لیست گوشی های ارزان قیمت هواوی (Huawei) + قیمت و مشخصات

سامسونگ از هر لحاظ نیاز مخاطب را در نظر گرفته و سعی داشته آن را تامین کند. اندروید یک سیستمعامل متنباز یا همان Open Source است که هر کمپانی میتواند از آن استفاده کند. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به گوشی هواوی P40 پرو است اما قیمت پایینتری دارد. پس از آن شیائومی سایر گروهها را نیز مد نظر قرار داده و تلاش کرد تا برای هر گروهی، یک سری گوشی اختصاصی طراحی کند. حال اگر گوشی شما Mi 10 Ultra باشد میتوانید گوشی خود را به شارژ بزنید و به یک استراحت کوتاه بروید تا آبی بهدست و صورتتان بزنید. اگر قصد خرید یک گوشی شیائومی دارید و شکل ظاهری آن برای شما بسیار اهمیت دارد، گوشی Mi 6 Ceramic Edition را بررسی کنید. کیفیت ساخت هر گوشی بر عمر مفید دستگاه تاثیر مستقیمی خواهد داشت و به همین دلیل در زمان خرید یک گوشی باید به این نکته توجه کنید. گوشی هواوی p50 ، با امکانات و قابلیت های جذاب خود، کاربران را شگفت زده کرد و با اینکه بر اثر تحریم ها، با افت محبوبیت زیادی رو به رو شد، توانست با ارائه این گوشی، فروش بسیار خوبی در بازار گوشی موبایل داشته باشد.

در حقیقت برند شیائومی همواره از پیشگامان قابلیت شارژ سریع (fast charge) بوده است. ردمی نوت 10 پرو در بخش دوربین یک لنز 108 مگاپیکسلی دارد و نمایشگر آن 120 هرتزی است. وقتی که گوشی خود را دوباره چک میکنید میبینید ظرفیت باتری برای یک روز کامل کاری پر شده است. آیا امروز برای خرید گوشی مناسب است؟ داشتن قابلیتهای مختلف مثل دوربینهای خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه میتوانند برای کاربران عادی انواع گوشی شیائومی بسیار مناسب باشند. از جمله قابلیتهای این گوشی میتوان به نمایشگر 6.75 اینچی و باتری حجیم 6000 میلیآمپری اشاره کرد. هوآوی Y6p MED-LX9 به لحاظ سختافزاری، قابلیتهای بالایی داشته و قادر به اجرای بازیهای سنگین هم هست.

برای صفحه نمایش 5.5-inch گوشی Redmi Note 4X و برای داشتن صفحهنمایش بزرگتر گوشیهای جدیدتر کمپانی را به سایت poul-mobile شما پیشنهاد میکنیم. شایان ذکر است که سری پوکوی گوشیهای این کمپانی به گوشیهای گیمینگ نیز شهرت دارند. تنها اشکال جدی که نسبت به شیائومی وجود دارد، به قسمت نرمافزار و در واقع خود MIUI مرتبط است. هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 با گوشیهای قبلی اختلاف قیمت قابل توجهی دارد، اما در واقع تمام مزایا و محاسن گوشیهای قبلی به طور یک جا در هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 جمع شده است. مکمل بخش سختافزار در گوشی های اندرویدی بخش نرمافزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد. به همین دلیل انواع سریهای گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه یافتهاند که اگر قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی را دارید، بهتر است بهاختصار با هر کدام آشنا شده و سپس با توجه به نیاز و بودجه خود، مناسبترین مدل را انتخاب کنید. در بخش زیر به مهمترین فاکتورهای انتخاب و خرید گوشی شیائومی نگاهی مختصر میاندازیم. وجود تبلیغات در تمام بخشهای گوشی، یکی از مهمترین نکات مرتبط با این کمپانی است که میتواند برای اغلب کاربران کمی آزاردهنده باشد. بهعنوان مثال در سری Mi 11 اغلب گوشیها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار آمدهاند که پردازنده گوشیهای پرچمدار در سال 2021 است.

خرید گوشی شیائومی با گارانتی و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر کمپانیها، باعث شده کاربران زیادی برند گوشی خود را تغییر داده و به شیائومی رو بیاورند. گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو در حالت اولتراواید هم عکسهای بسیار باکیفیتی ثبت میکند. کمپانی شیائومی با ایجاد تغییرات مختلفی در رابط کاربری خود، شباهت MIUI را به iOS افزایش داده بود که باعث بروز انتقادات جدی نسبت به آن شد، اما با مشاهده نارضایتی کاربران، شکل ظاهری آن را به حالت پیشین بازگرداندند. اگر شما نیز با این سوال مواجه بوده و دنبال راهکار برای جلوگیری از این اتفاق هستید و اگر باتری موبایل سامسونگ شما خیلی سریع تمام میشود، با انجام موارد زیر میتوانید عمر آن را افزایش دهید. در لیست گوشی های شیائومی اگر به دنبال یک گوشی با صفحهنمایش 5-inch هستید میتوانید گوشی شیائومی Redmi 4X را بخرید. پس اگر میخواهید یک گوشی پرچمدار با قیمت بسیار مناسبتر داشته باشد، خرید یکی از گوشیهای سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی ما به شما خواهد بود که برای مشاهده قیمتهای گوشیهای شیائومی سری پوکو میتوانید به وب سایت ایسل مراجعه نمایید. پس اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید و میخواهید از بالاترین و جدیدترین امکانات بهره ببرید ما خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد میکنیم.

کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مانند سامسونگ است و کیفیت بسیار خوب آن باعث شده که کاربران از داشتن ابزار فوقالعاده با یک قیمت بسیار مناسب بهره ببرند. البته بجز این این سری، در سایر مدلهای این برند نیز میتوان گوشیهایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب یافت که برای انواع بازیها مناسب باشد. داشتن حافظه بالا یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. MIUI که محبوبیت فراوانی یافته، با پوشش کاستی های اندروید از نظر ظاهری و عملکردی حتی راه خود را به گوشی های دیگر نیز باز کرده است. اولین مدل از این گوشی ها در سال 2011 به بازار عرضه شده و توانست در مدت بسیار کم فروش بسیار بالایی داشته باشد و بعد از آن هم گلکسی نوت ۲ بازار ارز شد و این داستان تا سامسونگ گلکسی Note 21 اولترا ادامه داشته است. اگر شرایط نوری به شدت مناسب باشه میتونید عکس های اولترا واید واقعا خوبی رو با این گوشی ثبت کنید.

کمپانی شیائومی در ساخت گوشیهای خود، چندین جامعه هدف مختلف را در نظر گرفته و تلاش میکند با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدام، بتواند رضایت کامل آنها را جلب کند. به همین خاطر این کمپانی میتواند قیمتهای خود را ثابت نگهداشته و همچنان میزان رضایت کاربران خود را نسبت به محصولاتش افزایش دهد. در طی مدت کوتاهی کاربران زیادی به این برند علاقهمند شدند و فروش محصولات این کمپانی در سرتاسر دنیا افزایش پیدا کرد. این سه مورد مهمترین دلایل محبوبیت گوشی شیائومی در سرتاسر جهان میباشند. Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی تنها در بازار چین ارائه شد و کمی بعد و با مشاهده موفقیتهای چشمگیر چند گوشی پس از آن، انواع گوشی شیائومی ساخته و در سرتاسر دنیا به فروش رسید. بنابراین اگر به دنبال گوشی با قیمت زیر 5 میلیون تومان هستید، توصیه میکنیم این مدل گوشی هواوی را مد نظر قرار دهید. دیزایر EYE گوشی ارزانی نیست و قیمتش آن را در میان محصولات رده بالایی چون سامسونگ گلکسی S5 و الجی G3 قرار میدهد؛ بنابراین اگر به خرید آن مبادرت میکنید، حتما مواردی در آن شما را مجذوب خود کرده است.

با اینکه همه گوشیهای هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیتترین تصاویر هستند، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با یکدیگر دارند. در مشخصات فنی تنها عدد مگاپیکسل هر لنز دوربین قید شده است، اما برای داشتن بهترین تصاویر به عواملی همچون ISO، کارایی دوربین در نور کم و کاهش نویز نیز دقت کنید. متأسفانه، برخلاف اکثر گوشی های موجود در این لیست ، Mix Fold فقط در چین عرضه می شود، بنابراین اگر در چین زندگی نمی کنید، تنها روش واردات از طریق مشاغل شخص ثالث ، خرید است. این گوشی دوربین بسیار ضعیفی درادو جزء نسلهای گذشته تلفن همراه این کمپانی بزرگ چینی است. برخلاف کمپانی اپل که تنها بر قشر خاصی از افراد جامعه تمرکز دارد، شیائومی از همان ابتدا تمرکز خود را بر بازارهای کمتر دیده شده در دنیا قرار داده است.

یک نکته نه چندان مهم اما قابل اشاره این است که در جعبه a22 خبری از یک قاب ژلهای و محافظ نیست و همچنین در کارخانه یک محافظ صفحه اضافه روی این دستگاه اعمال نشده است؛ بر خلاف اتفاقی که در دستگاههای میان رده روند معمولی است و کاربر انتظار آن را دارد. به این مفهوم که اکثر باتریهای گوشی شیائومی که از فناوری شارژ سریع بهره مند هستند 80% ظرفیت خود را پس از 800 چرخه شارژ حفظ میکنند و 20% که از طول عمر باتری کم میشود در همه فناوریهای شارژ متداول است؛ در همین راستا برند چینی شیائومی در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدار خود یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ را به 120 وات برساند. شرکت سامسونگ طی همکاری با شرکت چینی سازنده گوشی هوشمند تکنو موبایل (TECNO Mobile) حسگر ISOCELL GWB را تولید کرده است؛ بنابراین انتظار میرود که این حسگر برای اولین بار بر گوشی سال آینده شرکت تکنو عرضه خواهد شد. در عوض با تمرکز بر محصولات فعلی و ارائه آنها در بازار به شکل طولانیتر نسبت به سایر رقبا، کاربران خود به مدت طولانیتری حفظ میکند. این دستگاه در سال 2019 و با ارتقاء کمی نسبت به Y9 (2018) به بازار عرضه شد.

