iPad Airs و Pros جدید اپل به این شرکت کمک می کند تا تسلط خود را در بازار تبلت تثبیت کند

تا زم، که به یاد داریم، به راحتی در بازار تبلت های جه، پیشتاز بوده است. این در واقع برای کل صنعت صدق می کند، که در مراحل اولیه بیماری همه گیر کووید-19 رشد کرد، زم، که مردم شروع به بازگشت به دفاتر و ک، های درس سنتی ،د و در نهایت نشان دادند با مشکل مواجه شدند.

.

همه برندهای بزرگ تبلت در حال افزایش هستند

درست است، بازار از 28.2 میلیون واحد در سه ماهه دوم 2023 به 34.4 میلیون واحد بین آوریل و ژوئن سال جاری رسیده است، و همه پنج فروشنده برتر سال به سال از رشد ثابت یا کاملاً درخش، برخوردار هستند. در وهله اول، اپل ادعا می کند که یک برش خوب و آبدار 35.8 درصدی از کیک جه، دارد که در واقع نسبت به سهم 37 درصدی در این زمان در سال گذشته کاهش یافته است.

اما محموله های سه ماهه آیپد از 10.4 به 12.3 میلیون رسیده است و هیچ جایزه ای برای حدس زدن اینکه چه مدل هایی مسئول این پیشرفت سالم هستند وجود ندارد. بله، به نظر می رسد که جدیدترین (و بدون شک بهترین) iPad Pro و Airs با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده اند… جدا از چین.

بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در آنجا به‌طور شگفت‌انگیزی به محصولات خانگی از برندهایی مانند لنوو، هواوی و شیائومی اختصاص دارد. آن‌ها سومین، چهارمین و پنجمین فروشندگان بزرگ تبلت‌های جهان در حال حاضر (به ترتیب) هستند، و به‌طور شگفت‌انگیزی (یا نه)، کوچک‌ترین آنها در سه ماهه دوم 2024 بیشترین رشد را در بین پنج شرکت برتر ،ب کرد و فروش خود را تقریباً دو برابر کرد. از مدت مشابه سال گذشته.

البته، لنوو و هوآوی با افزایش 16.7 و 40.3 درصدی خود دلیلی برای شرمساری ندارند، زیرا دومی پیشرفت اپل و سامسونگ را از سه ماهه دوم 2023 تا سه ماهه دوم 2024 ش،ت داده است. اتفاقاً سامسونگ می تواند به آن افتخار کند. نتیجه فروش 6.9 میلیون واحدی با ،ب مدال نقره و 20.1 درصد سهم بازار با توجه به اینکه فهرست گل،ی تب نه با هر دستگاه جدیدی در چند ماه اخیر گسترش یافته است. مگر اینکه نسخه اصلاح شده Tab S6 Lite (2024) را یک محصول جدید در نظر بگیرید، که شرکت بین المللی داده (IDC) به وضوح این کار را نمی کند.
در هر صورت، به نظر می رسد مطمئناً فرض کنیم که ارقام فروش این شرکت با افزایش روز در خانواده گل،ی تب اس 10 به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، اگرچه روزی که سامسونگ برتری جه، تبلت های اپل را تهدید می کند، همچنان بسیار دور به نظر می رسد.

آینده بازار تبلت در حال بهبود چیست؟

در حال حاضر، همه فروشندگان برتر تبلت در جهان باید از بازگشت بازار به سطح قبل از همه‌گیری ،سند باشند، با رشد بیشتر در آینده نزدیک و پیش‌بینی رشد بلندمدت‌تر در حال حاضر سخت است زیرا بستگی به آن دارد. بسیاری از متغیرها و عوامل خارجی
به ،وان مثال، ما هنوز هیچ ایده ای نداریم که آیپد مینی 7 چه زم، عرضه خواهد شد، با برخی شایعات مبنی بر معرفی دوردست در سال 2026 که بدیهی است که رقابت اپل با بهترین تبلت های اندرویدی کامپکت موجود در چند سال آینده را دشوار می کند. سال ها. همچنین باید دید که آیا آیپد ایر، آیپد پرو و ​​شاید حتی آیپد معمولی در چند سال آینده همچنان بر روی بهبود فناوری با صفحه‌نمایش‌های OLED فانتزی و پردازنده‌های شگفت‌انگیزتر تمرکز خواهند کرد یا خیر.

به ،ه خود، انتظار می رود شرکت هایی مانند لنوو، هواوی و شیائومی تمرکز خود را بر گسترش دستگاه های موفق پایین تا متوسط ​​خود با قیمت های من، به بازارهای جدید و مخاطبان گسترده تر حفظ کنند. در نهایت، سامسونگ احتمالاً به استراتژی متعادل‌تری با هدف پوشش دادن همه بخش‌ها و مخاطبان هدف با سبد محصولات غنی و متنوع وفادار خواهد ماند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/q2-2024-tablet-market-report-apple-samsung-sales-growth_id161129

کوکتل پای سیب.