نقد و بررسی مشخصات گوشی Nova 9 هواوی

در ادامه قصد داریم شما را با مدلها و قیمت گوشی های همراه و ورود آن به ایران آشنا کنیم. Firmware یا میان افزار:این نام دیگر سیستم عامل است که قابل تعویض با انواع مختلفی مثل اStock Rom، flash file، Scatter File،Custom Rom و غیره هستند.نگران تفاوت های ظریف آن ها نباشید، برای مثال Custom Rom براساس کاربر تعریف می شود در حالی که Stock Rom ، پیش فرض تولید کننده یا کارخانه برای دستگاه است. در دنیای تکنولوژی افراد بسیاری علاقهمند به سیستم عامل iOS و گوشی های آیفون میباشند؛ این سری افراد علیرغم بالا بودن قیمت گوشی آیفون و انتقاداتی که به این گوشیها وارد است همچنان از طرفداران این برند هستند. چنانچه علاقهمند به خرید گوشی هواوی هستید، ما در وب سایت آریوسازان به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی از برند هواوی راهنمایی خواهیم کرد. در نتیجه یک سایت با امنیت بالا مانع از سرقت اطلاعات شما توسط هکرها میشود.

در کنار انتخاب مدل مناسب پیدا کردن یک مکان معتبر برای خرید موبایل نیز اهمیت بسیاری دارد؛ نبض بازار موبایل به علت وارداتی بودن این سری محصولات در دست قیمت ارز میباشد به همین دلیل است که داشتن یک منبع موثق برای آگاهی از قیمت روز گوشیها اهمیت بسیار بالایی دارد؛ لیست قیمت گوشی سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی میتواند به کاربران در داشتن خریدی بهتر و انتخاب یک مدل مناسب کمک بسیاری کند. گوشیهای پرچمدار این برند که بهترین گوشی شیائومی میباشند به علت بهرهمندی از قابلیتهای کاربردی در کنار قیمت مناسب در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوبترینهای دنیای تکنولوژی تبدیل شدهاند؛ این در حالی است که گوشی های میان رده شیائومی نیز از بهترین و پرفروشترین محصولات این کمپانی هستند؛ زیرا کیفیت بسیار بالایی را نسبت به مدلهای مشابه در بین سایر برندها ارائه میدهند. شما نیز میتوانید برای خرید گوشیهای این برند با بررسی مدلهای مختلف آن، یکی را خریداری کنید و از کیفیت لذت ببرید.

محصولات و خدمات شرکت هواوی در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا عرضه میشوند. این شرکت ترجیح داد که در سال ۲۰۲۰، گلکسی نوت ۲۰ پلاس را وارد بازار نکند. سری نوت سامسونگ باعث شد تا تجربه جدید در استفاده از گوشی موبایل یه به عبارتی فبلتها ایجاد شود. گوشیهای موبایل تحول عظیمی را در زندگی افراد ایجاد کرده و ارتباط را به شکل وسیعی گسترش داده است. بلکه تنها میتواند یک تجربه کمی جذابتر برای کاربر ایجاد کند. چنانچه نمایشگر برای کاربر اهمیت زیادی داشته باشد در بازهی قیمتی میانرده و اقتصادی گزینههای بهتری از هواوی وجود دارد. این به شما کمک می کند تا در میان مجموعه گوشی های هوشمند موجود، تصمیم بهتری بگیرید. تا چندسال گذشته که وارادات گوشی چندان سخت نبود و قوانینی مانند ریجستری مطرح نبود، میشد زمانهای مشخصی را با توجه به افزایش یا کاهش تقاضا در بازار در نظر گرفت و بهترین زمان برای خرید گوشی را پیش بینی کرد. امروزه از بلوتوث میتوان برای اشتراکگذاری، انتقال و دریافت فایلها، اتصال به بلندگوها، هدستها و … امروزه کمپانیهای تولیدکننده گوشی محصولات بسیار متنوعی را طراحی و به بازار عرضه میکنند.

