پرده اداری، شرکتی تجاری خرید و قیمت انواع پرده اداری فروشگاه اینترنتی ویکی دکو

قیمت مناسب ، شستشوی آسان و قابلیت تنظیم نور ورودی و خروجی از جمله مزایای پرده های کرکره ای افقی محسوب می شود. با توجه به اینکه کرکره های افقی در دسته پرده های اداری قرار گرفته است و در هتل ها، مراکز تجاری و خدماتی، سازمان ها و اداره جات مشاهده می شود اما در دکوراسیون خانه های مدرن نیز جای خود را باز کرده است. در پرده های عمودی یا لوردراپه شیار های پرده به صورت عمودی روی یک ریل آلومینیومی نصب می شوند و به وسیله یک طناب به صورت افقی باز و بسته می شوند. این مدل پرده اداری، اغلب برای اتاق های بزرگ با پنجره های بزرگ نصب می شود. استفاده از این نوع پرده در اکثر مراکز تجاری و اداری از جمله بیمارستان ها، بانک ها، مدارس، مطب ها، پارتیشن بندی و … مرسوم است. مشتری می تواند بسته به سلیقه و علاقه شخصی خود رنگ مورد نظر خود را سفارش دهد.

جنس، رنگ، تنظیم میزان نوردهی و عواملی از این قبیل سبب می شود تا یک انتخاب درست و صحیح داشته باشید. غلبه‌ی این رنگ‌ها بر چیدمان اداری،‌ در مناسب ترین شرایط، فضایی خنثی ایجاد می‌نماید. روی پرده‌های بسیاری از مدل‌های پرده‌های ذکر شده قابلیت و امکان چاپ برند یا آرم شرکت یا این که اداره وجود دارد. با دقت به رسمی بودن و تفاوت چیدمان اداره ها و شرکت‌ها، پرده دفتر کار نیز از لحاظ ظاهر و کارایی با پرده‌های منزل متفاوت میباشد. به عنوان مثال پرده کرکره ای یکی‌از سبک‌هایی میباشد که کاربرد فراوانی در اداره ها و شرکت‌ها دارد.

  • در فضاهایی که دو ظلع دیوار دارای پنجره می باشند میتوان برای ترکیب بندی و ایجاد زیبایی در فضا دریک سمت پنجره از پرده سیلوئت و در سمت ضلع دیگر پنجره از پرده ویستا پرده زبرا استفاده نمود.
  • برای مطالعه بیشتر نکات خرید یک پرده اداری لوکس و لاکچری کلیک کنید.
  • این پرده، از یک تک‌پارچه ساخته شده است که حول یک محور می‌چرخد و جمع می‌شود.
  • قابلیت چاپ بر روی پرده های اداری از آنجایی که صاحبان کسب و کار معمولا تمایل دارند تا برندشان یکی از عناصر پر تکرار در دکوراسیون باشد، نکته ای مهم و جذاب به شمار میرود.
  • یک دیگر از مزیتهای بکار گیری پرده مدرن ایجاد الگوی رنگی بین اجزای دکوراسیون میباشد چرا که تکرار یک رنگ در چند جزء و شیء خود ایجاد الگو نموده و به محیط نظم میبخشد.
پرده زبرا از قابلیت سایه روشن برخوردار بوده و امکان ورود نور به اتاق حتی در حالت پایین بودن پرده وجود دارد. انتخاب پرده زبرا برای پرده دفتر کار سهولت در تنظیم نور ورودی را برای شما فراهم می­کند. الیاف به‌کار رفته در پارچه آن به ویژه الیاف شیشه به میزان قابل توجهی از نفوذ اشعه و گرمای حاصل از آفتاب جلوگیری می کند. این قابلیت سبب می­‌گردد تا در مکان استفاده شده از این پرده، بار مصرف انرژی وسایل برودتی و حرارتی را کاهش دهد.

ارتباط سریع با پرده راد

پرده اداری، شرکتی تجاری خرید و قیمت انواع پرده اداری فروشگاه اینترنتی ویکی دکو

تمامی محصولات ما در دو درجه­ کیفی مختلف بر اساس نوع پارچه و کیفیت یراق آلات مصرفی تولید و به مشتریان عرضه می‌­شود. با برقراری ارتباط با کارشناسان بخش فروش می­توانید پیش فاکتور مورد نظر خود را دریافت نمائید. در پردینو کارشناسان ما با توجه به سلیقه مشتری و تجربه حرفه ایی که دارند بهترین خدمات را به مشتریان عرضه می کنند. در شرایطی که که برای پرده‌ها ریموت کنترل یا این که والان نیز سفارش دهید. به کار گیری از رنگ‌های خنثی در بسیاری اداره ها بسیار رواج داراست. برای مثال، انعکاس یک پنجره‌ی پر‌نور روی مانیتور سبب مزاحمت کارمندان خواهد شد.

انواع پرده اداری شید

خرید و نصب پرده‌های اداری، قیمت ابزار مازاد، هزینه‌ های احتمالی ارسال و نصب بوسیله نصاب را به حساب آورید. قیمت پرده لوردراپه اداری و انواع زبرا نیز در رنج قیمتی متوسط قرار میگیرد. رنگ پرده یکی‌از مهم ترین جنبه‌های پرده برای تعیین و خرید مناسب ترین‌ پرده اداری میباشد. نصب پرده شید یک راه بهتر برای حفظ حریم شخصی در فضای داخلی میباشد. تا بتوانید با اطمینان بیشتر برای خرید پرده اداری اقدام فرمایید.

برای دفتر کار و محیط های اداری چه نوع پرده ای مناسب است؟ در پردینو پرده های مختلفی وجود دارد که میتوانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب و تهیه کنید. شما می توانید پرده های کرکره ای و پرده اداری را در انواع و اقسام رنگ ها تهیه کنید. آن ها به قدری منعطف هستند که به شما این اجازه را می دهند تا رنگ آن ها را با دکوراسیون داخلی محل کارتان ست کنید.

کرکره فلزی 25 میلمتری رنگ زرشکی مات کد P-359