سری S20 گوشی های گران قیمت سامسونگ را شامل میشود. گوشی های شیائومی در کشور چین بدون سرویسهای گوگل و با انواع نرمافزارهای کاربردی مخصوص کاربران چینی عرضه میشود. همچنین گوشی نوا 7 از رابط کاربری اختصاصی هوآوی EMUI 10 بهره گرفته که بسیار نرم و روانتر از قبل اجرا میشود و در آن بسیاری موارد بهینه شده است. البته نکته ای که اینجا وجود داره اینه که در کل گوشی های اندرویدی نسبتا به گوشی های IOS باگ های نرم افزاری بیشتری دارن و این اتفاق به این دلیل رخ میده که اکوسیستم گوشی های IOS کاملا اختصاصیه و نرم افزار و پردازنده محصول کمپانی اپل هستن و به شدت بهینه سازی شدن اما سخت افزار و نرم افزار گوشی های اندرویدی هر کدوم محصول کمپانی های مختلف هستن و همین باعث میشه باگ های نرم افزاری بیشتری رو توی گوشی های اندرویدی شاهد باشیم! روشن نشدن گوشی سونی و عدم واكنش آن می تواند از خطاهاي مرتبط با ويجت (ابزارک) در زمان استفاده يا نصب بسياري از برنامه هاي كاربردی (بیش از 20 برنامه) نشات گرفته باشد، پس اگر بعد از اجراي يك برنامه كاربردي، با خطا روبرو شدید، آن برنامه را حذف نمایید تا ازخطر عدم روشن شدن گوشی سونی در امان بمانید.

سری میت گوشی هواوی به داشتن باتری هایی با کارایی بالا مشهور هستند. اگر میخواهید یک گوشی شیائومی با حافظه داخلی بالا داشته باشید، گوشی Poco F3 با حافظه داخلی 256 گیگابایت یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود. اگر از سرعت بالا لذت میبرید، شیائومی دست شما را از این نظر باز گذاشته است. این گوشی ساخته شده از شیشه و فلز و مجهز به صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD با اندازه 5.2 اینچ و رزولوشن 1080×1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ و دارای یک یا دو اسلات نانو سیمکارت با قابلیت استفاده از شبکه 4G است. دو ماده اصلی که در ساخت بدنه گوشیها استفاده میشود، فلز و پلاستیک است. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی است که نسخههای مختلفی از آن عرضه شده است. بهترین روش برای درک میزان کیفیت عکسبرداری هر گوشی، جستوجو در اینترنت و یافتن تصاویری است که با خود آن گوشی ثبت شده است. در بازار ایران قیمت گوشی روز به روز در حال نوسان است. همچنین با توجه به نوسان بازار دلار و ارز نیازی نیست گوشی سامسونگ را گران بخرید، چون تکنولایف تخفیف های خوبی بر روی گوشی سامسونگ دارد و تضمین بهترین قیمت گوشی سامسونگ را میدهد.

کمپانی سازنده گوشی هوشمند اپل با مدل گوشیهای آیفون 12 به بالا و سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به بالا، دارای خاصیت ضد آب و گردوغبار به داخل گوشی هستند. هر گوشی شیائومی نیز با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه میشود که آخرین نسخه آن MIUI 12 است. سامسونگ در نوآوری رنگ­هایی که برای گوشی­هایش انتخاب می­کند همیشه زبان زد است. در بین گزینههای موجود در این صفحه گزینه Sound quality and effects را پیدا و انتخاب کنید. فرقی نمیکند که کدام مدل گوشی را بخواهید، زیرا سامسونگ گزینههای زیادی در همهی بازههای قیمتی به مشتریان ارائه میدهد. موفقیت آنها بهطور مداوم در حال افزایش است زیرا این شرکت تمام هدف خود را نه صرفاً فروش زیاد محصولات خود بلکه جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است. سامسونگ بدون شک یکی از غول های صنعت گوشی است که همیشه توانسته بوسیله موبایل های پیشرفته ایضاً خوش قیمت خویش باعث جلب توجه مردم شود.

البته شارژ شدن این باتری حجیم هم با آداپتور 15 واتی داخل جعبه حدود 2.5 تا 3 ساعت زمان لازم داره. کمپانی شیائومی محصولات خود را تنها کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشیها یا محصولات قیمتگذاری میکند به این معنی که این کمپانی سود کمی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است و بهکارگیری این استراتژی باعث شده که تفاوت قیمتهای بسیار زیادی بین شیائومی با دیگر برندها وجود داشته باشد. شاید در نگاه اول نتوان تفاوت خیلی پررنگی میان Mi و Redmi قائل شد، اما گوشیهای سری Redmi شیائومی را میتوان گوشیهای میانرده نامید که برای استفاده روزانه و معمول فوقالعاده هستند.