گوشی هواوی P50 Pro – بررسی امکانات به همراه قیمت پرچمدار جدید هوآوی

تولید میکند و این برند سعی کرده امکانات مورد نیاز کاربران را مد نظر قرار دهد و خرید گوشی سونی را به عنوان یک آپشن به انتخابهای مردم دنیا اضافه کند.اگر نگاهی به لیست قیمت گوشی سونی بیندازید، با طیف وسیعی از قیمت روبهرو میشوید. شاید به همین دلیل است که هوآوی امکان تعیین میزان رزولوشن را برای این گوشی در نظر گرفته است تا کاربر با استفاده از آن در مصرف باتری صرفهجویی کند. باتری به شما این امکان رو میده که برای مدت زمان بیشتری بازی کنید. اما برخی از اپلیکیشن ها در هنگام ساخته شدن توسط سازندگان با یک زبان ساخته شده اند و امکان تغییر آنها وجود ندارد. مدلهای این سری متنوع است که باتری برخی از مدلهای آن بسیار پرقدرت میباشد. هنگ کردن موبایل سونی مشکل رایجی است که باید قبل از ایجاد آن پیشگیری کرد یکی از بهترین راه حل ها برای پیشگیری از هنگ کردن توجه کردن به میزان رم دستگاه است ظرفیت پایین گوشی باعث ایجاد اختلال در پردازش های موبایل شده و بعد از آن سیستم هنگ می کند حتی اگر رم و حافظه دستگاه بالا باشد باید همیشه ۴۰ درصد از حافظه رم دستگاه و موبایل خالی باشد تا در اختیار سیستم عامل گوشی بماند همچنین باید مطمئن باشید که حافظه داخلی دستگاه خالی است اگر دستگاه شما حافظه داخلی دارد و مموری هم دارد سعی کنید بخش بیشتر از اطلاعات تان را روی کارت حافظه ذخیره کنید یکی دیگر از ترفند های پیشگیری از هنگ کردن موبایل بستن برنامه های باز است باز بودن برنامه ها باعث پایین آمدن سرعت گوشی موبایل سونی و در نهایت باعث هنگ کردن آن میشود.

اما اگر از قیمت تمام گوشی ها اطلاع داشته باشید، کار برای شما راحت تر می شود. برای اطلاع از قیمت تلویزیون ، خرید تلویزیون و خرید مانیتور میتوانید به صفحه فروش محصولات صوتی و تصویری تکنولایف سر بزنید. انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود. هماکنون شرکت آنر در حال مذاکره با شرکتهای آمریکای شمالی برای فعالیت در بازار خارجی است. پس اگر از زبان انگلیسی استفاده می کنید ولی نمی خواهید فارسی را هم از صفحه کیبورد تان حذف شود، کافی است از یک اپلیکیشن صفحه کلید دیگر استفاده کنید. سونی با آنکه پرچمدار جدیدش تنها ۶ ماه پس از Z1 و با شباهت بسیار زیاد به بازار آمد، از عنوان Z2 استفاده کرد و سامسونگ هم که همیشه نامهای پرچمداران پلاستیکی اما خلاقانهاش را با اعداد گوناگون متمایز میکند.

شیائومی توی این مدل از یه باتری 5000 میلی آمپری استفاده کرده که طول عمر خیلی خوبی داره و به راحتی یه روز رو دوام میاره. لوگو شیائومی و علامت 5G هم پایین قاب پشتی خیلی جمع و جور شیک دیده میشه! همچنین این نمایشگر به نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی هم مجهز شده که توی دنیای امروز گوشی های هوشمند اتفاق زیاد خارق العاده ای نیست! البته، برخی نقاط ضعف را نیز میتوان برشمرد که طراحی نه چندان جذاب پنل پشتی، نرخ تازهسازی 60 هرتز نمایشگر و اسکنر اثر انگشت کند، از جمله آنها هستند. نرخ تازهسازی 120 هرتز رو ارائه میده که باعث میشه حرکت کردن و جابجایی بین صفحات گوشی، خیلی نرم و روان اجرا بشه.

