لیست قیمت روز گوشی موبایل

این گوشی را میتوان یکی از بهترین میانردههای بازار دانست که از تراشه پردازشی قدرتمند، ظاهر زیبا، دوربین باکیفیت و اسکنر اثر انگشت بسیار سریع و کارآمد بهره سایت poul-mobile میبرد. همچنین دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی، نمایشگر با نرخ تازهسازی 90 هرتز و شارژ سریع 50 وات از شیائومی می 11 یک پرچمدار واقعی ساختهاند. دوربین سلفی می ۱۱ پرو نیز از نوع عریض با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه است. ابعاد کوچکتر این مدل در مقایسه با شیائومی 12 پرو اولین نکتهای است که توجه شما را جلب میکند و اگر از دوستداران گوشیهای کوچک باشید، مطمئناً از این تفاوت استقبال خواهید کرد.

می 10 تی پرو با وجود افتهایی که به خصوص در زمینه کیفیت بدنه داشته، دارای برخی قابلیتهایی است که نبود یا ضعف آنها در سری شیائومی می 10 کاملاً احساس میشد. می میکس فولد دارای ۳ نسخه شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است. کانال یوتیوبی Golden Reviewer طبق جدید ترین آزمایش متوجه شده گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا بهترین عملکرد گرافیکی را در گیمینگ نسبت به هر موبایل دیگری از جمله آیفونهای اپل، ثبت کرده است این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام قدرت میگیرد که به لطف فناوری پردازشی ۴ نانومتری TSMC، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه غیر پلاس این تراشه داشته است.

در میان مدلهای مختلف گوشیهای سامسونگ، سری گلکسی و نوت این برند بیش از همه مورد توجه قرار دارد. مجموعه فارس کالا همواره معتقد بر این اصل می باشد که کاربران و مشتریان باید انتخاب شایسته و مطمئنی داشته باشند. اگر از دوربین زیاد استفاده نمیکنید، گوشی با دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسل و دیافراگم f / 2.2 را انتخاب کنید. یکی از مزایای این گوشی عملکرد شگفتانگیز دوربین آن است. همچنین پنل پشتی این گوشی از سرامیک و فریم دور آن از جنس آلومینیوم است. نمایشگر کاور آن نیز ۶.۵۲ اینچ، از جنس AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. باتری می میکس فولد از جنس لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلیآمپرساعت است. این گوشی دارای سه نسخه متنوع شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است.

در حال حاضر، مهمترین وجه تمایز گوشیهای هوشمند این برند چینی در مقایسه با دیگر گوشیهای موجود در بازار، عدم پشتیبانی گوگل از محصولات جدید آن است. این گوشی توانسته بازی را با متوسط نرخ فریم ۵۷.۷ افپیاس اجرا کند در واقع پرچمدار جدید شیائومی علیرغم اینکه به چنین نرخ فریم بالایی دست یافته، در بین تمام گوشیهای موجود در فهرست بالا خنکترین دما را هم داشته است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است. با اینکه شیائومی 12 پرو تاحدودی در برابر نفوذ آب مقاوم است اما دارای رتبهبندی رسمی IP و این یعنی شرکت سازنده هیچ تضمینی برای ضد آب و گرد و غبار بودن آن ارائه نمیکند. صفحه نمایش می 10 بسیار باکیفیت و جذاب بوده و از لحاظ خروجی هیچ کم و کسری نسبت به پرچمدارهای بازار ندارد. البته نمیتوان گفت کاهش قیمت هیچ تبعاتی نداشته است.

باتوجه به نوسان قیمت موبایل در بازار، اگر قصد خرید گوشی آیفون دارید، حتما قیمت لحظه ای گوشی اپل را از مراجع معتبر پیگیری کنید. دمای آن حتی از گوشیهای آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون اس ای ۲۰۲۲ که به چیپست A15 Bionic اپل مجهز هستند هم پایینتر بوده است. به عنوان مثال محل تعبیه اسکنر اثر انگشت ممکن است برای برخی کاربران مناسب نباشد. و البته سنسور اثر انگشت هم کمی کند به نظر میرسد. پس از عرضه سری شیائومی اس12 در چین در هفته گذشته به نظر میرسد که گوشیهای پرچمدار بعدی شیائومی و اطلاعات مربوط به این گوشیها اکنون بسیار زودتر از عرضه آنها به بیرون درز کرده است. قبلاً شرکتهای سازنده به طور معمول سه کلاس را برای محصولات خود در نظر میگرفتند؛ اما اگر سری به لیست قیمت گوشی موبایل در این سایت بزنید متوجه خواهید شد که مدلهای دیگری هم هستند که بین کلاس میانرده و پرچمدار جای میگیرند و عنوان فلگشیپ کیلر را یدک میکشند، این نوع گوشیها برای پاسخ به نیاز افرادی ساخته میشود که از داشتن گوشیهای لوکس لذت میبرند، اما دوست ندارند هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنند. باتوجه به فرایندی که اشاره کردیم، خیلی دور از انتظار نیست که قیمت لحظه ای گوشی مداوما در حال تغییر باشد و اطلاع از قیمت جدید گوشی کمی سخت!

