میکرو لپ تاپ Galaxy Tab S8 Ultra با تخفیف چشمگیر به فروش می رسد

اگر به دنبال تبلت پریمیوم هستید، باید تبلت سامسونگ گل،ی تب اس 8 اولترا را بررسی کنید. همه چیزهایی را که ما در مورد تبلت‌های پریمیوم دوست داریم به‌کار می‌گیرد و Best Buy به‌،وان بخشی از فروش آ، هفته‌اش، قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

Galaxy Tab S8 Ultra یک قطعه سخت افزاری زیبا با صفحه نمایش 14.6 اینچی Super AMOLED و نرخ تازه سازی سیال 120 هرتز است.

این دستگاه از تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 بهره می برد که وظایف تبلتی مانند پیمایش در فیس بوک و مرور اینترنت را انجام می دهد. اما این چیزی نیست که شما تبلتی به ،وان S8 Ultra ب،ید.

قدرت واقعی آن در مجهز بودن به ویژگی های اضافی است که آن را برای کارهای بهره وری بهتر از تبلت های اصلی من، می کند.

البته، یک تبلت جدیدتر می‌تواند کارهای سخت‌تری را نیز انجام دهد، اما کیف پول شما در این صورت باید صدها دلار بیشتر بپردازد. علاوه بر این، اگر نیازهای شما بیشتر مورد نیاز باشد، نیازی به تبلتی برای کاربران سخت افزاری ندارید.

Tab S8 Ultra قدرت زیادی را ارائه می دهد و حالت DeX مانند دسکتاپ آن را به یک جایگزین قابل حمل برای میز کار تبدیل می کند. سامسونگ حتی یک قلم S را در جعبه بسته بندی می کند.

Galaxy Tab S8 Ultra با ظرفیت 128 گیگابایت قیمتی معادل 1099.99 دلار دارد اما Best Buy آن را 300 دلار کاهش داده و آن را با قیمت 799.99 دلار به فروش می رساند.

از آنجایی که این تبلت بیش از یک سال است که عرضه شده است، ممکن است وسوسه شوید که فکر کنید به اندازه تبلت های برتر سال 2024 احساس تازگی نخواهد داشت، اما اگر بودجه کمی دارید و برای بهره وری عمومی به تبلتی قابل اعتماد نیاز دارید، از آن استفاده کنید. و مصرف رسانه ای، باید از افت قیمت بهره ببرید.

اسلیت حداقل تا سال 2027 پشتیب، خواهد شد و همچنین دارای یک اسلات microSD است، بنابراین هرگز نگران تمام شدن فضای ذخیره سازی نخواهید بود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Micro-laptop-Galaxy-Tab-S8-Ultra-is-on-sale-for-an-eye-cat،g-discount_id154085