شاید مهمترین نقطه ضعف اچتیسی در گوشیهای پرچمدارش در چند سال اخیر دوربین بوده است. سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور تله ماکرو 5 مگاپیکسلی خانواده دوربین های شیائومی 11 تی پرو رو تشکیل میدن! سری می شیائومی رو، گوشیهای پرچمدار تشکیل میدن که از کیفیت و قیمت بالایی هم به نسبت سریهای دیگه برخوردارن. لبه سمت چپ فریم میانی هم کاملا صاف و یکدست طراحی شده و خبری از چیز خاصی توش نیست! قاب پشتی از شیشه نسبتا مات با لبه های خمیده ساخته شده. بر روی پنل پشتی گوشی چهار دوربین در قاب مربعی جای گرفتهاند و سنسورهای اصلی عریض، فوقعریض، ماکرو و لنز تشخیصعمق را شامل میشود که بهترتیب دارای کیفیت 48، 8، 2، 2 هستند. بهم ریختگی حاشیه عکس ها تقریبا خوبه و اگر بتونید دوربین رو ثابت کنید میتونید عکس ها قابل قبولی رو با این گوشی ثبت کنید! یک ساعت بازی کالاف دیوتی موبایل تقریبا 15 درصد و نیم ساعت استفاده از دوربین این گوشی تقریبا 8 درصد از باتری رو کم میکنه. فریم دوربین ها به صورت مستطیلی با لبه های گرد طراحی شده که این فریم دوربین، بیرون زدگی دو مرحله ای داره.

در این مقاله شما را با چگونگی تغییر زبان گوشی شیائومی به فارسی، آشنا کردیم، امیدواریم که این آموزش مفید واقع شده باشد. ظاهرا این کمپانی تایوانی به این بخش از گوشیهایش علاقه خاصی دارد که همیشه دنبال تغییر و تحول است! سیستم عامل این محصول اندروید است. این دو سیستم عامل که از نظر پایهای تفاوت بسیاری زیادیبا هم دارند، با امکانات و کیفیت بالایی که به کاربران ارائه میکنند، رقابت نفس گیری را به صورت مستمر و تنگاتنگ با یکدیگر ادامه میدهند.گوشیهای پرچمدار آیفون با صفحه نمایشSuper Retina تولیدو عرضه شدهاند. امروزه، پایینتر بودن قیمت گوشی سامسونگ دیگر مزیت رقابتی این شرکت نیست، بلکه کیفیت قطعاتی همچون نمایشگرهای اختصاصی سوپرآمولد، حسگرهای اختصاصی دوربین و البته پردازندهی خود ساخته و بهینهی اگزینوس است که برند سامسونگ را در بین دو عرضه کنندهی برتر موبایل دنیا قرار داده است. A101 تبلت اقتصادی HTC است که طراحی قدیمی دارد و از پردازندهی ۱۲ نانومتری و دوربین و دوگانه بهره میبرد.

مناسب بودن قیمت گوشی huawei محبوبیت این برند را بین مردم بیشتر میکند، تا جایی که در سال ۲۰۱۹ رتبه اول در فروش را داشته است. دوربین اصلی گوشی که در قاب پشتی قرار دارد از چهار لنز تشکیل شده؛ لنز اول 48 مگاپیکسلی از نوع عریض است و لنز فوقعریض آن دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است، لنزهای ماکر و عمقسنج هردو با کیفیت 2 مگاپیکسل هم دو لنز دیگر گوشی را تشکیل میدهند. فلش دوربین ها به علاوه سنسور عمق سنجی توی بیرون زدگی نسبتا کمه مرحله اول قرار گرفته و خانواده سنسور های دوربین Xiaomi 11T Pro توی بیرون زدگی مرحله دوم دیده میشه. برای انتخاب گوشی هواوی 2021 لازم است که ابتدا بهترین گوشی های هواوی 2021 را از لحاظ مشخصات فنی نظیر نمایشگر، ابعاد، تراشه، حافظه، باتری، دوربین و همچنین قیمت بررسی کنید. سال 2008 دقیقا همان سالی است که یک معجزه ی جدید به نام اندروید توسط شرکت گوگل خلق و به بازار عرضه شد و تبدیل شد به جزء مهمی از دنیای تکنولوژی. به این نکته دقت داشته باشید که اگر صفحه کیبورد پیش فرض شما، همان صفحه کیبورد گوگل (جیبورد) است، با قرار دادن فارسی به عنوان زبان اصلی، در این صفحه کلید، نیز فارسی وارد می شود.

