آمازون هزینه موتورولا اج 2023 را تا 42 درصد کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد یک میان‌رده عالی را با قیمت ارزان خریداری کنید.

به‌،وان علاقه‌مندان به فناوری، ما عاشق دستگاه‌های گران‌قیمت و پیشرفته‌ای مانند Galaxy S23 Ultra و iP،ne 15 Pro Max هستیم. با این حال، هر علاقه‌مند به فناوری آماده نیست که برای یک نیروگاه تلفن همراه که فقط برای مرور شبکه‌های اجتماعی، ع،‌برداری و برقراری تماس‌های تلفنی استفاده می‌شود، پول نقد زیادی بپردازد. اگر شما هم خود کاربر قدرتمندی نیستید و نمی‌خواهید دست و پایی برای یک گوشی جدید و فوق‌العاده بدهید، پیشنهاد می‌کنیم همین معامله‌ای را که در حال حاضر می‌خو،د فشار دهید. آمازون در حال حاضر موتورولا را ارائه می‌کند. Edge (2023) با تخفیف شگفت انگیز 42٪. این بدان م،است که اگر به اندازه کافی سریع باشید و تا زم، که این پیشنهاد ادامه دارد از آمازون یکی را ،یداری کنید، 250 دلار در این گوشی هوشمند شیک صرفه جویی خواهید کرد.

موتورولا اج (2023) با چیپست قدرتمند Dimensity 7030 در زیر کاپوت، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، عملکرد متوسطی را ارائه می دهد. حتی می‌تواند با برنامه‌های سنگین مق، کند و بازی‌های سختی مانند Asphalt 9 و Gen،n Impact را بدون عرق ، اجرا کند.

علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2400 x 1080p، نرخ تجدید متغیر 144 هرتز و حدا،ر روشنایی 1200 نیت است که برای گوشی هایی با این قیمت قابل توجه است. علاوه بر این، نمایشگر از HDR10+ پشتیب، می‌کند و تجربه تماشای باورن،ی‌تری را هنگام پخش محتوا در HDR10+ به شما می‌دهد.

از آنجایی که دوربین ها نیز مهم هستند، باید اشاره کنیم که Motorola Edge (2023) با دوربین اصلی 50 مگاپی،لی و دوربین 32 مگاپی،لی برای ع، های سلفی عرضه می شود. هر دو سنسور ع،‌های زیبایی می‌گیرند و می‌توانند فیلم‌هایی را تا 4K با سرعت 30 فریم بر ث،ه ضبط کنند.

از نظر عمر باتری، سلول برق 4400 میلی آمپر ساعتی روی عرشه باید بتواند تمام روز را بدون هیچ گونه شارژی دوام بیاورد. علاوه بر این، این گوشی از شارژ سریع سیمی 68 واتی TurboPower پشتیب، می کند و حتی با یک آجر شارژ داخل جعبه همراه است.

Motorola Edge (2023) واقعاً چیزهای زیادی برای آن دارد، به خصوص برای تلفنی که در حال حاضر در بخش اقتصادی قرار دارد. با این حال، آن تخفیف باورن،ی 42 درصدی که آن را در آنجا نگه می دارد برای همیشه در دسترس نخواهد بود. بنابراین، ما قویاً شما را تشویق می کنیم که امروز یک موتورولا اج (2023) کاملاً جدید را از آمازون ربوده باشید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/motorola-edge-2023-42-percent-off-amazon-deal_id154055

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب.