آمازون با اجرای یک معامله خیره کننده Pixel Fold قلب ها را به دست می آورد

چه چیزی بهتر از یک گوگل Pixel Fold معامله؟ آ Pixel Fold پیشنهادی که به شما تخفیف Pixel Buds Pro را نیز می‌دهد. یکی از دلایل اصلی ،ید دستگاهی به همه کاره بودن Pixel Fold این است که بتو،د کارهای زیادی را روی آن انجام دهید، از جمله مصرف رسانه، و به همین منظور، می خواهید آن را با چند هدفون زیبا جفت کنید.

همانطور که تلفن های تاشو عالی هستند، تقریباً همه آنها دارای دوربین هایی هستند که کیفیت آنها با قیمت های بالای آنها مطابقت ندارد. اگر نمی‌خواهید حتی پس از ،ید محصولی که قرار است یک محصول پیشرفته باشد، دوربین‌های متوسطی داشته باشید، Pixel Fold امن ترین بهترین شماست

با این حال، فقط تنظیمات دوربین نیست که خیره کننده است. را Pixel Fold پهن تر از سامسونگ است گوشی های تاشو. صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچی آن برای استفاده راحت تر است و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی حس تبلت را به شما القا می کند.

استفاده از صفحه نمایش تبلت مانند تجربه ای کاملاً متفاوت از استفاده از یک تلفن candybar است و همه چیز را لذت بخش تر می کند. شما مجبور نخواهید بود هنگام خواندن یک مقاله خبری چشمان خود را خم کنید یا هنگام انجام یک بازی آرزوی ،ید املاک بیشتر روی صفحه نمایش داشته باشید.

لولای تلفن در هر کجا که بخواهید باقی می‌ماند، بنابراین می‌تو،د آن را مانند یک لپ‌تاپ برای تایپ ، یک پاسخ طول، به یک غریبه تصادفی که در جریان بحث فیس‌بوک عصبی شده است قرار دهید (0/10، توصیه نمی‌شود) یا آن را مانند یک چادر راه‌اندازی کنید. به پاد،ت مورد علاقه خود گوش دهید، که برای آن به هدفون های حذف نویز مانند Pixel Buds Pro نیاز دارید.

اگر قرار بود ب،ید Pixel Fold و Pixel Buds Pro در هر روز دیگری، 1998.99 دلار از شما پس می‌گیرند. آمازون 381.12 دلار از این دو نفر کم کرده است که یک تخفیف واقعا سخاوتمندانه است.

جوانه ها همچنین دسترسی هندزفری به دستیار Google را در اختیار شما قرار می دهند که دلیل دیگری برای استفاده از آنهاست. اگر زمان زیادی را صرف تلفن خود می‌کنید و می‌خواهید آن را به یک تجربه بهتر ارتقا دهید، بسته را بگیرید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Amazon-wins-hearts-by-running-a-spectacular-Pixel-Fold-deal_id154226

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.