قوانین جدیدی که بابت واردات گوشی موبایل به صورت دوره ای توسط قانونگذاران کشورمان وضع می شود از جمله روند روند ثبت سفارش و محدودیت در واردات گوشی های بالای 600 دلار، باعث کاهش حجم واردات می شود و موجودی کالا در بازار موبایل را پایین می آورد، در این صورت حتی با پایین آمدن قیمت دلار قیمت گوشی به صورت صعودی بالا می رود تا زمانی که کالا به مقدار نیاز بازار ایران تامین شود. لازم به ذکر است در دورههای زمانی مختلف مدلهایی با سایر حروف مانند F, M, E نیز به بازار معرفی شدند اما تنوع زیادی نداشته و چندان هم مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند. از آنجایی که این روزها گوشی موبایل به ابزارهای پیچیده دیجیتال تبدیل شدهاند و به معنای واقعی کلمه میتوان آنها را هوشمند نامید، فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت آن نیز بسیار تخصصی و متعدد است. در این بین قیمت گوشی هواوی در بازار به دلیل ویژگی اقتصادی بودن آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

انواع برندهای معتبر برای خریداری گوشی موبایل و لوازم جانبی آن شامل برندهای سامسونگ، شیائومی، اپل، هوآوی، نوکیا، انرجایزر، هایلو، ال جی، ای دیتا، سونی، سیلیکون پاور، جی بی ال، کیو سی وای، لنوو و سن دیسک می باشد. یکی از مشکلات سیستم عامل اندروید به روزرسانیهای مکرر آن است. گوشی های آیفون با سیستم عامل iOS نیز از پشت خطی پشتیبانی میکنند. بنابراین پیشنهاد میشود علاوه بر بررسی قیمت ارز در چند روز متوالی، نسبت به بررسی قیمت گوشیهای موبایل در سایت تاچ تک نیز اقدام کنید. ما در تکنولایف همواره تلاش داریم تا لیست اخرین قیمت گوشی موبایل و قیمت دقیق گوشی را در سایت خود بهروزرسانی کنیم.

خبر خوب این است که تعداد زیادی گوشی میان رده در بازار موجود است که با قیمت به مراتب پایین تر، تجربه ی کاربری تقریباً مشابه ای با پرچمداران را برای کاربران خود ارائه می دهند. از آنجا که قیمت پایین هواوی در آن زمان یک مزیت رقابتی برای گوشی های هواوی محسوب می شد لذا بسیاری از کاربران خرید گوشی هواوی را به سایر برندها ترجیح دادند و این باعث شد تا این کمپانی خیلی سریع به یکی از مطرحترین تولیدکنندگان گوشی جهان تبدیل شود. این گوشی موبایل در سال 2011 با صفحه نمایش 5.3 اینچیوارد بازار شد که این اندازه صفحه در آن زمان براییک موبایل هوشمند واقعا بزرگ بود.

به خاطر داشته باشید که افزایش عملکرد یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، نسبت به یک تلفن همراه ساده مکالمه و ارسال پیام کوتاه، قدرت بیشتری میطلبد. همین موضوع باعث شده تا برندهای بزرگ و مطرح گوشیهای موبایل، وقت و انرژی بسیاری را برای افزایش کیفیت دوربینهای نصب شده روی انواع تلفن همراه صرف کنند. طراحی، ساخت و کیفیت ایفون از همان سال اول بسیار خوب بوده بهطوری که در مدت زمان کمی توانست به جایگاه خاصی در میان گوشیهای تلفن همراه دست یابد. از طریق بسیاری از وبسایتها میتوانید لیست قیمت گوشی و کیفیت تولیدکنندگان مختلف گوشی را تعیین کرده و بدانید که مزایا و معایب مدلهای مختلف چیست. از مزایای این سیستم عامل می توان به این اشاره کرده که استفاده از آن خیلی راحت است و به شدت نیز قابلیت شخصی سازی دارد. پردازنده کرین 710F نیز از لحاظ عملکرد پردازشی قدرت مناسبی دارد و در اجرای بسیاری از بازیها و برنامهها به خوبی عمل میکند. هواوی وای ۸ اس نیز یک گوشی میانرده دیگر است که کیفیت آن در باتری بسیار بالاست. کیفیت بالای عکس گوشی های جدید هواوی سبب شده تا کاربران به سمت خرید گوشی هواوی به خصوص بالاردهها تمایل نشان دهند. برند هواوی چند سالی است که به یک رقیب سرسخت برای برندهای معتبر دنیا تبدیل شده است زیرا کیفیت بالای آن در کنار قیمت ارزان نسبت به برندهایی چون سامسونگ کاربران را به سمت خود کشیده است.

