چگونه گوشی هواوی را فلش کنیم؟

اکنون پوسترهای تبلیغاتی جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که طراحی نهایی Xiaomi 12S Ultra را سایت poul-mobile فاش میکند. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، اول از همه باید گوشی های مختلف از برند های مختلف را بررسی کنید و امکانات و ویژگی های هر یک را با دیگری مقایسه کنید و در نهایت از لحاظ قیمت گوشی ها را مقایسه کنید.برای بررسی دقیق این موارد سایت گندم هر روز لیست قیمت گوشی های خود را بروز رسانی می کند تا شما با صرف کمترین زمان گوشی ها را از لحاظ قیمت مقایسه کنید.روش کار سایت گندم به این گونه است که فهرستی از فروشگاه های معتبر که در زمینه فروش آن محصول فعالیت دارند را از لحاظ قیمت فهرست می کند و کمترین قیمت گوشی را در قسمت بالای لیست به کاربر خود معرفی میکند. دلیل این موضوع این است که قیمت تمام شده گوشی های تلفن همراه بسیار پایینتر از نسخه گلوبال در میآید. همیشه این کمپانی این موضوع را سر لوحه خود قرار داده است که کیفیت بالا باید به قیمت مناسب باشد. M۳ با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۰ به قیمت پنج میلیون و ۲۸۲ هزار تومان و مدل poco F۳ با ظرفیت مشابه هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشوند.

اما ویژگی محصولات گیمینگ جدید سونی چیست؟ این گوشی احتمالا گرانترین گوشی سونی 2022 و پرفروش ترین گوشی سونی نیز باشد. در مورد کیفیت گوشی های این دو کمپانی باید بگویم که هر دو کمپانی در تلاش هستند تا با بهترین کیفیت گوشی های خود را روانه بازار کنند. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 660 هم روی این تراشه دیده میشود که در حال حاضر یکی از بهترین پردازندههای گرافیکی موجود در بازار است. برای مثال این تراشه در برابر دایمنسیتی ۸۱۰۰ (ردمی K50) حدود ۳۰ بازدهی بهتری داشته است و نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حدود ۷۰ درصد بهتر عمل کرده است. اما به لطف رندرهایی که پیش از این منتشر شده، ما میدانیم که این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با حفره در مرکز بخش بالایی و لبههایی خمیده مجهز است. همانطور که میدانید امروزه سبک زندگی و ظهور تکنولوژیهای جذاب برای راحتتر کردن زندگی ما افراد را برآن داشته که از وسیلهای مثل موبایل استفاده بیشتری داشته باشند به طوری که از یک دانش آموز 10 ساله گرفته تا افراد مسنتر همه و همه مجبورند که از یک گوشی موبایل استفاده کنند؛ اما هر کسی به تناسب سن و شغل و برنامهای که دارد باید در زمان خرید گوشی به چه نکاتی توجه کند؟

شیائومی علاوه بر تولید گوشیهای معمولی گوشی های گیمینگ هم تولید میکند که دستی بر آتش در این بازار هم دارد. بعد از تولید گوشیهای مختلف شیائومی شروع به تولید لوازم جانبی گوشی های مختلف کرد. چون اگر شما گوشی را خریداری کنید که رجیستری نشده باشد و کد فعال سازی نداشته باشد بعد از یک ماه آنتن گوشی را از دست خواهی داد و در کشور ایران سرویس ای به شما داده نمی شود. اما از آنجا که هر برند گوشی سازی، یک سری کدهای مخفی مخصوص به خود را نیز، علاوه بر کدهای معمول سیستم عامل خواهد داشت، هواوی نیز این قاعده مستثنی نبوده و کدهای تست مخصوص به خود را داراست. گوشیهای شیائومی همیشه نمایشگرهایی بسیار بزرگتر از این را ارائه میدادند. همان منبعی که این سنسور 1 اینچی را پیشنهاد می کند، جزئیات وجود سه مدل (با فرض P50 ، P50 Pro و P50 Pro Plus) را ارائه می دهد و جزئیات دوربین آنها را نیز ارائه می دهد.

یعنی اگر شما بخواهید یک گوشی سامسونگ میان رده خریداری کنید ، با همان پول می توانید از شیائومی گوشی بالا رده خریداری کنید. در مجموع یک دوربین با مگاپیکسل بیشتر باعث داشتن تصاویر بهتر نمیشود. شیائومی با سهم بازار 24 درصد در سالی گذشت عملکرد بسیار خوبی در بازار ایران داشت و این نوید را می دهد که این احتمال وجود دارد که در سال های آینده بتواند سهم بازار بیشتر از کشور عزیزمان ایران داشته باشد. از ابتدای انتشار نخستین گوشیهای هوشمند در سال ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین بدست آورد و آن را به دامنه گستردهتری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. البته شما میتوانید با خرید اقساطی گوشی گلکسی A32 این گوشی جذاب را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، بسیاری از گوشیهای سری گلکسی A سامسونگ در حال دریافت گوشیهای ارتقا یافته هستند، از جمله گوشی گلکسی A۷۳.

