معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس استاندارد ۲FA را برای حفاظت از وجوه مشتریان فراهم می کند. چگونه پول خود را از کوینکس برداشت کنیم؟ اگر رتبه الکسا سایت کوینکس را بررسی کنیم متوجه میشویم که این سایت رتبه ۱۵۷۷ در دنیا و رتبه ۷۰ در ایران را دارد. کوینکس رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد. این صرافی پشتیبانی فارسی زبان هم دارد و مشکلات شما را حل میکند و حالا حالاها نگران نباشید که این صرافی ایران را تحریم کند مخصوصا وقتی که بیشتر از 30% کاربرانش را تریدرهای ایرانی تشکیل میدهند و به راحتی میتونید با مدارک ایرانی احراز هویت و وریفای کنید (KYC) این صرافی برای حفظ موقعیت خودش هم که شده باید با حساب کاربران ایرانی تعامل کند وگرنه دچار زیان سنگینی از نظر گردش مالی و اعتبار و سود سهامش خواهد شد. هیچ کمیسیونی برای سپرده گذاری وجود ندارد. در کوینکس تمام دارایی های دیجیتال شما کاملا محفوظ است و در هیچ جای دیگری استفاده نمی شود.

اکثر این اطلاعات رو میتونید از سایت کوین مارکت کپ دریافت کنید یا از کوین مارکت کپ به سایت توکن وارد بشید و اطلاعات رو از سایت دریافت کنید. دریافت کرده اید یا را برای تأیید وارد کنید. در صورت کسب رای به اندازه کافی، این استخر راهاندازی خواهد شد و کاربران میتوانند با سپردهگذاری توکن CAKE توکن PHA دریافت کنند. توکن کوینکس با نماد اختصاری CET نشان داده میشود. کوینکس یک صرافی نسبتا جدید است و تاکنون هیچ گزارشی از هک یا حمله نداشته، بنابراین میتوان گفت امن محسوب میشود. برای رفع این چالش بهترین راه حل استفاده از اپلیکیشن کوینکس است. از وقتی شروع به ترید کردم، نبود آموزشهای کافی در این زمینه باعث شد در یک حلقه معیوب گیر بیافتم به همین دلیل این وبسایت رو تاسیس کردم تا با ایجاد بستری برای آموزش صحیح و گام به گام، خلا آموزشی رو پر کنم. کاربران باید یا رمز ارز خود را برنده شوند یا از این پلتفرم برای خرید رمز ارز از طریق وجوه دیجیتال استفاده کنند که به معنای یک مرحله اضافی برای آنها است.

کاربران ایرانی میتوانند بدون هیچ ممانعت قانونی و به صورت رسمی در صرافی کوینکس برای احراز هویت اقدام کرده و حتی از مزیت های احراز هویت قانونی در این صرافی مانند کاهش کارمزدها نیز استفاده نمایند. در این مقاله سعی شده است به آموزش تصویری نسخه اپلیکیشن صرافی کوینکس پرداخته شود، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع بشود. در این مقاله قصد داریم با صرافی کوینکس و دیگر ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم. ۴.در ایمیلی که ثبتنام خود را در آن انجام داده بودید، یک ایمیل با عنوان Coinex صرافی کوینکس دریافت خواهید کرد. بر اساس ابزار اتصال احراز هویت دومرحلهای که استفاده میکنید، باید کد SMS شده یا کدی که از اپ احراز هویت دریافت کردهاید را وارد کنید تا وارد حساب کاربریتان در صرافی کوینکس شوید. ابتدا بر روی Bind کلیک کنید تا وارد صفحه فعال سازی شوید. سپس روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

کوینکس می تواند معاملات OTC را خیلی سریع پردازش کند. در قسمت وسط ، زیر نمودار ، شما میتوانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید. 5. سپس در بخش confirm password یک بار دیگر رمز عبور خود را برای تایید وارد نمایید تا چنانچه اشتباهی پسورد خود را وارد کرده باشید، امکان اصلاح آن برای شما فراهم باشد. اما وجود صرافیهایی همچون کوینکس نقطه روشنی برای معاملهگران محسوب میشود. و با داشتن این آدرس آن ارز به اکانت شما انتقال داده میشود . نکته: به بخش راست تصویر با حاشیه قرمز قبل از واریز توجه کنید. داشتن یک تیم پشتیبانی قوی برای برنامهنویسی شبکه کوینکس باعث شده تا این صرافی از مشکلات امنیتی کاملاً به دور ماند. صرافی CoinEx برای تأیید هویت کاربران از یک سیستم بررسی چند سطحی لایه دار استفاده می کند. این هزینه بسیار کمتر از میانگین صنعت است. این صرافی از عوامل امنیتی دیگر مانند استراتژی چند امضا و HTTP برای حفاظت کامل از بودجه مشتریان و همچنین حفاظت از داده ها استفاده می کند.

و دیگر ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم.

سپس رمز عبور خود را به درستی تنظیم کنید. این گزینه در اخر صفحه اصلی و در قسمت درخواست وجود داره که از این طریق میتونید به صفحه درخواست اضافه کردن توکن منتقل بشید. صرافی بایننس از بهروزرسانی و هاردفورک شبکههای آوالانچ و فیرو پشتیبانی میکند. اگر شما درخواست برداشت از حسابتان را ندادهاید، سریعاً یا رمز عبور سایت خود را تغییر دهید یا به پشتیبانی کوینکس تیکت بزنید. صرافی کوینکس یکی از صرافی های جهانی مبادلات رمزارز است. امنیت و کارایی بالا، این صرافی را به یکی از بهترین صرافی های ارزدیجیتال در جهان تبدیل کرده است. خوشبختانه صرافی کوینکس یکی از معدود صرافی هایی است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است.