تمام زوایای رنگ سیاه و آبی OnePlus 12R در رندرهای فاش شده فاش شده است

تنها چند روز دیگر از عرضه جه، OnePlus 12 و OnePlus 12R باقی مانده است و اطلاعات درز بیشتر از هر زمان دیگری آشکار می شود. OnePlus 12R تا حدودی در کانون توجه قرار گرفته است، بیشتر با نام OnePlus Ace 3 که قبلاً در چین عرضه شده بود.

هر دو گوشی واقعاً تصاویر آینه ای از یکدیگر هستند و ما شاهد تازه ای هستیم. رولاند کوانتیکی از افشاگران معروف، رندرهایی را که به نظر می رسد رسمی از OnePlus 12R در رنگ های مشکی و آبی باشد، منتشر کرده است. این تصاویر یک نمای کامل 360 درجه از هر دو گزینه رنگی را به ما می دهند. در این مرحله، طراحی جای تعجب ندارد. فاش کننده اشاره می کند که این تصاویر نسخه اروپایی OnePlus 12R را نشان می دهد، اما این موضوع مهمی نیست. ما انتظار داریم که همین مدل ها در مناطق دیگر نیز عرضه شوند.

همانطور که از تصاویر می بینید، این گوشی ،اصر طراحی زیادی را با برادر پرچمدار خود، وان پ، 12. از ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به صفحه‌نمایش منحنی تزئین شده با سوراخ دوربین در مرکز اشاره کرد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز به طور قابل توجهی باریک هستند و به ظاهر شیک گوشی می افزایند.

در سمت راست گوشی، دکمه های فیزیکی را خواهید دید، در حالی که نوار لغزنده هشدار به راحتی در سمت چپ قرار گرفته است و سنت طراحی OnePlus را حفظ می کند. حتی اگر OnePlus 12R و وان پ، 12 از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند، آنها برخی از ویژگی های متمایز را در زیر کاپوت بسته بندی می کنند. برای نگاهی دقیق تر به نحوه قرار گرفتن آنها در مقابل یکدیگر، می تو،د به مقاله مفصل ما شیرجه بزنید – وان پ، 12 در مقابل وان پ، 12 آر.

OnePlus 12R در حال تبدیل شدن به یک دستگاه پر از ویژگی است. انتظار می رود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 2780 x 1264 LTPO AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز برای تصاویری روان باشد. در زیر کاپوت، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 انرژی گوشی را تامین می کند.

عمر باتری با یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی امیدوارکننده به نظر می رسد و با شارژ 100 واتی حتی بهتر می شود و انرژی سریع را تضمین می کند. برای علاقه مندان به عکاسی، OnePlus 12R مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپی،لی با استفاده از سنسور IMX890 سونی است که با یک دوربین اولتراواید 8 مگاپی،لی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپی،لی تکمیل می شود.

از نظر قیمت، شایعات حاکی از آن است که OnePlus 12R با قیمت 499 دلار برای مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می رود نسخه 16/256 گیگابایتی با قیمت 599 دلار در دسترس باشد. عرضه جه، این گوشی هوشمند در تاریخ 23 ژانویه خواهد بود و پیش بینی می شود در ایالات متحده و اروپا در دسترس باشد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/every-angle-of-the-black-and-blue-oneplus-12r-revealed-in-leaked-renders_id154246