همین مورد باعث هماهنگی بیشتر اجزاء سخت افزاری گوشی های هواوی، می شود. مدتها قبل تعمیر گوشیهای شیائومی بسیار سخت بود چون این کمپانی تازه شروع به کار کرده بود و قطعات آن در بازار موبایل ایران موجود نبود ولی در چند سال گذشته کمپانی شیائومی بسیار پیشرفت کرده است و فعالیت خود در زمینه پشتیبانی گوشی های خود بسیار بیشتر شده است یعنی قطعات این مدل گوشی ها در بازار ایران به وفور یافت می شود و به راحتی می توانید گوشی های شیائومی را تعمیر کنید از تعمیر ال سی دی گرفته تا هر نوع تعمیر دیگری. شیائومی در سال ۲۰۲۰ گروه توانست ۱۴۶٫۳ میلیون دستگاه، تلفن هوشمند، بهفروش برساند. گروه Golden Reviewer با مقایسه گوشی شیائومی 12S اولترا (اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱) با آیفون 13 پرو مکس (A15 بایونیک) وگلکسی S22 اولترا (اسنپدراگون ۸ نسل ۱) و چند گوشی دیگر در تستهای گیمینگ به نتایج جالبی رسیدند.

در مجموع، با وجود عدم وجود لنزهای زوم اپتیکال مناسب، دوربین Mi 11i برای این سطح مناسب است. قیمت A12 ناچو در حدود ۱۶۰ دلار است اما با وجود قیمت پایین، سختافزار و صفحه نمایش نسبتاً خوبی دارد. اما بعضی مواقع با اجرای بعضی از قوانین تغییراتی در روند ثبت سفارش و واردات گوشی صورت میگیرد که منجر به کاهش حجم واردات و کم شدن موجودی کالا در بازار میشود، همین کمبود موجودی میتواند قیمت گوشی موبایل را به صورت صعودی افزایش دهد، تا وقتی که موجودی بازار تأمین و بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود. شما میتوانید در سایتهای فروش گوشی، قیمت گوشی موبایل و مشخصات دیگر هر مدل را بررسی کنید.

این نتایج نشان میدهند که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ همه انتظارات را برآورده کرده و میتوان گفت که در حال حاضر بهترین تراشه گوشیهای اندرویدی است. این در حالیست که آیفون ۱۳ پرو مکس با تراشه A15 بایونیک به میانگین نرخ ۴۹.۲ فریم در ثانیه دست یافته است. این تراشه حتی عملکرد بهتری نسبت به تراشه A15 بایونیک اپل در تستهای گیمینگ داشته است. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ دارای مشکل داغ کردن و بازدهی کم بود، اما حالا نسخه پلاس آن توانسته تراشه A15 بایونیک در آیفون 13 پرو مکس را در برخی تستهای گیمینگ شکست دهد. گوشی های گیمینگ ردمی k40 جزوه همین مدل ها می باشد که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. شیائومی 12S اولترا ظاهراً عملکرد گیمینگ بهتری نسبت به آیفون 13 پرو مکس اپل دارد. جدیدترین پوستر تبلیغاتی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا – Xiaomi 12S Ultra طراحی این پرچمدار که شبیه به دوربینهای عکاسی کامپکت است را فاش میکند. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبسایت جیاسام آرهنا، این شرکت اختراع دستگاهی را در CNIPA (انجمن ملی مالکیت معنوی چین) با طراحی شبیه به یک گوشی خاص سامسونگ، دو دوربین و یک نمایشگر افقی کوچک روی جلد، به ثبت رساند.

بسیاری، از شیائومی به عنوان اپل شرق یاد میکنند. می 11 لایت به عنوان گزینه اقتصادی سری می 11 یکی دیگر از برترین گوشیهای شیائومی سال ۲۰۲۱ است. گوشی های شیائومی چند سال بروزرسانی اندروید دریافت می کند ؟ به همین خاطر برخی از ویژگی ها و پچ های امنیتی ممکن است روی گوشی شما نصب نشوند. برای نصب نسخه جدید نرم افزار ، روی دکمه Quick Update ضربه بزنید. نسخه بعدی این تبلت، سری گلکسی تب اس ۸ خواهد بود که انتظار میرود اوایل سال ۲۰۲۲ بطور رسمی ارائه شود. سامسونگ کمی پول برند هم دریافت میکند که شیائومی به این مورد هنوز نرسیده است و شاید چند سال دیگر هم شیائومی پول برند هم بگیرد. پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، اما اگر قصد خرید گوشی موبایلی را دارید که به تازگی توسط سازنده به بازار معرفی شده است، بهتر است 4 تا 6 ماه صبر کنید تا قیمتهای بازار کمی متعادل شود.

