وکیل خانواده ، پیگیری 100 % امور خانواده با وکیل خانم وکیل فرنیان فر

هر چند تعیین و انتخاب وکیل خانوادگی در کشور ما چندان مرسوم نیست ، اما در برخی کشورها وکلای خانوادگی همچون پزشکان و مشاوران خانوادگی رسمیت داشته و به صورت گسترده ای فعالیت می کنند ؛ اما در ایران ، معمولا به وکلایی که در دعاوی خانوادگی وکالت می کنند ، وکیل خانوادگی نیز اطلاق می شود . 1- قبول باید در زمانی گفته شود که عرف آن را متوالی و مربوط به ایجاب بداند یعنی پشت سر هم. نه اینکه ایجاب در ساعتی و قبول در ساعتی دیگر یا ایجاب در مکان و مجلس عقد و قبول پس از آن. فلذا می‌گویند توالی عرفی ایجاب و قبول و اگر چنین نشود، بدلیل عدم رعایت توالی ایجاب و قبول، عقد نکاح باطل است. البته این حکم، ویژۀ نکاح نیست و در تمام قراردادها باید رعایت شود. دلیل لزوم توالی بین ایجاب و قبول را باید در قواعد عمومی قراردادها مطالعه کرد؛ زیرا این حکم ویژۀ نکاح نیست و در تمام قراردادها، قبول باید در زمانی گفته شود که ایجاب هنوز به حیات حقوقی خود ادامه دهد.

  • در زمینه اخلاقی نیز وکیل خانواده ، درحدود اختیارات وکیل دادگستری موظف به حفظ اسرار مربوط به موکل خود بوده و باید از تبانی با طرف مقابل پرونده خودداری کند .
  • اگر اختیار تعیین مهر به زن داده شود زن نمی‌تواند بیشتر از مهرالمثل معین نماید.
  • مناطقی از جمله تهرانپارس، پیروزی، پاسداران، نارمک، افسریه در حوزه شرق تهران قرار می‌گیرند.
  • آگاهی از جنبه کیفری دعاوی خانواده که جرم و مجازات در روابط زوجین می باشد ، گاهی موجب تغییر اساسی در تصمیم گیری و رفتار افراد می گردد.
عنوان “وکیل خانواده یا وکیل طلاق؟”، صرفا به این جهت انتخاب شد که گفته شود، هدف وکیل خانواده باید سعی در “وصل و وصال” زوجین باشد اما اگر نهایتا موکل تقاضای طلاق نمود، وکیل دادگستری می بایست بهترین و سریع ترین مسیر را برای طلاق در پیش گیرد. طولانی شدن پروسه طلاق، غالبا، جسم و روان خواهان طلاق را آزرده تر خواهد ساخت. مقاومت در برابر طلاق اگر صرفا برای اذیت و آزار طرف مقابل باشد، آسیب ها و هزینه هایش برای دو طرف بیشتر خواهد بود. اگر هم فرزند داشته باشند که این خود مصیبتی بزرگ است زیرا آسیب های طلاق والدین برای فرزندان چندین برابر است.

انتقال مال به دیگری به هر نحو به ‌وسیله مدیون با انگیزه فرار از ادای دین به نحوی که باقیمانده اموال برای پرداخت دیون کافی نباشد ، موجب حبس تعزیری یا جزای نقدی درجه 6 یا جزای نقدی معادل نصف محکوم‌به یا هر دو مجازات می ‌شود و در صورتی که انتقال گیرنده نیز با علم به موضوع اقدام کرده باشد در حکم شریک جرم است. در این صورت عین آن مال و در صورت تلف یا انتقال، مثل یا قیمت آن از اموال انتقال‌گیرنده به عنوان جریمه اخذ و محکوم ‌به از محل آن پرداخت خواهد شد . حضانت طفل (دختر یا وکیل خانواده پسر) تا هفت سالگی با مادر است و از هفت سالگی تا سن بلوغ با پدر و پس از بلوغ شخص بالغ محسوب شده و خودش بابت زندگی با پدر یا مادرش تصمیم میگیرد. ۱- ترک زندگی خانوادگی توسط زوج حداقل به مدت شش ماه متوالی و یا نه ماه متناوب در مدت یک سال بدون عذر موجه. ممانعت زن از اشتغال چنانچه بنا به دستور دادگاه، اشتغال زوجه برخلاف مصالح خانوادگی و حیثیتی زن نیست. حجر یعنی فرد از دخالت در برخی از حقوق خود محروم است و به همین دلیل اهلیت قانونی برای انجام برخی از امور حقوقی را ندارد.

یکی از موضوعاتی که معمولاً در پرونده‌ها بررسی گردیده و افراد زیادی اطلاعاتی در این مورد می‌خواهند دعوی‌های مربوط به ملاقات فرزند است. برای هر دو طرف نباید مانعی از سوی طرف مقابل ایجاد شود که فرزند خود را ببینند. یا این که شاید ساکن تهران باشید و بخواهید در برخی موارد به‌صورت حضوری از وکیل مشاوره دریافت کنید. به این صورت است که مشاوره‌های پیش از عقد قرارداد شامل هزینه و پس از آن هر مشاوره رایگان است. در مقابل وکلا می‌توانند صرفاً با راهنمایی و دادن راهکار به خانواده‌ها به آن‌ها در پیروز شدن پرونده‌های خانوادگی کمک کنند. در واقع این امکان نیز وجود دارد که خود اعضای خانواده در دادگاه حضور نداشته باشند و وکیل خانواده به‌عنوان نماینده دادخواهان در دادگاه‌ها حاضر گردد.

وکیل خانواده و طلاق ، فردی متخصص و کار بلد است که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، فعالیت می‌ کند و از تجربه بسیار زیادی در این زمینه ، برخوردار است . قصد آن را داریم تا در این مطلب ، به بیان کردن ویژگی ها و خصوصیات وکیل خانواده و طلاق ، بپردازیم . حتی اگر نیاز به ارسال مدارک بود هم که می‌دانید شیوه‌های این کار گوناگون است و در نهایت شما می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید. نفقه نیز یکی از موضوعات مهم در دعاوی خانوادگی است که معمولاً زوجین با آن مواجه می‌شوند.

وکیل خانواده ، پیگیری 100 % امور خانواده با وکیل خانم وکیل فرنیان فر

دادگاه در رأی طلاق تعیین می‌کند که حضانت فرزند با کدام یک از والدین باشد. همچنین با توجه به وابستگی‌های عاطفی کودک، درباره زمان ملاقات و فاصله زمانی آن تعیین تکلیف می‌کند. اگر شما به‌ عنوان پدر یا مادر طفل، نسبت‌ به ملاقات یا حضانت فرزند خود اعتراضی دارید؛ یا تقاضای سلب حضانت از طرف مقابل را دارید، می‌توانید با کمک وکیل خانواده این ‌موضوع را پیگیری کنید. این موضوع تنها به این جهت انتخاب شد که بیان کنیم هدف اصلی وکیل خانواده میبایست درراستای صلح و سارش زوجین باشد ؛ اما در انتها چنانچه موکل تقاضای طلاق داشته باشد ، وکیل دادگستری میبایست در مناسبترین و کوتاهترین حالت ، پروسه را برای اجرای طلاق طی کند . ادامه دار شدن پروسه طلاق ، ممکن است اسیب های رفانی و فکری به افراد وارد کند .