تا زم، که به یاد داریم، به راحتی در بازار تبلت های جه، پیشتاز بوده است. این در واقع برای کل صنعت صدق می کند، که در مراحل اولیه بیماری همه گیر کووید-19 رشد کرد، زم، که مردم شروع به بازگشت به دفاتر و ک، های درس سنتی ،د و در نهایت نشان دادند با مشکل مواجه شدند.
.
همه برندهای بزرگ تبلت در حال افزایش هستند
درست است، بازار از 28.2 میلیون واحد در سه ماهه دوم 2023 به 34.4 میلیون واحد بین آوریل و ژوئن سال جاری رسیده است، و همه پنج فروشنده برتر سال به سال از رشد ثابت یا کاملاً درخش، برخوردار هستند. در وهله اول، اپل ادعا می کند که یک برش خوب و آبدار 35.8 درصدی از کیک جه، دارد که در واقع نسبت به سهم 37 درصدی در این زمان در سال گذشته کاهش یافته است.
اما محموله های سه ماهه آیپد از 10.4 به 12.3 میلیون رسیده است و هیچ جایزه ای برای حدس زدن اینکه چه مدل هایی مسئول این پیشرفت سالم هستند وجود ندارد. بله، به نظر می رسد که جدیدترین (و بدون شک بهترین) iPad Pro و Airs با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده اند… جدا از چین.
بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند و تبلتهای موجود در آنجا بهطور شگفتانگیزی به محصولات خانگی از برندهایی مانند لنوو، هواوی و شیائومی اختصاص دارد. آنها سومین، چهارمین و پنجمین فروشندگان بزرگ تبلتهای جهان در حال حاضر (به ترتیب) هستند، و بهطور شگفتانگیزی (یا نه)، کوچکترین آنها در سه ماهه دوم 2024 بیشترین رشد را در بین پنج شرکت برتر ،ب کرد و فروش خود را تقریباً دو برابر کرد. از مدت مشابه سال گذشته.
آینده بازار تبلت در حال بهبود چیست؟
آیپد مینی 6 عرضه شده در سال 2021 هنوز بدون دنباله است. | اعتبار تصویر — P،neArena
به ،ه خود، انتظار می رود شرکت هایی مانند لنوو، هواوی و شیائومی تمرکز خود را بر گسترش دستگاه های موفق پایین تا متوسط خود با قیمت های من، به بازارهای جدید و مخاطبان گسترده تر حفظ کنند. در نهایت، سامسونگ احتمالاً به استراتژی متعادلتری با هدف پوشش دادن همه بخشها و مخاطبان هدف با سبد محصولات غنی و متنوع وفادار خواهد ماند.
منبع: https://www.p،nearena.com/news/q2-2024-tablet-market-report-apple-samsung-sales-growth_id161129