روش های زیادی برای فلش کردن گوشی های هوشمند هواوی وجود دارد،روشی که استفاده می شود براساس نوع نرم افزاری که با آن مواجه هستید، برای ارتقا دادن یا تنزل دادن اندروید هردو تقریبا یکسان هستند اما برای برطرف سازی مشکلات نرم افزار متفاوت می باشند مخصوصا زمانی که دستگاه بریک یا بسته باشد. قیمت روز گوشی های سامسونگ نیز مثل دستگاه های اپل که در بخش بالا شرح دادیم، دستخوش تغییر بوده است و ممکن است به لحظه ای کم و زیاد شود. 3- بوت کردن دستگاه با استفاده از boot loader، راه حلی دیگر برای بالا نیامدن گوشی سونی.

یک بروزرسانی مربوط به رابط کاربری این گوشی های می باشد و بروز رسانی بعدی هم بروز رسانی اندروید می باشد. شما یک صفحه نمایش OLED با صفحه نمایش 94.1٪ به نسبت بدنه دریافت می کنید. شرکت سامسونگ در سال 1938 به عنوان یک شرکت کرهای فعالیت خود را آغاز کرد و پس از 50 سال یعنی در سال 1988، اولین موبایل Samsung وارد بازار شد. ✔ ما به عنوان یک مرجع قیمت گوشی در بازار ، به شما توصیه میکنیم که همواره برای بررسی قیمت روز گوشی به سراغ فروشگاههای انلاین معتبر بروید به این دلیل که در کمترین زمان ممکن میتوانید آخرین قیمت گوشی را به صورت لحظه ای ببینید و قیمت فروشگاهای مختلف را با هم مقایسه کنید تا راحتتر بتوانید گوشی قیمت مناسب را انتخاب کنید. بهترین ویژگی که گوشی های شیائومی دارد صفحه نمایش ارزان قیمت آن است. گوشی Huawei P30 Pro به عنوان یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 دوربینهای فوقالعاده و طراحی خیرهکنندهای دارد.

و این مورد باعث میشود که در هنگام تعمیر هزینه کمتری برای تعمیر صفحه نمایش پرداخت کنید. قیمت و خرید گوشی به نرخ مصوب دولتی واژه ای بود که در سال 1398 وارد این حوزه شد. اکنون نیز گوشی موبایل می نوت 10 پرو، پرچم دار برند شیائومی در سال 2019 است. گوشیهای موبایل شیائومی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبتری هم نسبت به برندهای بزرگ این وادی نظیر سامسونگ و اپل دارند. این شرکت پس از سامسونگ، دومین تولیدکنندهٔ بزرگ تلفنهای هوشمند در جهان است که رابط کاربری آنها MIUI است. این شرکت، از بزرگترین شرکتها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفنهای هوشمند، نرمافزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است. این کمپانی در سال 2016 اعلام کرد که قصد دارد بهعنوان بزرگترین تولید کننده گوشیهای هوشمند فعالیت کند و در سال 2020 به این هدف خود دست پیدا کرد. گوشیهای ارزانقیمت سامسونگ نیز مانند دیگر شرکتها معمولا تا دو سال آپدیت میشوند. اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزانقیمت هستید و در کنار آن قابلیتهای نرم افزاری یک گوشی پرچمدار را میخواهید سری M میتواند مناسب شما باشد. سخت افزار عالی: سخت افزارهای این گوشی یک سر و گردن از برندهای برتر دیگر بالاترند.

بیشترین تفاوت این نوع گوشی ها در میزان باتری و سخت افزار می باشد یعنی هر کسی که میخوای گوشی با باتری قدرتمند داشته باشد باید گوشی های سری a سامسونگ در واقع باتری هایی با ظرفیت هفت هزار میلی آمپر ساعت دلیل قاطعی بر این ادعا باشد. برطرف کردن مشکلات گوشی: درست مثل سخت افزار، نرم افزار ها نیز با مشکلاتی به دلیل خطا از طرف تولید کننده یا کاربر روبرو هستند، در این مورد، لازم است تا سیستم عامل مشکل دار پاک و سیستم عامل جدیدی نصب و راه اندازی شود. حتی دو تصویر هم به بیرون درز کرد که متأسفانه آنها هم طراحی دقیق این پرچمدار را نشان نمیدادند. در صفحه جدید، گزینه System icons را جستجو کنید.