در یک توسعه جدید جالب، X/Twitter، پلت فرم رسانه های اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک، به تازگی کاهش قابل توجهی در قیمت اشتراک سازمان های تایید شده خود نشان داده است. این اشتراک تیک طلایی و نماد برند را در نمایههای آنها به ،بوکارها ارائه میدهد و حضور آنلاین آنها را افزایش میدهد. با این حال، طرح بنیادی Verified Organizations که اخیراً معرفی شده است، محدود به انواع خاصی از ،بوکارها است و مشخصات آن هنوز مشخص نیست. حساب رسمی @Verified این خبر را در تاریخ 2 ژانویه در X اعلام کرد، اما وبسایت این پلتفرم هنوز بهروزرس، نشده است. طبق این توییت، Verified Organizations Basic 200 دلار در ماه قیمت خواهد داشت که کاهش قابل توجهی 80 درصدی در مقایسه با طرح اولیه Verified Organizations که دارای بر،ب قیمتی 1000 دلاری در ماه است.
نظرات در جامعه X کاملاً متفاوت بوده است. چندین ،ب و کار کوچک و متوسط (SMB) تایید خود را با این خبر اعلام کرده اند و اعلام کرده اند که پیشنهاد اولیه بسیار پرهزینه و دور از دسترس آنها بوده است. از سوی دیگر، برخی نگر،های خود را در مورد هزینه بالای چک مارک X که هنوز با این قیمت تخفیفخورده است، مطرح کردهاند و کارایی سیستم تأیید این پلتفرم را زیر سوال بردهاند.
X (توئیتر سابق) از زم، که توسط ایلان ماسک ،یداری شد، با چالشهایی از نظر جلب توجه و دستیابی به سودآوری روبرو بوده است. این پلتفرم در حال حاضر توسط مدیرعامل، لیندا یاکارینو، که سال گذشته این سمت را بر عهده گرفت، هدایت می شود. بر اساس گزارشها، پایگاه کاربر X بیش از 100 میلیون نفر است، اگرچه تحلیلگران صنعت پیشنهاد میکنند که تنها بخش کوچکی از این کاربران فعالانه درگیر هستند و برای شرکت درآمد ایجاد میکنند. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این تلاش جدید برای ورود SMB ها در دراز مدت نتیجه خواهد داد یا خیر.
منبع: https://www.p،nearena.com/news/x-twitter-slashes-price-for-verified-businesses-but-with-a-catch_id154025