دقت کنید که تمام آیکن های مختلف برنامه ها و صفحات تلفن، به صورت قرینه قرار گرفته اند، زیرا زبان گوشی شما عوض شده است. این قسمت را می توانید از طریق کشویی بالای صفحه یا از بین آیکن نرم افزارها با نماد چرخ دنده بیابید. و قسمت بالایی گوشی هم میکروفون قرار داره. که اگر توی این محیط ها قرار بگیرید احتمالا بعضی از جزئیات تصویر رو از دست میدید. در بازار جهانی و هم چنین بازار ایران قیمت گوشی هواوی به نسبت خدماتی که ارائه می کند در مقایسه با رقیبان بسیار مناسب بوده و این محصولات در دسته محصولات پرفروش قرار گرفته اند که این تقاضا دلایلی نیز دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می نماییم. تمام مدلهایی که توی این لیست وجود داره، از هر نظر از بقیه بهتر هستن و از همه مهمتر توی بازار موجود که میتونید همین الان خرید کنید.

دوربین سلفی توی پانچ هول جمع و جور اون وسط پنل جلویی دیده میشه و بالای دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه که توی حاشیه نمایشگر قایم شده، قرار گرفته. لنزهای این دوربین قابلیت بزرگنمایی 5 برابری و 10 برابری اپتیکال داشته و در حالت دیجیتال هم میزان بزرگنمایی تا 50 برابر افزایش مییابد. شیائومی 11 تی پرو گواهی IP53 رو دریافت کرده که این گوشی رو در برابر پاشش آب مقاوم میکنه. عکاسی توی حالت شب معمولی رو به ضعیفه و زیاد نباید روی عکاسی حالت شب این گوشی حساب باز کنید! همچنین در مدل معمولی حافظه رم از بین گزینههای 6، 8 و 12 گیگابایت قابل انتخاب است در حالی که در مدل پرو نسخه 6 گیگابایتی حذف شده و به جای آن یک نسخه با رم 16 گیگابایتی قرار گرفته است. امروزه اکثر موبایل ها از باتری های لیتیوم استفاده می کنند، این نیز به این دلیل است که باتری های لیتیوم در برابر دما و ضربه و همچنین شکل پذیری بیشتری مقاوم هستند. نسخه دیگر که در گوشیهایی مثل Mi 5S Plus شیائومی استفاده شده 0.2 گیگاهرتز از این چیپست سریعتر بوده و در عوض مصرف انرژی برابر با اسنپدراگون 820 را دارد.

برای فیلمبرداری هم میتونید تا کیفیت 8K رو با سرعت 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. شیائومی 11 تی پرو توی بخش باتری هم عملکرد به شدت قابل قبولی داره! درسته که این گوشی سنسور تشخیص عمق میدان جداگانه نداره اما یه سنسور برای تشخیص عمق داره که به کمک این سنسور میتونه عکس های پرتره قابل قبولی رو ثبت کنه. در مورد کیفیت و متریال ساخت این گوشی باید بگیم شیائومی هرکاری میتونسته کرده تا بهترین کیفیت ساخت و طراحی رو توی این بازه قیمتی در اختیار کاربر قرار بده که موفق هم بوده. به طور کلی این کدها را می توان میانبری دانست که کار سازنده و کاربر را برای اطمینان از سلامت محصول آسان کند. بهروزرسانیهای اندروید، با این حال، متناقضتر هستند و اغلب به همه گوشیهای هوشمند مبتنی بر اندروید نمیرسند، زیرا هر سازنده باید به صورت جداگانه، پشتیبانی را اجرا کند. اولین موبایل توسط این شرکت در سال 2004 عرضه شد و به ساخت گوشی های هوشمند پر قدرت، زیبا و اقتصادی است اما در واقع این برند چینی بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی به شمار میرود و تولید گوشی دومین فعالیت این شرکت به حسب میآید. تمامی اطلاعت بلند مدت شما در درون هارد است.

