازنده مناسب Core i3 اینتل روانه بازار کرده است که مربوط به نسل دهم این کمپانی بوده و حداقل‌ها را برای لپ تاپ فراهم می‌کند. حافظه رم این دستگاه فرکانس بالایی دارد و برای اجرای بهینه برنامه‌ها و مرور بهتر در فضای وب کاربرد دارد.

۹. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی هواوی مدل MateBook D15 Bohr‌‌B

یکی از ویژگی‌های مثبت چشم‌گیر آن فن‌های قوی و داغ نکردن لپ‌تاپ پس از ساعات متوالی بازی است. آیا می‌دانستید پراکندگی اطلاعات موجود در هارد هم باعث کندی و هنگ کردن لپ تاپ می‌شود. توجه داشته باشید در لپ تاپ‌هایی که اطلاعات به صورت پراکنده در هارد قرار دارد سیستم باید زمان بیش‌تری را صرف دسترسی به دیتا کند. در ادامه بهتر است ذکر کنیم که این مسئله باعث طولانی‌تر شدن سرعت انتقال می‌شود.

معرفی 10 سیستم گیمینگ ارزان؛ انتخاب کاربران از سر تا سر…

Advantages of overseas domestic helper.