گرمخانه غذا قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۵-اخگرتابش

قطعات و لوازم یدکی خودرو، مصنوعات چوبی لوازم خانگی مواد غذایی و نوشیدنی پوشاک تجهیزات و لوازم اداری وسایل نقلیه و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی، چرم و منسوجات، فلزات و آهن آلات صنایع شیمیایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی کشاورزی و باغبانی چاپ و بسته بندی و…فعالیت دارد. دستگاه گرم کن و گرمخانه غذا که با نام دستگاه گرم کننده غذا نیز شناخته می‌شود و در حقیقت برای انواع دستگاه بخار پز، انواع دستگاه شوتینگ سیب زمینی، برگر و… با استفاده از دستگاه گرم کننده غذا می‌توان انواع غذای آماده شده را در مدت طولانی گرم نگه داشت و سفارش مشتری را خیلی زود آماده کرد.

محصولات این برند همیشه برازندگی را نسبت به مزایای ارائه داده حفظ نموده و در کسب رضایت مشتریانش موفق بوده است و شما با خرید این محصول از این پس به دستگاهی با قابلیت های عالی در جهت نگهداری انواع غذاها مانند برنج، خورشت، کباب و حتی غذاهای فست فودی دست خواهید یافت. گرمکن غذا کشویی – گرمکن غذا و تجهیزات نگهداری غذا می توانند به شما کمک کنند که غذا را تا زمان سرو آن، گرم نگه دارید یا غذای منجمد را دوباره گرم کنید. همچنین قابل ذکر است غذای پرسنل در ظروف درب بسته داخل محفظه گرمکن صنعتی قرار میگرد و با بالا رفتن دما به هیچ عنوان آب داخل ظروف تبخیر نخواهد شد و نمیسوزد بلکه با بالا رفتن دمای محیط گرمکن غذاها گرم و گرمتر میگردد .

جنس ظروفی که جهت گرم شدن در دستگاه گرمکن غذا قرار می گیرد، به چه صورتی می باشد؟

گرمکن غذای رستوران نیز ماانند سایر گرمکن ها بود ولی حجم مشخص نخواهد داشت و بستگی به میزان مشتری رستوران ها یا آشپزخانه ها دارد در این صورت انتخاب گرمکن غذای رستورانی به تعداد مشتری بستگی دارد. دستگاه گرمکن غذای 100 نفره و 200 نفره می‌تواند انتخاب مناسبی برای رستوران و فست فودها باشد. گرمکن غذا صنعتی در ظرفیت های 100 تا 200 نفره طراحی و تولید می شوند، و به عنوان ضروری ترین تجهیزات رستوران ها و فست فود می باشد.

دستگاه گرمکن برقی پرسنلی

نوع دیگر آن دستگاه گرمکن سیب زمینی با نام صنعتی شوتینگ سیب زمینی می باشد که خود سه مدل مختلف دارد برای گرم نگه داشتن و گرفتن روغن اضافه مواد غذایی سرخ شده فست فودی چون همبرگر و سوسیس و…. گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دو منظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند. جهت بهتر و یکنواخت کردن همه ی غذاها و جهت صرفه جویی مصرف دستگاه دارای سیستم ترموستات دیجیتالی جهت تنیم و کنترل دما می باشد.

به این صورت که اگر این سامانه ها به همراه باند تابشی مناسب مورد استفاده قرار گیرند، میتوان گرمایش محیط را به صورت تابشی فراهم نمود و اگر بدون استفاده از باند تابشی مورد استفاده قرار گیرند به دلیل احتراق کامل و عاری از آلاینده‌ی این سامانه، می توان آن را به صورت سیستم گرمایشی همرفت مورد استفاده قرار داد. روش های قدیمی و سنتی برای استفاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد.

دستگاه گرمکن غذا صنعتی دارای ظرفیت و حجم بالایی بوده و معمولا 100 نفره و 200 نفره می باشد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی به دلیل داشتن ظرفیتی بالا و حجم قابل توجهی که دارد از مهم‌ترین تجهیزات رستوران و فست فود بوده و قادر است حجم بالایی از غذا به عنوان مثال غذای 100 نفر و یا بیشتر ، غذای 200 نفر را گرم و آماده سرو کند . دستگاه گرمکن غذا پرسنلی – دستگاه گرمکن غذا صنعتی شرکت روماک ماشین برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری، پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود. گرمکن غذا 70 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 70 نفره گازی در ابان ماه 1401 نه میلیون و پانصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.

اطلاعات خود را باد دقت وارد نمایید تا تامین کنندگان بتوانند با شما تماس برقرار کنند. از روش هایی که می توان خرید مطمئن و تضمین شده را انجام داد، خرید از شرکت اخگر تابش است که با پشتوانه و همت روز افزون خود توانسته در این عرصه قدم هایی موفق بردارد. معمولا این دستگاه ها را به گونه ای تولید می کنند که در آن هیچ گونه قارچ، باکتری و میکروبی امکان نفوذ ندارد.

گرمکن غذا رستورانی

سیستم گرمایشی مورد استفاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا اخگرتابش باشد. جنس گرمکن ها برای ارتقای کیفیت محصولات و بازدهی بالاتر به صورت دو جداره ساخته می شوند. با توجه به توضیحات تکمیلی که در بالا و صفحات دیگر مطالعه خواهید فرمود از مشتریان محترم دعوت میگردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق تماس با کارشناسان این شرکت و همچنین بازدید تجهیزات در فضای دفتر تهران یا کارگاه تولیدی واقع در کرج به قسمت تماس با ما مراجعه فرماید .

  • گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دو منظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند.
  • برای خرید گرمکن باید به عوامل متعددی توجه کنید از جمله ظرفیت گرمکن ، پنل کابری آن و انرژی مصرفی آن و…
  • جنس گرمکن غذا 10 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق کالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی.
  • با توجه به توضیحات تکمیلی که در بالا و صفحات دیگر مطالعه خواهید فرمود از مشتریان محترم دعوت میگردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق تماس با کارشناسان این شرکت و همچنین بازدید تجهیزات در فضای دفتر تهران یا کارگاه تولیدی واقع در کرج به قسمت تماس با ما مراجعه فرماید .
گرمخانه غذا قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۵-اخگرتابش
Advantages of local domestic helper.