در ادامه شما را با طریقه ی کار آشنا می کنیم، مراحل را به سایت poul-mobile ترتیب طی کنید. برای این کار کافی است همین مراحل بالا را طی کنید اما در مرحله ی آخر به جای انتخاب زبان فارسی، زبان قبلی را انتخاب کنید. برای بازگرداندن این نماد ها به جای قبلی باید زبان را مجددا به زبان قبلی برگردانید. گوشی آیفون با وجود گران بودنش همیشه جزو گوشی های پرطرفدار در ایران است و سهم زیادی از خرید گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده. طبق گزارش های دریافتی از سامانه همتا، هواوی با ۹ درصد پس از سامسونگ یکی از برندهایی است که بیشترین سهم بازار موبایل ایران را به خود اختصاص داده است . قبل از هر چیز باید بگوییم که از آنجا که هواوی نیز یکی از برندهایی می باشد که از سیستم عامل اندروید در گوشی های خود استفاده می کند، پس بسیاری از کد های تست اندروید روی این گوشی عمل خواهد نمود. رنگ و غلظت رنگ ها به کمک تکنولوژی Dolby Vision واقعا جذاب تر از قبل شده!

اخرین مدل گوشی هواوی ۲۰۲۱ در بازار کیفیت ساخت بالایی دارد و با نمایشگر OLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، در کنار تراشه اختصاصی Kirin 9000 با فناوری ساخت ۵ نانومتری یک پکیج عالی برای بازی کردن و فیلم دیدن است. همانطور که گفته شد نسخه ناچو به عنوان یکی از مدل های جدید گوشی سامسونگ توان پردازشی خود را از یک تراشه اگزینوس میگیرد که بر اساس لیتوگرافی ۸ نانومتری تولید شده و پردازندهی آن از دو خوشهی چهار هستهای A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز ساخته شده است. این تراشه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی های سنگین و کارهای گرافیکی دارد. اطلاعات ارائه شده نشان میدهد که گوشی گلکسی A۵۳ سامسونگ در نسخههای مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه میشود. طبق گزارشی تازه، گلکسی زد فلیپ ۳ در سهماههی سوم ۲۰۲۱ پرفروشترین گوشی هوشمند کرهجنوبی بوده است و سامسونگ ۸۵ درصد از بازار گوشیهای هوشمند این کشور را دراختیار دارد.

در مجموع باید بگیم شیائومی توی این بازه قیمتی بهترین نمایشگر رو برای شیائومی 11 تی پرو در نظر گرفته! Xiaomi 11T Pro توی بازار ایران تقریبا 15 میلیون تومن قیمت داره، اگر قصد خرید گوشی توی این بازه قیمتی رو دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید! شاید بتوان گفت تنها گوشی های پرچمدار در حدی کامل هستند که بتوان آنها را برای طیف وسیعی از کاربریها مناسب دانست اما در بازار گوشی های میان رده داستان کمی متفاوت است؛ اگر بازی با گوشی یکی از اولویت های شما هستند، بسیاری از میان رده ها برای این کار مناسب نیستند اما میتوان در این رده نیز گزینه های مناسبی برای بازی پیدا کرد. البته گلکسی Z که اخیرا به بازار معرفی شده است، با توجه به ویژگیهای نوآورانه و منحصر به فرد خود، توانسته سرو صدای زیادی به پا کند. برای خرید نسخه ارزانتر از آن میتوانید گلکسی S22 5G را بررسی کنید. گوشی به طور اتوماتیک به نسخه ی ارتقا یافته اش restart یا راه اندازی مجدد می شود. اگر این مشکل را برای اتصال به چندین دستگاه مختلف دارید، تنها راه این است که منتظر بروزرسانی های آینده باشید.