کیفیت نمایش رنگها، کنتراست و طراوت رنگ از ویژگیهای OLED است که سبب اختلاف آن با LCD شده است. در مجموع، گوشیهای خانوادهی Galaxy A ویژگیهایی ضعیفتر و دوربینهایی با کیفیت پایینتر در مقایسه با دیگر گوشیهای خانوادهی گلکسی دارند. در دل گوشی هواوی نوا 9 SE باتری با ظرفیت 4000 میلیآمپرساعت قرار گرفته که از جنس لیتیوم پلیمر است. Super AMOLED دارد، یکی از خوش قیمتترین گوشیهای ۵g سامسونگ تلقی میشود که به واسطه قیمت مناسب و امکانات خوب میتواند یک گزینه ایدهآل برای خرید باشد. در سالهای آغازین حضور شیائومی در بازارهای بینالمللی عدهای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل میشدند، کیفیت گوشیهای شیائومی را بهعنوان گوشی ارزان زیرسوال میبرند، اما قطعاتی که شیائومی در گوشیهای خود بهنامهای می و ردمی بهکار برد توجه همگان را بهخود جلب کرد. برای معرفی بهترین گوشیهای میانرده میتوان به گوشی هواوی وای ۹ اشاره کرد که در تستهای مختلف کیفیت خوبی را از خود نشان داده است.

ممکن است دارای یک سنسور پرواز و یک دوربین پنجم اضافی نیز باشد. تمامی گوشی های موبایل موجود در سایت کالاتیک دارای گارانتی معتبر میباشند. از سال 2020 اگر در انواع سایت خرید آنلاین گوشی موبایل جستوجو کنید، میبینید گوشیهایی با یک دوربین، تقریبا کمیاب شده و همه گوشیها با دوربینهای چندگانه عرضه میشوند. سایت 19کالا با ارائه بهترین برچسب قیمتی و بدون واسطه بهترین قیمت گوشی را به خریداران خود ارائه داده به علاوه اینکه تخفیفات مناسبتی و جشنواره های زیادی نیز در در طول سال برگذار میکند که برای خریداران میتواند بهترین فرصت را جهت خرید موبایل فراهم میکند. بنابراین گوشیهای موبایل با حافظه رم بالاتر، میتواند سرعت بالاتری را نیز ارائه دهند که طبیعتا قیمت بالاتر نیز دارند. سختافزار قدرتمند با بهرهگیری از سرعت شارژ بالا و استفاده از پردازندههای کدین از دیگر ویژگیهای این محصولات هستند. سختافزار قدرتمند با بهرهگیری از سرعت شارژ بالا و استفاده از پردازندههای کرین از دیگر ویژگیهای این محصولات هستند.گوشیهای سری Y یا محصولات اقتصادی هواوی، عموما نمایشگر LCD دارند و با تراشههای مدیاتک و کرین عرضه میشوند.