1. رام متعلق به گوشی شما باشد. به قسمت نصب برنامه بروید،UPGRADE.ZIP File را شناسایی و فلش کنید. » پاسخ بدهیم. فلش کردن پروسهای است همانند فکتوری ریست که در آن تمام اطلاعات کاربران از روی گوشی موبایل پاک میشود با این تفاوت که این اطلاعات قابل بازیابی نیستند. نصب نشدن برنامه ها بر روی گوشی، کار نکردن بلوتوث و وایفای، زود شارژ خالی کردن گوشی، آپدیت نشدن گوشی، داغ شدن گوشی، باز نشدن برنامه های گوشی برخی از رایج ترین مشکلات نرم افزاری در گوشی های موبایل هواوی است که معمولا با ریستارت کردن گوشی، فکتوری ریست، فلش گوشی، پاک کردن برنامه های مخرب، آپدیت گوشی این مشکلات رفع می گردند. به روزرسانی سیستم بروید و روی آن ضربه بزنید. گزینه Power Off را انتخاب کنید و سپس بر روی OK ضربه بزنید. برای ذخیره شدن تمامی برنامه به صورت پیش فرض گزینه SD card را انتخاب میکنیم. همچنین، این گوشی به سرعت گرم میشود که همین گرم شدن بیش از حد میتواند توان پردازنده و راندمان گوشی را پایین بیاورد. این موضوع اطلاعات مربوط به ماه مه را تایید میکند که ادعا میکرد شیائومی 13 زودتر از حد معمول عرضه میشود.

توجه کنید که مشکل وای فای گوشی سونی اکسپریا، میتواند ریشه سخت افزاری نیز داشته باشد. بنابراین، اگر قدرت سخت افزاری و اجرای روان بازیها بیش از دوربین و اتصال نسل جدید فایو جی برایتان اهمیت دارد، میتواند روی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو به عنوان یک گزینه کاملاً ایدهآل حساب ویژهای باز کنید. سال 2000 افق جدیدی به روی این برند گشوده شد و با طراحی لپتاپهای شرکت اچ پی، راه صعود را در پیش گرفت. هوآوی P50 Pocket نیز از گوشی های پرچمدار هوآوی است که طراحی تاشو دارد؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهرهمند است و به علت طراحی متفاوت و جدید خود، نظرات زیادی را جلب کرده است. گوشی می میکس فولد یکی از گوشیهای تاشو شیائومی است. می میکس فولد از سه لنز دوربین شامل یک لنز عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز تلهفوتو/ماکرو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3x و یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی بهره میبرد. می ۱۱ اولترا دارای سه لنز دوربین است. شیائومی ۱۲S اولترا با همان شور و اشتیاق شیائومی برای ارائهی مشخصات سختافزاری چشمگیر شبیه Mi ۱۱ اولترا معرفی شد. شما با یک قاب پلاستیکی که در سه رنگ مختلف طاووس آبی، مشکی نیمه شب، و مروارید سفید قرار دارد.

توجه اصلی تولید کنندگان این گوشی پایین آوردن قیمت تمام شده در عین حفظ قدرت پردازشی بوده است. شیائومی سعی کرده که قدرت باتری را در پرچمداران خود نیز حفظ کند اما گوشی شیائومی 11T Pro یکی از قویترین باتریها را دارد و میتواند در ۱۷ دقیقه بهطور کامل شارژ شود. همچنین این گوشی از شارژ سریع وایرلس ۶۷ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی میکند. سری میجک 3 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888، نمایشگر 120 هرتزی اولد، باتری 4600 میلیآمپری و شارژ سریع 66 وات عرضه شد و نشان داد آنر دیگر قصد ساخت گوشیهای ارزان و اقتصادی را ندارد. این باتری از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره میبرد که میتواند تنها در ۱۰ دقیقه به ۷۲ درصد و در ۱۷ دقیقه به ۱۰۰ درصد برساند که یک رکورد شگفتانگیز به شمار میرود. این باتری از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی میکند و میتواند در ۳۷ دقیقه شارژ گوشی را به ۱۰۰ درصد برساند. گوشی نوا ۹ SE از امکاناتی نظیر نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن Full HD Plus و باتری ۴۰۰۰ میلیآمپری به همراه فست شارژ ۶۶ واتی بهره میبرد. در فروشگاه اینترنتی آترین کالا لیستی از انواع گوشی هواوی با قیمت روز در معرض نمایش قرار داده شده که شما می توانید با مراجعه به سایت آترین کالا تمامی مدلهای موجود در بازار را همراه با کمترین قیمت مشاهده کنید.

یکی از جذابیتهای دوربین می ۱۱ اولترا این است که این گوشی دارای یک نمایشگر کوچک سلفی با ابعاد ۱.۱ اینچ در کنار لنزهای دوربین است. دوربین این دستگاه اما خیلی تعریفی نداره و چه توی بخش عکاسی و چه توی بخش فیلمبرداری عملکردش قابل قبوله. در این بخش همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، یک پیچ مشخص شده است که به آنتن آن وصل شده. این گوشی با ویژگیهای جذاب و قدرتمند، یکی از گوشیهای شیائومی است که به راحتی میتواند با سایر برندها رقابت کند. قیمت گوشی هواوی یکی از عواملی بود که باعث تمایز تولیدات این شرکت با دیگر برندهای بازار میشد اما افزایش کیفیت و طراحی زیبا محصولات هواوی خیلی سریع موجب شد تا این شرکت چینی طی 4 سال، سونی، الجی و اچتیسی را پشت سر بگذارد و در میان چند شرکت برتر دنیا قرار بگیرد. و یا میتوان به اسکنر اثر انگشت فوق العاده سریع و کارآمد گوشی اشاره کرد که در کناره بدنه تعبیه شده و کاملاً دم دست میباشد. از تلفن خود به صورت عادی و در حالت ایمن استفاده کنید و ببینید آیا خود به خود راه اندازی مجدد می شود یا خیر.

آنها همانند سری قبل خود بودند اما مورد توجه خریداران تلفن های هوشمند نبودند. این شرکت طی سال 2010 دو تلفن دیگر با نام های T-Mobile G2 و My Touch 4G را روانه بازار نمود. موبایل – آی تی قیمت در مورد گوشی موبایل اچ تی سی One ME-32GB برای شما توضیح میدهد : گوشی اچ تی سی مدل One ME در شرکت اچ تی سی تولید و روانه بازار شده است.وان ام ای از لحاظ سخت افزاری و حتی ظاهر مانند گوشی های قبل ازآن می باشد.بدنه و دوربین آنها یکی می باشد.گوشی مدل وان M9 با صفحه نمایش 5.2 اینچی و دقت تصویر 1440 در 2560 کیفیت ساخت خوبی دارد.با باتری 2840 میلی آمپر تا ساعت ها نیاز به شارژ ندارد.این گوشی دو سیم کارت از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند.با قیمت مناسب از کارایی خوبی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی با کارایی بالا، صفحه نمایش باکیفیت و طول عمر بالای باتری هستید و البته نمیخواهید هزینه بالایی برای خرید یک مدل پرچمدار صرف کنید، شیائومی پوکو ایکس 3 NFC یک گزینه ایدهآل برایتان خواهد بود. نوسانات زیاد قیمت گوشی علاوه بر قیمت ارز، به برند و کارایی و همچنین نحوه عرضه آن به بازار نیز بستگی دارد.

هوآوی از آنجا که توسط امریکا تحریم شد، تصمیم به عرضه ی سیستم عامل مخصوص خود را گرفت و سیستم عامل هارمونی را معرفی نمود و طبق آنچه اعلام داشته است از سال 2021 استفاده از این سیستم عامل را آغاز خواهد کرد. در اواخر سال 2019 شرکت هوآوی اعلام کرد که بنا به دلایلی دیگر نمیتواند از سرویس GMS درگوشیهای هوشمند خود استفاده کند بنابراین هوآوی تصمیم گرفته تا اکوسیستم اختصاصی خودش را بیش از پیش توسعه دهد، به همین دلیل گوشیهای جدید این شرکت با سرویسهای موبایلی هوآوی (HMS) عرضه میشوند که تمام نیاز کاربران را برطرف میکند. همچنین، پخش بیش از 39 ساعت موسیقی هم در توان این باتری میباشد.

رم فضایی است که اطلاعات موردنیاز برنامه های در حال اجرا داخل آن نگه داری می شود. در حالی که بیشتر مشخصات گوشیهای شیائومی هنوز مشخص است، اطلاعات فاش شده جدید تصویر بهتری در مورد مشخصات این گوشیها به دست میدهند. این احتمال هست که این گوشیها به نمایشگر امولد کیواچدی پلاس با فرکانس ۱۲۰ هرتز مانند گوشیهای می11، شیائومی 12 و شیائومی 12اس مجهز شوند. اکنون رزولوشن استاندارد گوشیها 4K و با قابلیت ثبت 60 فریم در ثانیه است. باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 67 وات نیز از دیگر نقاط قوت شیائومی 12 محسوب میشوند که با این سرعت شارژ تنها در عرض 39 دقیقه میتوان باتری را به طور کامل شارژ کرد. دوربین پشتی هم با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و سه لنز کمکی، یکی از بهترینها محسوب شده و میتوان علاقهمندان به عکاسی با موبایل را کاملاً راضی کند.