امروزه اکثر افراد با گوشی خود عکاسی میکنند و در شبکههای اجتماعی مختلف به اشتراک میگذارند. ظرفیت باتری به طور معمول با عنوان یک عدد و بر حسب میلی آمپر ساعت مشخص میشود. با این حال اگر بخواهیم بهترین زمان را مشخص کنیم، حدود 4 تا 6 ماه پس از معرفی یک گوشی به بازار را میتوان در نظر گرفت. قیمت گوشی روز به روز در حال تغییر است پس با دقت بهترین زمان خرید را با توجه به فاکتورهای ذکر شده، انتخاب کنید.خرید گوشی جدید دو جنبه دارد: پیش از هر چیز باید بدانید که دقیقا چه مدلی را بخرید و دوم اینکه بتوانید ارزان ترین قیمت را برای این موبایل جدید در بین دریایی از فروشگاههای اینترنتی پیدا کنید. از آن پس، گوشی های جدید هواوی تنها برای بازار چین در نظر گرفته نمیشدند و ویژگیهایی ازجمله قیمت گوشی هواوی باعث شد کاربران در هنگام خرید گوشی نیمنگاهی نیز به گوشی های ارزان هواوی داشته باشند.از طرفی مشخصات گوشی هواوی نیز همگام با محصولات روز دنیا رشد میکرد تا ابتدا در بخش پایینرده و میانرده و سپس در بخش بالارده به محصولات روز دنیا برسد. پیش از این انتظار میرفت که سامسونگ نسخههای سیاه، سفید، قرمز، تیره و سبز S۲۲ Ultra را معرفی کند، اما اخیراً این گوشی در یک نسخه برنز مانند رز ترکی نیز به فروش میرسد.

بیشتر افراد نیاز دارند که هر یک یا دو روز گوشیهای هوشمندشان را شارژ کنند، ولی یک پیشرفت بزرگ علمی جدید که از سوی پژوهشگران سامسونگ و IBM ارائه شدهاست میتواند این وضعیت را تغییر دهد. استقبال روز افزون مردم از این پدیده نشان دهندهی آن است که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش میباشد. گوشی هواوی هم از دستهی موبایلهای خوش قیمت با کارایی مطلوب است که موجب شده ایرانیان زیادی آن را انتخاب کنند. حفظ کارایی و عملکرد حتی بعد از سالها استفاده باعث شده مشتریان زیادی به سمت خرید گوشی سامسونگ روی آورند. گوشی های میانرده سامسونگ به دلیل کیفیت و قیمتگذاری مناسب از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. بنابراین این قسمت اهمیت زیادی دارد و در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشد نمیتوان به خوبی از گوشی استفاده کرد. از گوشی اپل گرفته تا گوشی هوشمند آنر، هر مدل کارایی خود را دارد و تقریباً هر سلیقهای را پوشش میدهد. امکانات و قابلیتهای زیادی که گوشیهای موبایل ارائه میدهند تقریباً بیشتر مردم را ترغیب به خرید میکند. گوشی هوشمند یا SMART PHONE قابلیت های پیشرفته و قدرت محاسباتی بیشتری نیز نسبت به گوشی های قبلی ارائه میدهند که قابلیتهای کابردی همانند کامپیوتر اما با قدرتی کمتر و قابل حمل دارند.

گوشیهای سامسونگ را میتوان از محبوبترین و پرفروشترینهای بازار دانست، این تولیدکننده مدلهای مختلف با قابلیتهای متنوعی دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند به عنوان مثال گوشی های پرچمدار سامسونگ برای کاربران حرفهای انتخابهای مناسبی هستند و افرادی که بهدنبال یک گوشی اندرویدی با قیمت مناسب و کارایی بالا میباشند میتوانند گوشی های میان رده این برند را انتخاب کنند که اغلب این مدلها در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون قرار میگیرند؛ همچنین گوشی های پایین رده سامسونگ میتوانند یک انتخاب رضایت بخش برای افرادی باشند که بودجه محدودی را برای خرید موبایل در نظر سایت poul-mobile دارند. یکی از برتریهای iOS نسبت به اندروید همین مدیریتی است که روی انتشار به روزرسانیها وجود دارد.